SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bizar he, mijn BM komt ook tot mijn navel/net iets er boven en meneertje ligt veel bovenin, dat maakt denk ik het verschil.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:19 schreef bellelena het volgende:
Juud! Je buik lijkt wel weer kleiner dan de vorige keerMaar wel mooi
en wat een leuk truitje!
Het voelt als zo'n lekker pakketje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef eliis het volgende:
Wat een supermooie buiken allemaal hier![]()
Geniet er maar lekker van, ik mis die van mij stiekem soms wel
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht vandaag toevallig aan je, en dat ik al een poos geen foto had gezien! Je buik wordt prachtig
Op de volgende foto graag een kat erbij
Ik ben bij 89,5 gestopt met wegen! Nooit boven de 90 kilo gekomen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Suikertante het volgende:
Hmm. Dus als ik nu 89,5 weeg is kans dat ik de 90 passeer wel aanwezig
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Oh en LB, als ik aan een "toeter" denk denk ik echt aan zo'n buik als jij hebt!
Heuj, die buik ken ik!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef Elmo76 het volgende:
Oh, en straks heb je ineens weer zo'n megabuik alsof je 'm er op hebt geplakt KD!![]()
LadyBlack, mooie buik!!![]()
En Vencodark, ziet er goed uit!!![]()
Gestreepte stoel gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!![]()
Hier mijn 26w6d buik. Volgens mij ben ik ontploft de afgelopen week.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Gaat goed komen, maar ik ga wel proberen dat 'ie er bij mij op het einde pas maximaal zo uit zietquote:Op maandag 25 maart 2013 14:12 schreef Elmo76 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk staat er over een tijdje een buik van jou hier!!
(Nog) geen jeuk, gelukkig! Ze zit volgens mij ineens een stuk hoger en daar heb ik wel echt last van. Ik hang dan ook meestal als een zoutzak in een stoel, omdat ik gewoon niet recht kan zitten door die buik!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef Suikertante het volgende:
Elmo jemig!Dat is ineens supersnel gegaan zeg! Last van jeuk e.d. of is het alleen te zien en niet te voelen?
Ja, het is mijn eerstequote:Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef Elmo76 het volgende:
Ziet er nog bescheiden uit! Is het je eerste zwangerschap?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |