abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:34:28 #176
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_123987908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geweldig dat uitgerekend jij dit zegt :D

Zij wilt iemand versieren kennelijk. Met hey je ziet er leuk uit gaat ze niet ver komen.
Dat is een simpele feit. Dus joh wil jij dit zeggen gewoon doen, is niet het juiste advies.
Zoals ik al eerder zei ik ben zeer zeker niet wanhopig en zo laat je me min of meer wel over komen. Ik wil LEREN versieren wat ik absoluut niet kan.
pi_123987927
Jongens, doe es lief!! ;(
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123987965
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen heb je deze maand ook alweer gevuld?

ook_gek heeft een punt.
Hoeveel jij ook weer? Door geen interesse te tonen?
Rustig aan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:36:05 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123987979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij bent de GURU met VEEL ervaring? Zet het even op een lijstje voor me.
Mijn spontane ''techniek'' ( :') ) heeft mij veel opgeleverd, en ik vind het nog steeds DE manier.
Dat er niks meer gebeurt is komt door andere zaken.
ja dit is inderdaad DE manier ja. Wat was het nou okalweer? Oh ja gebrek aan ervaring met meisjes. Juist ja, DE manier toch?

Ik ben zeker geen GURU maar ik heb zeer zeker veel ervaring met vrouwen ja. Gezien van afstand, zelf mee gemaakt. Ik heb het van verschillende kanten gezien wat wel / niet en soms werkt.

Maar joh mij maakt het niks uit hoor. Is puur advies doe er mee wat je wilt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:36:36 #180
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_123988002
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
Jongens, doe es lief!! ;(
Peacemaker Minthy to the resque! O+
pi_123988021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja dit is inderdaad DE manier ja. Wat was het nou okalweer? Oh ja gebrek aan ervaring met meisjes. Juist ja, DE manier toch?

Ik ben zeker geen GURU maar ik heb zeer zeker veel ervaring met vrouwen ja. Gezien van afstand, zelf mee gemaakt. Ik heb het van verschillende kanten gezien wat wel / niet en soms werkt.

Maar joh mij maakt het niks uit hoor. Is puur advies doe er mee wat je wilt.
Leg de cijfers is neer dan? Wat heb jij nou meegemaakt?
Rustig aan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:37:20 #182
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123988041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geweldig dat uitgerekend jij dit zegt :D

Zij wilt iemand versieren kennelijk. Met hey je ziet er leuk uit gaat ze niet ver komen.
Dat is een simpele feit. Dus joh wil jij dit zeggen gewoon doen, is niet het juiste advies.
Direct openen kan prima werken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123988080
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:36 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Peacemaker Minthy to the resque! O+
Het helpt alleen zo verrekte weinig... }:|
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:38:57 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988122
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei ik ben zeer zeker niet wanhopig en zo laat je me min of meer wel over komen. Ik wil LEREN versieren wat ik absoluut niet kan.
dat had ik al door ;)

Flurten is stap 1. Houd het simpel, oogcontact, vriendelijk lachen. Ga naast hem je drankje bestellen ipv aan de andere kant van de bar enz. Neem aan dat je dit soort dingen zelf kunt invullen.

Begin gewoon een simpel gesprekje maakt niet veel over wat. Maar zo open mogelijk, je kan dan namelijk elke kant op die je zelf wilt. Ik vind je er lekker uit zien opening is vrij lastig en beperk je het gesprek voor je zelf meteen heel erg. Probeer het open te houden, dat is voor je zelf ook makkelijker en relaxter :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123988164
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Tip versieren is ook nadenken over hoe je zelf over wilt komen een kompliment is leuk maar vaak niet genoeg om interesse te wekken. Je doel is wel hem beter te leren kennen en is voor jou om na te denken over hoe leer je iemand die je leuk vind beter kennen.

