PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
post is een foto van een pizzabord want ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
Waar de fuck koop ik een pizzabord? Zo'n houten met van die 'naden'. Deze winkels hadden het niet: Blokker, Hema, Xenos, Action, Wibraaa
Heb je ernaar gevraagd? Want dat zouden wel mijn eerste suggesties zijn. V&D wellicht? Of Bijenkorf, maar dat hebben jullie daar natuurlijk niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
Waar de fuck koop ik een pizzabord? Zo'n houten met van die 'naden'. Deze winkels hadden het niet: Blokker, Hema, Xenos, Action, Wibraaa
Kut TT, hulde aan Zhanoquote:Op maandag 11 maart 2013 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had als TT: Waar we een Autobuyer huren omdat we traden zat zijn
Maar dat paste niet dus ik maakte er AB van.
*eensquote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef quer het volgende:
[..]
post is een foto van een pizzabord want ik heb geen idee waar je het over hebt
Dat is niet echt een geniale TTquote:Op maandag 11 maart 2013 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zou je een afstandsbediening huren omdat je het traden zat bent?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Topics. Niet TT's.quote:
Hoi Rijstquote:
Maar mijn TT sluit zo goed aan op de vorige TTquote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Revontulet het volgende:
Zhanobaas
En DS2, ik denk dat de essentie van de vorige TT jou ontgaan is.
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar mijn TT sluit zo goed aan op de vorige TT
Geen probleem Djeetje Maver ThadCastlequote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bedoel ik sorry Thorben Pots Tim
Ik heb liever dubbel D dan jouw TT. BAM BOEM BAM BAM!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar mijn TT sluit zo goed aan op de vorige TT
Ohhh snappp.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen probleem Djeetje Maver ThadCastle
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb liever dubbel D dan jouw TT. BAM BOEM BAM BAM!
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen probleem Djeetje Maver ThadCastle
ik vond hem wel goed eerlijk gezegdquote:
Die maken ook weleens een foutje.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Hoezo vergelijk je mij met die twee?
sluit wel mooi aan op je lapoquote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook maar deze TT is ook niet echt goed ofzo
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb liever dubbel D dan jouw TT. BAM BOEM BAM BAM!
nou, dan is et tog goet!?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De TT van een topic slaat bijna altijd op 1 van de laatste posts van het vorige topic
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee zo:
[ afbeelding ]
Dus het formaat van een pizza (ongeveer) en met groeven waarmee je m in 6 slices kunt snijden zeg maarIk heb het ook gevraagd bij die winkels idd. Bijenkorf en V&D hebben we hier niet, misschien morgen in Zwolle ergens kijken
Daar moet ik nog eens goed over nadenken.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef quer het volgende:
kan iemand het weer melden als de webapp het weer doet
En met een beetje pech ben je het over 5 minuten vergeten...komt vaker voor op jou leeftijd hequote:Op maandag 11 maart 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens goed over nadenken.
quote:
*jouw*quote:Op maandag 11 maart 2013 18:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En met een beetje pech ben je het over 5 minuten vergeten...komt vaker voor op jou leeftijd he
quote:
Denk dat er komende week veel silver packs geopend gaan worden...quote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2320137.page
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starting 11
GK: Christian Puggioni
CB: Avraam Papadopoulos
CB: Maicon
RB: Phillip Lahm
CM: Yohan Cabaye
CAM: Bruno Cesar
RM: Vieirinha
RW: Alexis Sanchez
STR: Amauri
STR: Victor Ibarbo
STR: Yura Movsisyan
Bench
GK: Rafael
RW: Yassine El-Ghanassy
RB: Atsuto Uchida
RM: Andros Townsend
CM: Jesus Zavala
CB: Laurent Ciman
STR: Zamil Al Sulim
Haha, een oude baas te kijk zetten met een taalfoutquote:Op maandag 11 maart 2013 18:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is het gebrek van mijn generatie inderdaad
Taal is zeg maar echt niet mijn ding.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, een oude baas te kijk zetten met een taalfout
De lahm fanboys vieren zege deze dagquote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starting 11
Bench
Ja, zeker! Misschien wel een leuke speler om een team omheen te bouwen?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:16 schreef Maver24 het volgende:
Lahm is wel baas zeg, die gaan we zeker halen mocht tie IF komen
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, zeker! Misschien wel een leuke speler om een team omheen te bouwen?
