quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef firefly3 het volgende:[..]
Bedankt voor de duidelijke uitleg en ben blij dat je open bent. Ja, datingssites zijn in principe niet slecht, alleen uitkijken voor valkuilen zoals dat het een nieuwe comfort zone kan vormen en dat je niet teveel tijd besteed aan iemand die je nog niet kent. Ik deed nooit aan datingssites maar wel aan internet dating. Het gevaar is alleen dat je "beloond" wordt door het klikken op je muis en het typen van dingen op je toetsenbord en soms zelfs flink tegenvallende vrouwen ontmoet, in plaats van uit je comfortzone te gaan overdag op straat en er echt voor te gaan in de meest vreemde situaties waarbij je als persoon groeit. Het proces als jij als persoon is belangrijker dan "resultaat".
Dating site's kunnen erg leuk zijn. Je hebt niks aan lekker ruiken, spontaan binnen komen, oog contact, uitstraling, lichaamstaal, aanraken enz. Dus alles wat je normaal gebruikt bij versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Dat is even tegenvallen maar je moet dus opeens heel anders gaan versieren. En het snelle versieren van de kroeg werkt ook al niet want het tempo op een datingsite is stukken lager. Wat normaal je comfortzone is, werkt opeens niet meer. Foto is ook niet het belangrijkste want net als iedereen zal je wel je aller beste foto gebruiken
Dat is echt iets leuks om te ervaren eerlijk is eerlijk. En h is iets wat je tussen door kunt doen. Bus, trein, in de wachtkamer of zelfs tijdens het poepen bewijs van spreken.
quote:
Je had het over een luchtbel door het "scoren om te scoren", maar dat is mijn intentie niet. Ik ben daadwerkelijk verslaafd aan vrouwen op alle gebieden en oppervlakkigheid is niet eens de juiste manier overigens. Dus dat bedoel ik met verkeerd beeld

wat ik bedoelde is dat hele versieren en zoveel mogelijk vrouwen krijgen net als het nachtleven 1 grote luchtbel is. Uit eindelijk kom je er achter dat zoveel mogelijk vrouwen versieren helemaal niet zo belangrijk is. En je helemaal niet zoveel vrouwen nodig hebt om het leuk te hebben. Zoals je het hier neer zette komt het over dat je dus vrouwen nodig hebt om het leuk te hebben. En het hele nachtleven is ook 1 grote luchtbel. Het is een land van fake. Iedereen kan zijn die hij wilt zijn, je kan je afvragen wie zo een persoon werkelijk nou is. En daar kom je ook niet achter tijdens versieren.
Daar was ik na al die jaren wel klaar mee, er zijn belangrijkere dingen dan dat. Nu ga ik naar de kroeg met vrienden voor de gezelligheid of naar een club voor de muziek en bepaalde dj's. En of die zaal vol staat met alleen mannen of niet. Dat boeit mij helemaal niks. Dat sluit natuurlijk niet uit dat ik wanneer ik een leuke vrouw zie daar gerust op af stapt.
En dat is wat het moet zijn naar mijn mening. Vrouwen moeten geen doel zijn van je avondje stappen. Het moet bijzaak zijn die het extra leuk maken. Een soort van bonus. Wanneer het MOETEN gaat worden gaat het je alleen maar tegen werken. Dan zal je zien dat contact maken met vrouwen opeens stukken makkelijker gaat worden en uit eindelijk gaat het zelfs allemaal van zelf zonder er over na te denken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group