Een op merking is ik vind je leuk uitzien is leuk maar niet genoeg , dus het is wel belangrijk dat je hem beter wilt leren kennen en dat ook laat merken.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:41:04 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leg de cijfers is neer dan? Wat heb jij nou meegemaakt?
heel kort, jaren lang horece gewerkt achter de bar, jaren lang bijna elke dag op stap. Dan zie, merk en maak je genoeg mee. zelf ondernemen, zien hoe iemand anders onderneemt enz enz enz.

Gesprekjes met vrouwen geen punt, sturen waar je ze wilt hebben, geen punt kwestie van uitproberen, oefenen en brutaal zijn.

neem van mij aan. Genoeg ervaring op verschillende vlakken.
pi_123988271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heel kort, jaren lang horece gewerkt achter de bar, jaren lang bijna elke dag op stap. Dan zie, merk en maak je genoeg mee. zelf ondernemen, zien hoe iemand anders onderneemt enz enz enz.

Gesprekjes met vrouwen geen punt, sturen waar je ze wilt hebben, geen punt kwestie van uitproberen, oefenen en brutaal zijn.

neem van mij aan. Genoeg ervaring op verschillende vlakken.
Welke cijfers zijn dit nou dan?
Wat heb je nou bereikt?
Rustig aan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:43:00 #188
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_123988304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat had ik al door ;)

Flurten is stap 1. Houd het simpel, oogcontact, vriendelijk lachen. Ga naast hem je drankje bestellen ipv aan de andere kant van de bar enz. Neem aan dat je dit soort dingen zelf kunt invullen.

Begin gewoon een simpel gesprekje maakt niet veel over wat. Maar zo open mogelijk, je kan dan namelijk elke kant op die je zelf wilt. Ik vind je er lekker uit zien opening is vrij lastig en beperk je het gesprek voor je zelf meteen heel erg. Probeer het open te houden, dat is voor je zelf ook makkelijker en relaxter :)
Lekker is niet iets wat ik zou zeggen. Ik hou er zelf van als mensen direct tegen mij zijn en andersom ben ik dat dus ook. Je stapt tenslotte op iemand af omdat je hem/haar leuk vind, nietwaar?
Maar subtiel is ook een optie. Ik ga beide maar eens een keer uitproberen. Weet ik direct wat wel en niet werkt. Met vallen en opstaan word je tenslotte groot, figuurlijk dan :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:43:15 #189
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123988313
Versieren is echt niet moeilijk. Het is gewoon een kwestie van doen. Gezien Iedereen anders is,zal je bij de ene persoon succes hebben en bij de andere niet. Dat merk je snel genoeg. Je vooral niet beter of anders voordoen dan je werkelijk bent, je valt anders vanzelf door de mand.

One night stands is overigens ander verhaal.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:43:49 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welke cijfers zijn dit nou dan?
oh god gaan we die kant weer op ja. Sorry geen zin in.

Blijf lekke door gaan me wat je doet. Je mist ervaring met meisjes ze gje zelf. Ik niet, is maar net wat je wilt. Je mag zelf bedenken wat kennelijk beter werkt.
pi_123988368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh god gaan we die kant weer op ja. Sorry geen zin in.

Blijf lekke door gaan me wat je doet. Je mist ervaring met meisjes ze gje zelf. Ik niet, is maar net wat je wilt. Je mag zelf bedenken wat kennelijk beter werkt.
Niet naar zo een negatief demotiverend sukkeltje luisteren als jij dus. :')
Rustig aan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:45:32 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988411
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Lekker is niet iets wat ik zou zeggen. Ik hou er zelf van als mensen direct tegen mij zijn en andersom ben ik dat dus ook. Je stapt tenslotte op iemand af omdat je hem/haar leuk vind, nietwaar?
Maar subtiel is ook een optie. Ik ga beide maar eens een keer uitproberen. Weet ik direct wat wel en niet werkt. Met vallen en opstaan word je tenslotte groot, figuurlijk dan :P
dat zeker, gewoon uitporberen en kijken wat voor jouw het beste werkt :)

Wat voor persoon 1 werkt kan juist persoon 2 onwijs tegen werken. Mijn advies is alleen het gesprek zo open mogelijk houden en inspelen op de situatie of een gebeurtenis. succes gegarandeerd :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:46:02 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988435
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet naar zo een negatief demotiverend sukkeltje luisteren als jij dus. :')
En deze reactie zegt al genoeg.
pi_123988453
Je kunt beter met firefly de stad ingaan, die geeft nog feedback of wat je anders zou kunnen doen ipv wat je ''niet moet doen'' :')

Dat is het enige wat je doet ''ook_gek'' mensen demotiveren door alleen te zeggen wat je niet zou moeten doen, terwijl het 9/10 mierenneukerij is, maarja jij moet altijd je mening hebben, die toevallig altijd negatief is. :') Bovenalles nooit constructief.
Rustig aan.
pi_123988523
he jongens het is geen penis meet wedstrijd }:|
pi_123988570
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En deze reactie zegt al genoeg.
Mag ook wel eens gezegd worden, je haalt constant alles wat mensen zeggen naar beneden terwijl niemand iets aan je posts heeft grotendeels van de tijd, alsof je alleen post om jezelf beter te voelen dan een ander, maar dat is een typisch Fok syndroom, mensen komen iets tekort denk ik. :')
Rustig aan.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:49:05 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
Je kunt beter met firefly de stad ingaan, die geeft nog feedback of wat je anders zou kunnen doen ipv wat je ''niet moet doen'' :')

Dat is het enige wat je doet ''ook_gek'' mensen demotiveren door alleen te zeggen wat je niet zou moeten doen, terwijl het 9/10 mierenneukerij is, maarja jij moet altijd je mening hebben, die toevallig altijd negatief is. :') Bovenalles nooit constructief.
je hebt weer je ik lees selectief brilletje op ja?

volgens mij heb ik net in verschillende reacties al wat tips gegeven wat ze eventueel beter kan proberen ipv ik vind je lekker.

Maar je hebt je buitje weer. Succes er mee, op dit moment ben jij zonde van mijn tijd :W
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:49:23 #198
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123988602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat zeker, gewoon uitporberen en kijken wat voor jouw het beste werkt :)

Wat voor persoon 1 werkt kan juist persoon 2 onwijs tegen werken. Mijn advies is alleen het gesprek zo open mogelijk houden en inspelen op de situatie of een gebeurtenis. succes gegarandeerd :)
Inspelen op een situatie of gebeurtenis is een goede tip, mits daar daadwerkelijk je eigen interesseres ook liggen. Voor quick succes kan je natuurlijk altijd wel praten naar de oren van de ander. Voor long term shit echt niet.

Aftasten is hier wel het keyword.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:49:58 #199
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_123988618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

Hahaha nee daar zit je op te wachten als je gezelschap feedback geeft op je versierkunsten. Tenminste ik niet. Op school/werk prima, maar tijdens het stappen...
  dinsdag 12 maart 2013 @ 23:51:55 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123988698
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:49 schreef M1stral het volgende:

[..]

Inspelen op een situatie of gebeurtenis is een goede tip, mits daar daadwerkelijk je eigen interesseres ook liggen.
Je moet inderdaad altijd wel iets bespreekbaar maken waar jij zelf wat mee hebt. Dat praat veel makkelijker. Je kan het ook als stukje humor gebruiken door er een leuke opmerking over te maken. Humor is voor velen erg belangrijk in een gesprek.

quote:
Voor quick succes kan je natuurlijk altijd wel praten naar de oren van de ander. Voor long term shit echt niet.
Als je doel is snel neuken moet je gewoon inderdaad de juiste knopjes indrukken. Kwestie van luisteren en opletten. Maar inderdaad, long term zeer zeker geen optie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')