twitter:VI_nl twitterde op maandag 11-03-2013 om 18:13:52OFFICIEEL: Serie A-club Palermo heeft trainer Gian Piero Gasperini voor de 2de (!) keer dit seizoen ontslagen reageer retweet
Dat hoeft niet eens, kan em zo in me huidige team zetten, wel even Robben aanschaffen maar das geen probleemquote:Op maandag 11 maart 2013 18:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, zeker! Misschien wel een leuke speler om een team omheen te bouwen?
haal je oordoppen uit je laptop, plus deze in in je laptop en doe ze in je oren??quote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef quer het volgende:
me oordoppen werken opeens niet meer ik zet ze in me laptop. maar het geluid komt uit de speaker..
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 11-03-2013 om 18:13:52OFFICIEEL: Serie A-club Palermo heeft trainer Gian Piero Gasperini voor de 2de (!) keer dit seizoen ontslagen reageer retweet
als je nog coins nodig hebt moet je maar roepenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:16 schreef Maver24 het volgende:
Lahm is wel baas zeg, die gaan we zeker halen mocht tie IF komen
Hoeveel heeft hij van je gekocht?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog coins nodig hebt moet je maar roepen
Ik won hem straks hiermee:quote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, heb wat kleine aanpassingen nodig voor die thema cup, maar kan niks kopen door die auction bug
Nicequote:Op maandag 11 maart 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik won hem straks hiermee:
[ afbeelding ]
Maar Sio heeft echt zijn laatste wedstrijd gespeeld
spreek voor jezelfquote:Op maandag 11 maart 2013 18:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is het gebrek van mijn generatie inderdaad
El G, Townsend, Zavala en Cimanquote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Starting 11
Bench
Te weinig hongaren in dit spel.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Swansea in game ook groene sokken bij de away kit? Ziet er best tof uit met dat rode shirt, witte broek en dat groen wat terugkomt in het shirt
[ afbeelding ]
Kom die kit nooit tegen eigenlijk.
Heb je nog vertrouwen in wenger?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
Geen Ribery, Boateng en Schweini bij Bayern woensdag. Niet dat Arsenal dan wel wint mja
tja, eens een gunner altijd een gunnerquote:
Mooiquote:Op maandag 11 maart 2013 18:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat er komende week veel silver packs geopend gaan worden...
Achja wat vernieuwing kan geen kwaad. Begin dit seizoen dachten we allemaal dat de defensieve problemen waren opgelost met Bouldquote:
Dit is een troll?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef Rijst het volgende:
Daarom moet je ook voor Ajax zijn. Ben daar al 3 jaar fan van. Ze worden dit jaar gewoon weer kampioen
Ajax,Arsenal,Juventusquote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef Rijst het volgende:
Daarom moet je ook voor Ajax zijn. Ben daar al 3 jaar fan van. Ze worden dit jaar gewoon weer kampioen
Yes sir, mooi shirtje hoor. Wel prijzig.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Swansea in game ook groene sokken bij de away kit? Ziet er best tof uit met dat rode shirt, witte broek en dat groen wat terugkomt in het shirt
[ afbeelding ]
Kom die kit nooit tegen eigenlijk.
Ik heb ook niet gekeken, maar aangezien er geen sein is aangekomen ga ik er van uit dat de web-app nog niet naar behoren werktquote:Op maandag 11 maart 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij zou wachten tot wij een seintje zouden gevenIk de hele tijd kijken voor niks
Oh, hij doet het nuquote:Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef quer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken, maar aangezien er geen sein is aangekomen ga ik er van uit dat de web-app nog niet naar behoren werkt
2k ishquote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Yes sir, mooi shirtje hoor. Wel prijzig.
