abonnement Unibet Coolblue
pi_124137113
Shandaly, prachtige buik O+ Ik zou ook echt niet zeggen dat je de 100 (weer) voorbij bent :* Je truitje is erg leuk! En handig dat je het lekker warm hebt met dit weer!

Suiker! Een heuse groeispurt daar de afgelopen week! Inderdaad omhoog geklommen, nog even en dan zakt ie weer omlaag :D Je buik is mooi! En nog zo gaaf inderdaad O+

Spirit, mooie buik in een tof jurkje! De buik staat je mooi O+ en volgens mij ga je ook heel gelijk op met Suiker!

Gestreeptestoel, wat leuk die vergelijking met het prille begin! Ik vind de grote buik je heel erg mooi staan! Nog maar een paar weekjes, geniet er van O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 23:05:28 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124147428
Gestreeptestoel, die hangt al mooi laag! :o

Suiker, je navel gaat weg! :D En inderdaad, je buik kruipt omhoog :Y Ben benieuwd wanneer ie weer omlaag zakt.

Spirit, mooie bol zeg, en mooi jurkje eromheen ook O+

Shandaly, 1,84 is toch best lang? :D Maar je ziet er slank uit hoor :Y mooi in verhouding!

Ik schrok wel een beetje bij de verloskundige, ik raakte de 80 kilo aan :X en dat was wel even meer dan ik op gerekend had :') (naïef, i know... zit nu op +12 kilo sinds de eerste afspraak daar, dus volkomen normaal, maar damn!)
pi_124155358
Ik zat met 42 weken op +13 en dat was er op dag 10 weer af. Kan best meevallen.
  zondag 17 maart 2013 @ 10:01:38 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124155629
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zat met 42 weken op +13 en dat was er op dag 10 weer af. Kan best meevallen.
Kijk, ook dat zijn goeie verhalen O+

Ik weet dat ook wel hoor, maar ik was tot nu toe niet zoveel aangekomen, en 80 klinkt voor mij als zoveel :D :@
pi_124166046
Vandaag 23 wkn en hard aan het groeien!




[ Bericht 56% gewijzigd door Kiwisoep op 17-03-2013 15:55:31 ]
pi_124166307
Om te reageren op de kilo's... ook hier meer als gewenst aangekomen. Eerste 16 wkn aan een stuk doof gespuugd en nu ik me weer beter voel kun je dat goed merken aan de groei. Eerst 10kg kwijt, nu alweer 6 eraan. Nog steeds op min 4 maar gaat me wel te hard dat aankomen. Gezond snaaien nu dus!
Uiteraard hoop ikdat alle kilo's straks tijdens de bevalling wonderbaarlijk verdwenen zijn.

Mooie foto's weer en wat lijken jullie veel lichter als dat jullie vertellen!
pi_124167361


Het staat er toch écht... maar het is me al eens eerder gelukt om er flink wat af te krijgen, dus dat gaat me na deze zomer wel weer lukken. Als ik maar weer eens fatsoenlijk zou kunnen bewegen en weer wat energie zou hebben...

Mooi bolletje Kiwi!

En gestreeptestoel.. wauw!

Mooie buik in een tof jurkje, Spirit! Positie-? of gewoon lekker rekbaar stofje?
pi_124181999
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]

Het staat er toch écht... maar het is me al eens eerder gelukt om er flink wat af te krijgen, dus dat gaat me na deze zomer wel weer lukken. Als ik maar weer eens fatsoenlijk zou kunnen bewegen en weer wat energie zou hebben...

Mooi bolletje Kiwi!

En gestreeptestoel.. wauw!

Mooie buik in een tof jurkje, Spirit! Positie-? of gewoon lekker rekbaar stofje?
HELD!!

En jurkje is positiemode, maar volgens mij kan ik em ook niet-zwanger aan. Merk: love2wait, 50 euro, ook via wehkamp enzo te bestellen, mocht je interesse hebben ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_124195509
Ik zit nu al op +6, ben benieuwd hoe dat gaat eindigen ;)
vanmorgen werd ik wakker met een echt bol buikje, dus dat je voelt dat er baby/baarmoeder zit ipv darm.
Uiterlijk is er niet veel verschil volgens mij.
pi_124195562
Shandaly, wat tof, die weegschaalfoto :D O+

En ik zie gewichten voorbij komen die ik jullie echt niet had gegeven op grond van de foto's hoor.

Hier bij 28 weken op +6 kilo. Bij de eerste met 40 weken op +7, daar zal ik nu wel overheen gaan, maar dat is heel niet erg. De helft ervan zit in mijn tetten overigens, echt bizar. :')
pi_124195660
Ik ging van 56 naar 62, maar had ook ondergewicht (bijna 1,80) dus dan gaat t meestal harder volgens de VK, t zal nu wel stagneren
pi_124196406
Kiwi wat een mooie ronde buik. O+
En Shandaly wat een geweldige foto :D met streepjesbuik *O*
Hier is er weer wat af, nu 15 kg aangekomen.
pi_124196633
terwijl mijn zoon mijn broek omlaag wil trekken :')

ik zie dat ik wat 'voller' word!

15e week
pi_124196647
Ik zie het ook! *O*
pi_124196666
Kiwi, wat een mooie buik O+

Shandaly, held! *O* leuk om je buik te zien zoals je hem zelf ziet.

KD, mooi! Echt zo'n klein bolletje O+
E.
pi_124196704
wel minder buik dan de vorige keer, maar nu geen last van mn darmen :P
pi_124197091
Ik vergeet echt foto's te maken dit keer. Eigenlijk best jammer.
Vorige keer had ik me ingesteld dat ik onder de 20 kg wilde bkijven en dat is gelukt met 18 kg.
Na een week was er 12 kg af. De rest heb ik zelf moeten doen. Er was nog 1 kg blijven plakken toen ik weer zwanger werd.

Nu ging ik gelijk op tot een week of 3 terug. Ik stagneerde wat en ben nu zelfs een kg afgevallen. Denk door de spanningen van de afgelopen week. Nu dus op 12 kg. Ben benieuwd waar ik eindig maar die 18 zal ik niet halen. Ben nu 36 weken, dus dat zou niet goed zijn.
  maandag 18 maart 2013 @ 12:23:21 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124201236
Hier een kijkje in mijn Ma Flodderbestaan :Y) mijn favoriete outfit van het moment; XM's huisbroek, KD's olifantenvest, een fijn lang shirt en uiteraard mijn geliefde pantoffels O+
Ohja en geen bh want dat prikt zo in mn beurse buik :') :@


38+1 vandaag :s)
pi_124201422
bollo! groeispurtje?
pi_124201537
Waarom zie je er nog steeds zo goed uit? :( Ma Flodder ammehoela! Meer alsof je een celebrity bent die gespot wordt terwijl ze even het vuilnis buiten zet! O+
  maandag 18 maart 2013 @ 12:38:23 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124201705
Suiker! :D

En KD, ik weet het werkelijk niet meer... buik voelt wel heel groot en zwaar, het wordt écht lastig om mn sloffen aan te krijgen bijvoorbeeld :') en ik ging zaterdagavond aan tafel zitten en toen zat ik klem :')

Maar ik vind m nog niet laag hangen, dus ik denk dat ik nog even kan genieten van mn woelmuisje hierbinnen O+ Heb gisteren weer met de camera boven mn buik gehangen omdat ze zo druk was.
pi_124201715
Niks te flodder! Kan gewoon niet geloven dat mijn buik straks ook zo groot wordt. Verheug me er gewoon een klein beetje op :D

Mooie bollies allemaal. Valt me trouwens op dat op de foto's van boven genomen de buik echt 'huge' is!
pi_124201871
Kiwisoep en Shandaly, wat leuk zo van bovenaf! Als ik het kan onthouden ga ik die ook nog maken!

KD, ik zie het ook! Staat je goed :)

En LB, wat Suiker zegt, je ziet er hartstikke goed uit in je huisklof!
pi_124204718
Heh.. ik moest wel iets voorover staan zelfs, anders kreeg ik de weegschaal er niet bij op ;)

En Ma-Flodder-kleding... ach... het is maar tijdelijk toch? Ik kan ook niet wachten tot ik 's avonds thuis ben en iets gemakkelijkers aan kan trekken...
pi_124207460
Hhaha LB

Voor thuis moet dat toch ook kunnen?? Moet zeggen dat ik overdag nog gewoon mijn eigen normale kleren draag. Maar savonds na het eten, trek ik ook gelijk een pyjama broek aan. Heerlijk dan zo'n losse broek onder je buik! :)

Jouw buik hangt inderdaad nog niet zo laag!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')