Als je er geen plezier aan beleefd dan is het a: te makkelijk of b: te moeilijk of c: je zit niet lekker in je vel. In de laatste twee gevallen is er altijd iets aan te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed, en als je er even geen plezier uit haalt? Gewoon niet doen?
Sodeju die klapt er even opquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk dit filmpje voor je gaat stappen.
Tjah als je lekker in je vel zit dan wil je dat vaak ook wel delen en uiten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je er geen plezier aan beleefd dan is het a: te makkelijk of b: te moeilijk of c: je zit niet lekker in je vel. In de laatste twee gevallen is er altijd iets aan te doen.
Zo een baasquote:
Het begint natuurlijk met dat gevoel. Zonder dat gevoel heeft het geen zin. Maar ik hecht bijvoorbeeld heel veel waarde aan tijd. Dus als ik iemand bijvoorbeeld 3 jaar als vriend zou hebben dan zou ik wel na 2 dates een relatie kunnen starten. Puur omdat ik iemand al goed ken. Maar ik zou niet nadat ik iemand een maand ken en 3 keer op date ben geweest haar mijn vriendin noemen. Ik ken haar pas net dan.quote:
Ik vergelijk niks. Ik geef enkel aan hoe ik daar tegenover sta. Gewoon een mening.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees hier alleen rationalisaties voor jezelf. Wat boeit jou wat anderen doen?
Verder geen verkeerde denkwijze hoor, but stop comparing![]()
Kan je je daar voor motiveren? Is het 'slachtoffer' niet de motivatie eigenlijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
Okay...
Ontopic:
Hoe kan je jezelf (beter) motiveren om te versieren?
Laat zien met je lichaamstaal dat je sexueel beschikbaar ben. Draag bij aan het gesprek. WTF moet je als vrouw nog meer kunnen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Zoals ik al eerder zei ik ben zeer zeker niet wanhopig en zo laat je me min of meer wel over komen. Ik wil LEREN versieren wat ik absoluut niet kan.
Laten we mensen anoniem houdenquote:
Hij is zo'n beetje de definitie van playerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk dit filmpje voor je gaat stappen.
Ga wel stappen als je geen zin hebt. Dan worden je "versier skills" onafhankelijk van je emoties. Zodra je je goed voelt, zit je op turbo zeg maar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:33 schreef M1stral het volgende:
Je straalt uit wat je bent. Ga niet stappen als je geen zin hebt.
Ga je wel, dirk je gewoon goed op. Wees verzorgd, kleed je goed. Wees vooral jezelf. Voel je je prettig, dan straal je dat uit.
Kijk voor de grap eens in de spiegel voordat je de deur uit gaat.En dan niet om je haar te doen. Even jezelf toespreken... Damn, wat zie jij er goed uit vanavond. Als je spiegelbeeld terugpraat dan is er overigens iets mis met je
Ja sorry ik heb nou eenmaal een druk schema.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Moet je t vooral gaan quotenterwijl we al tig posts verder zijn
My bad.quote:
Vriendschap, seks, liefde, jezelf vermaken op dat moment, alles dus om je leven nog spannender te maken. Het is een goede gewoonte om alle/meer kansen te grijpen en je kansen te vergroten, iets wat vaak nagelaten wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:49 schreef ook_gek het volgende:
En het nut van dat alles is dan precies wat?
Je enkel richten op die speciale vrouw of man die je hartje sneller laat kloppen en niet op jezelf schiet inderdaad niet op, vooral als je al geen casanova bent. Juist lekker naar buiten gaan, gesprekken aanknopen met wildvreemden en niets forceren zorgt ervoor dat je meer zelfvertrouwen krijgt en dus aantrekkelijker wordt voor de ander.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
<knip>
Verder wil ik kenbaar maken voor de mensen die moeite hebben, dat ze niet teveel op 1 vrouw moeten gaan richten die toevallig in hun leven voorbij komt maar zich meer moeten gaan richten op hunzelf en daarbij nieuwe gewoontes introduceren die hun eigen kansen vergroten voor de langere termijn.
Squat je al?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Je enkel richten op die speciale vrouw of man die je hartje sneller laat kloppen en niet op jezelf schiet inderdaad niet op, vooral als je al geen casanova bent. Juist lekker naar buiten gaan, gesprekken aanknopen met wildvreemden en niets forceren zorgt ervoor dat je meer zelfvertrouwen krijgt en dus aantrekkelijker wordt voor de ander.
Ik kom me hier ook maar schoorvoetend aanmelden, moet er zelf ook weer even wennen aan het versieren enzo..
Ik prefereer de term bipsoefeningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Squat als in beenspier-oefeningen?
Dagelijks, voor de spiegelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bipsoefening
Nee, dan zou ik niet meer kunnen lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dagelijks, voor de spiegelJij ook?!
En bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Kingtoppie lijkt de nieuwe Benzin te worden
Ook_gek heeft zeker wel z'n kuren, maar ach, zo heeft iedereen wel watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En bedankt.
/ Heb gewoon een hekel aan Ook_gek zijn bullshit.
Inderdaad. Gewoon die kerel op z'n plek zetten en verder gaan met het topic. We moeten niet blijven hangen, maar vooruitgang boeken. Vraagt ie een lijstje, geef dan een lijstje ... en door!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook_gek heeft zeker wel z'n kuren, maar ach, zo heeft iedereen wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |