Huuuuu!! Maar denk maar zo: de 100 red je nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Suikertante het volgende:
Hmm. Dus als ik nu 89,5 weeg is kans dat ik de 90 passeer wel aanwezig
Je ziet het wel, maar ik denk dat het voor jezelf idd veel duidelijker is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nouuuu...
Week 36:
[ afbeelding ]
Week 41:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Cocotrimonium op 14-03-2013 16:15:41 ]
Een vriendin van me heeft 110 gewogen op het eind, ruim 35 kilo bijgekomen. Het kán dus zekerquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je ziet het wel, maar ik denk dat het voor jezelf idd veel duidelijker is.
Kijk maar bij mij (spoiler). Zie het verschil zelf heel goed, maar denk dat het voor jou & anderen niet zo'n groot verschil is.Ja, tussen 35 weken en 38/39 weken zie ik wel een duidelijk verschil hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jouw buik stak meer naar voren dan de mijne, mooi
. Het blijft grappig vind ik, die verschillen tussen buiken. Ik heb net nog even gekeken en ik was met 14 weken 2 kg aangekomen, met 26 weken in totaal 7 kg aangekomen, met 35 weken in totaal 9 kg en ik ben geeindigd op 10 kilo. Viel bij mij dus mee wat ik toen nog aankwam. Wel werd ik steeds dikker (vind ik zelf dus
![]()
)
hier ook niet helaas. Ik was 11 kg aangekomen, na een week was er 12 kg af en ik paste ook meteen mn oude kleding weer. Maar in de 20 weken erna ben ik nog welgeteld 1 kg extra afgevallen terwijl er nog wel wat meer af mag. Maar goed, you can't have all the luck denk ik maar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:15 schreef SupremeEvil het volgende:
bv geven en flink afvallen gaat in mijn geval niet op
Ik waggelde wel heel sexyquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:09 schreef bellelena het volgende:
Wow Coco, jouw buik zat er echt voorop geplakt! Een wonder dat je niet voorover kukeldeEn bij je eigen lichaam zie je elk detail, dus dan is het inderdaad snel veel duidelijker. Een ander ziet meer het geheel. Bij jou zie ik tussen de 35 en 39 inderdaad wel verschil, maar tussen de 38 en 39 nauwelijks.
Ik dacht van niet eigenlijk... In het begin natuurlijk wel hoor, je raakt natuurlijk eerst die extra kilo's kwijt maar ik las juist dat mensen soms teveel afvielen door bv (Becky bij haar oudste bijvoorbeeld) omdat je zoveel calorieen verbrandt. Ik eet overigens gewoon normaal, niet extra.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mineola, zijn het ook niet vooral de zwangerschapskilo's die je zou afvallen van bv? Niet eventuele 'extra' kilo's nog?
sommige mensen houden juist gewicht vast las ik, en na de bv periode vallen ze dan bijv af.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik dacht van niet eigenlijk... In het begin natuurlijk wel hoor, je raakt natuurlijk eerst die extra kilo's kwijt maar ik las juist dat mensen soms teveel afvielen door bv (Becky bij haar oudste bijvoorbeeld) omdat je zoveel calorieen verbrandt. Ik eet overigens gewoon normaal, niet extra.
Maar ach, van tevoren had ik hier meteen voor getekend hoor!
Oh, zou goed kunnen hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik dacht van niet eigenlijk... In het begin natuurlijk wel hoor, je raakt natuurlijk eerst die extra kilo's kwijt maar ik las juist dat mensen soms teveel afvielen door bv (Becky bij haar oudste bijvoorbeeld) omdat je zoveel calorieen verbrandt. Ik eet overigens gewoon normaal, niet extra.
Maar ach, van tevoren had ik hier meteen voor getekend hoor!
Ja S had echt in die laatste weken een groeispurt volgens de vkquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zoë. dat is tussen 36 en 39 echt nog een flink verschil!Tussen 30 en 36 minder qua grootte, maar dan wordt 'ie wel ronder.
Striae heb ik gelukkig niet gehad. Mijn navel verdween wel. En is nu wat dieper dan 'ie van tevoren was
Dit was mijn 'navel' op het eindquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja S had echt in die laatste weken een groeispurt volgens de vk
Lijkt bij jou of je buik bij 39wk iets lager zit dan bij 38wk
mijn navel is ook anders dan voor de zwschapis er niet mooier van geworden
bij mij was het ook nog eens zwartquote:
Ieks!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
I know, hoe oneerlijk hè? Bij mij gaat vriend ze ook nog eens met een pincet te lijf. AUW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Zit dicht in de buurt van die van jou he? Ik vind het zo leuk te vergelijken. Die van Shandaly is ook bijna precies zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:24 schreef Suikertante het volgende:
Spirit leuk om jou te zien!! 't Scheelt natuurlijk maar een dagMooie buik hoor! Volgens mij heb jij ook nog gewoon een taille of niet?
Ik zie wel dat jouw boezem beter meegroeit dan de mijne, maar ik mag natuurlijk niet klagen als flesvoeder
Ik zie het deurstop-uiltje om de hoek gluren
Ziet er niet heel raar uit hoor. Ik heb m ook nog (baby is 5 maanden nu), maar is wel veeeel lichter dan toen ik zwanger was. Zal over een tijdje wel weg zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef L0t.. het volgende:
Hmm, het duurt dus behoorlijk lang voor die donkere lijn weg is.. Ik heb 'm ook heel erg, vind het nu niet erg maar vraag me af hoe het eruit ziet op een platte buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |