abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123924773
Ik ben voor een vriendin in Gemert op zoek naar hulp qua vervoer.

Het gaat om een vrieskast... iets groter als tafelmodel. Waarschijnlijk is er een busje of aanhanger voor nodig. Deze moet opgehaald worden bij haar moeder die op 10 min afstand rijden woont (ook in Gemert). De vriezer van deze vriendin is er plots mee op gehouden en ligt vol met spullen van o.a. de voedselbank... Zoals jullie begrijpen heeft ze niet zoveel te besteden.
Omdat mn vriendin niet 1 2 3 een aanhanger/busje kan huren wil ik vragen of een lieve fokker onder ons, die in de buurt woont of in de buurt is de mogelijkheid heeft om haar te helpen met vervoer vd vriezer. Zij kan hier 10,- voor geven als benzinegeld..

Lieve fokkers, wij zijn zelf niet in de mogelijkheid haar te helpen, wie zou kunnen?!
Waarom angst hebben voor de toekomst? Was het verleden dan zo mooi?!!!
pi_123925126
Met alle respect, maar waarom gaat ze niet gewoon bij haar moeder 10min verderop wonen als ze zo weinig te besteden heeft dat ze zelfs afhankelijk is van de voedselbank (en blijkbaar dus niet genoeg inkomsten heeft om alleen te wonen)?
pindazakje
pi_123925386
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Met alle respect, maar waarom gaat ze niet gewoon bij haar moeder 10min verderop wonen als ze zo weinig te besteden heeft dat ze zelfs afhankelijk is van de voedselbank (en blijkbaar dus niet genoeg inkomsten heeft om alleen te wonen)?
Soms is dit geen optie.
- Ik weet niet hoe oud die vriendin is, maar op een gegeven moment is het tijd om op jezelf te gaan
- Wie weet of die vriendin een heel gezin heeft,
- Heeft die moeder wel plek voor die vriendin (en aanhang, zie vorige punt).
pi_123925494
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef frederik het volgende:

[..]

Soms is dit geen optie.
- Ik weet niet hoe oud die vriendin is, maar op een gegeven moment is het tijd om op jezelf te gaan
- Wie weet of die vriendin een heel gezin heeft,
- Heeft die moeder wel plek voor die vriendin (en aanhang, zie vorige punt).
Die vriendin is 23 maar heeft een gezin en wonen bij moeder is niet mogelijk. Maar... Mocht iemand tips hebben om het anders te doenhoor ik het ook graag
Waarom angst hebben voor de toekomst? Was het verleden dan zo mooi?!!!
pi_123925555
Je kunt je vraag beter stellen in ons vervoerstopic: FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')