Oh en hallon. Zoveel faal vandaag

kom ik op school, decaan is er niet, mentor is ziek en iemand van de administratie was onvindbaar. Docent gesproken over essay, vandaag geen tijd dus kan pas woensdag.

Dus ben voor 1 heel nutteloos uurtje 4 uur lang in het OV gezeten vandaag. Echt top

En ik had m'n pil besteld bij apotheek, m'n moeder ging hem halen want ik zou dus misschien te laat thuis zijn en niet naar de apotheek kunnen. Belt m'n moeder, hebben ze recept niet gehad. Bullshit want ik heb bevestiging gehad. M'n moeder ophangen. 30 seconden later word ik gebeld door de huisarts, of ik aan een andere pil wil, want ik zit nu dus aan de diana35 pil, en ze doen uit voorzorg die pil niet meer geven. Of ik daarmee akkoord was. prima. die ging weer de apotheek bellen dat ik die dus moest hebben, en gelijk moest meegeven aan m'n moeder want ik heb em vandaag gewoon nodig. Prima! Word ik weer door mn moeder gebeld hoe het nou zit met alles, want die was maar even naar de supermarkt gegaan ernaast want dan deed ze nog wat nuttigs. dus zij weer terug apotheek en pil halen. moet ik er nu dus wel voor betalen

mja goed. dus m'n moeder is net een half uur thuis, word ze weer door de apotheek gebeld over mijn andere meds, of het wel de goede dosis was voor andere meds omdat ik eerst zwaardere meds had, maar dat klopte dus dat het minder was

echt serieus wat een dag