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gefopt, bij mij ook niet
[ afbeelding ]
hahaha only for ps3 usersh ahahahhaHAHAquote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 11-03-2013 om 18:41:41Ajacied Isaac Cuenca keert tijdelijk terug naar zijn club Barcelona om te herstellen van zijn blessure aan zijn knie. #voetbalpings reageer retweet
Slegten garpquote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd hebquote:Op maandag 11 maart 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wat misselijk geworden van de burgertjeS
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
deze vond ik erg leukquote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat plaatje.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap sowieso niet waarom Ajax hem heeft gehuurd. Goodwill kweken bij Barca voor andere spelers? Handig om een speler die net terugkomt van een zware blessure te hurenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuencatje is alweer in Barcelona las ik. Goeden huur is dat wel geweest
Denk dat tweede. Ben überhaupt geen voorstander van het huren val spelers maar als je het doet zorg dan wel dat je iemand hebt die 100% fit is en voor een heel seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Ajax hem heeft gehuurd. Goodwill kweken bij Barca voor andere spelers? Handig om een speler die net terugkomt van een zware blessure te huren
Lukoki stijgt weer een plek in de rangordequote:Op maandag 11 maart 2013 19:10 schreef Reemi het volgende:
Maakte ook totaal geen indruk in die 3 wedstrijden. Lekker Schone rechtsbuiten.
Talentje hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lukoki stijgt weer een plek in de rangorde
in FM misschien.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het mogelijk om de CL te winnen met een team vol gehuurde spelers?
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Gijp vindt alles onder het niveau van Ozil zielig en slecht. Die vent kan ik ook niet meer serieus nemen. Alles wat voor zijn neus komt moet voldoen aan Iniesta, Messi etc
En hij noemt Serero Seranoquote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef Fuszy het volgende:
Gijp vindt alles onder het niveau van Ozil zielig en slecht. Die vent kan ik ook niet meer serieus nemen. Alles wat voor zijn neus komt moet voldoen aan Iniesta, Messi etc
Zelfs dat nietquote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar desalniettemin erg vermakelijk
Echt welquote:Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij lacht om een racistische fopduikelaar. Blijkbaar verschillen smaken.
Ik heb gisteren je discussie gevolgd over Suarez, hoe jij het verdedigt is triest. Dit soort mannetjes is echt het kanker van de voetbal (verkoudheid ook). Zulk misselijk gedrag wat hij wekelijks laat zien kan echt niet. Ik hoop oprecht dat hij zn been breekt. En wel zo goed herstelt dat hij alles daarna nog kan, behalve op hoog niveau voetballen.quote:
Laat nou gaan, niet weer over diequote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren je discussie gevolgd over Suarez, hoe jij het verdedigt is triest. Dit soort mannetjes is echt het kanker van de voetbal (verkoudheid ook). Zulk misselijk gedrag wat hij wekelijks laat zien kan echt niet. Ik hoop oprecht dat hij zn been breekt. En wel zo goed herstelt dat hij alles daarna nog kan, behalve op hoog niveau voetballen.
Serieus??quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren je discussie gevolgd over Suarez, hoe jij het verdedigt is triest. Dit soort mannetjes is echt het kanker van de voetbal (verkoudheid ook). Zulk misselijk gedrag wat hij wekelijks laat zien kan echt niet. Ik hoop oprecht dat hij zn been breekt. En wel zo goed herstelt dat hij alles daarna nog kan, behalve op hoog niveau voetballen.
Nou, ik wil ook een keerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat nou gaan, niet weer over die
Ach gossie Suarez geeft iemand een klein tikje en heel de wereld moet er weer over vallen. Flikker toch op zeg dit soort dingen gebeuren in iedere wedstrijd maar dan hoor je niemand er over. Als hij iemand door midden schopt of bijt dat is belachelijk en hoort niet thuis op een voetbalveld maar dit is gewoon onzin.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh maar als iedereen zou bijten was het dus geen probleemquote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach gossie Suarez geeft iemand een klein tikje en heel de wereld moet er weer over vallen. Flikker toch op zeg dit soort dingen gebeuren in iedere wedstrijd maar dan hoor je niemand er over. Als hij iemand door midden schopt of bijt dat is belachelijk en hoort niet thuis op een voetbalveld maar dit is gewoon onzin.
Hij doet toch niets debiels? Iemand door middenschoppen of bijten dat is debiel een klein tikje hier en daar hoort er gewoon bijquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh maar als iedereen zou bijten was het dus geen probleem
ps het gaat ook om de frequentie waarmee een speler dit soort debiele acties maakt
En je stelselmatig laten vallen, kaarten aannaaien, schelden...dat moet ook allemaal maar kunnen? Hij verziekt de voetballerij, zoals bijvoorbeeld Robben en Cristiano Ronaldo ook deden toen ze jong waren.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij doet toch niets debiels? Iemand door middenschoppen of bijten dat is debiel een klein tikje hier en daar hoort er gewoon bij
Hij heeft zich gisteren wel weer flink misdragen hoor. Ik vind het een geweldige speler, maar ik kan hem gewoon niet verdedigen bij dit soort achterlijke dingen. Voor die schop had hij al rood moeten krijgen en dan al dat geprovoceer en steeds vastpakken van je tegenstander bij het gezicht enzo..daar kan ik echt niet tegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij doet toch niets debiels? Iemand door middenschoppen of bijten dat is debiel een klein tikje hier en daar hoort er gewoon bij
Dit dus. En het is zonde, want het is een geweldige voetballer. Hij heeft al die trucjes en fratsen helemaal niet nodig.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft zich gisteren wel weer flink misdragen hoor. Ik vind het een geweldige speler, maar ik kan hem gewoon niet verdedigen bij dit soort achterlijke dingen. Voor die schop had hij al rood moeten krijgen en dan al dat geprovoceer en steeds vastpakken van je tegenstander bij het gezicht enzo..daar kan ik echt niet tegen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Suarez als voetballerSuarez als idioot
udbquote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef Revontulet het volgende:
Ik kom er net achter dat ik die rooie swansea kit heb waar het net over ging...Welke site kon je club item prijzen nou vinden?
Markt is kapotquote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
udb
Maar gewoon opzoeken op de markt is zoveel beter en nauwkeuriger.
Hier niet. Ook geen moment kapot geweestquote:
2.3k zag ik ze net op xbox gaan in ieder geval.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef Revontulet het volgende:
Meh, gaat maar voor 1.4K ofzo, die houd ik lekker zelf
Echt geniaal Djeetje. Goed over nagedacht knul.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
Nu ik dat zo lees van Martins dat hij zichzelf vrijkocht van zijn contract is de tranfermarkt best overbodig.
Als club zijnde geef je gewoon die speler later dat geld weer terug en kan je dus altijd je gewenste speler halen op welk moment dan ook.
Jaquote:
Ben nu halverwege maar ik kan mijn gedachten er amper bijhouden..teveel gelul weer idd. Wat wel tof was:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat is helemaal geen fraude hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
Nu ik dat zo lees van Martins dat hij zichzelf vrijkocht van zijn contract is de tranfermarkt best overbodig.
Als club zijnde geef je gewoon die speler later dat geld weer terug en kan je dus altijd je gewenste speler halen op welk moment dan ook.
Ben je serieus ?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt geniaal Djeetje. Goed over nagedacht knul.
Zo ver ik weet staat er nergens dat het niet mag, toch ?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen fraude hoor
Je maakt afspraken met spelers over contracten en over geld, en dat is verboden. Je mag een speler pas over een contract aanspreken op minder dan 6 maanden van afloop van contract.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet staat er nergens dat het niet mag, toch ?
Je kan dan gewoon in zijn contract zetten als hij in zijn eerste seizoen 1x scoort krijgt hij 3 miljoen aan bonus.
Natuurlijk nietquote:
Alsof fifa daar een fuck om geeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je maakt afspraken met spelers over contracten en over geld, en dat is verboden. Je mag een speler pas over een contract aanspreken op minder dan 6 maanden van afloop van contract.
ik voelde me al helemaal opbloeien, omdat je meen compliment gaf..quote:
Nee idd YOLO ALLE SPELERS GRATIESquote:
En de club moet akkoord gaan met het feit dat de speler zijn contract wil afkopen. Als Ronaldo zijn contract wil afkopen dan zeggen ze fuck you. Alleen spelers die nutteloos zijn krijgen die kans..club doet het alleen als het een win-win situatie is.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je maakt afspraken met spelers over contracten en over geld, en dat is verboden. Je mag een speler pas over een contract aanspreken op minder dan 6 maanden van afloop van contract.
Ja dat is de andere kant ook nog iddquote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de club moet akkoord gaan met het feit dat de speler zijn contract wil afkopen. Als Ronaldo zijn contract wil afkopen dan zeggen ze fuck you. Alleen spelers die nutteloos zijn krijgen die kans..club doet het alleen als het een win-win situatie is.
Bij de transfermarkt moeten clubs ook toestemming geven he (tenzij clausule)quote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de club moet akkoord gaan met het feit dat de speler zijn contract wil afkopen. Als Ronaldo zijn contract wil afkopen dan zeggen ze fuck you. Alleen spelers die nutteloos zijn krijgen die kans..club doet het alleen als het een win-win situatie is.
Ja dat was mijn punt.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de transfermarkt moeten clubs ook toestemming geven he (tenzij clausule)
Het punt was toch dat er geen transfermarkt nodig is als er contracten kunnen worden afgekocht?
Dan krijg je alsnog een transfermarkt, maar dan met spelers als tussenpersoon/doorgeefluik. Slaat nergens op.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de transfermarkt moeten clubs ook toestemming geven he (tenzij clausule)
Het punt was toch dat er geen transfermarkt nodig is als er contracten kunnen worden afgekocht?
Hij bedoelt dan ook met transfermarkt de transferperiode.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan krijg je alsnog een transfermarkt, maar dan met spelers als tussenpersoon/doorgeefluik. Slaat nergens op.
Heb jij een cursus Djeetjes spreken gevolgd bij de LOI ofzo?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij bedoelt dan ook met transfermarkt de transferperiode.
Ik sprak af en toe met Kamikazie en ThadCastle in de party, telt dat ook?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij een cursus Djeetjes spreken gevolgd bij de LOI ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik een klinker kopen?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Ik vind de serie te veel van dit soort afleveringen hebben. Dit is gewoon 40 minuten lang puur gesprekken, en ik kijk een zombie serie juist vooral voor de zombies en de actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een serie wel moeilijk vol te houden..vooral vanwege het budget. Dat was ook de reden dat ze in seizoen 2 zo lang op die boerderij zaten. Dit seizoen al veel meer actie en zombies gezien omdat er nu veel meer budget is. Probleem is meer dat de dialogen gewoon zo saai zijn..Totaal geen toffe kerels met quote-waardige dingen enzo. Behalvequote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de serie te veel van dit soort afleveringen hebben. Dit is gewoon 40 minuten lang puur gesprekken, en ik kijk een zombie serie juist vooral voor de zombies en de actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Daar hebben ze geen genoeg geld voorquote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de serie te veel van dit soort afleveringen hebben. Dit is gewoon 40 minuten lang puur gesprekken, en ik kijk een zombie serie juist vooral voor de zombies en de actie.
Ja maar er hoeft niet heel veel actie te zijn om een toffe aflevering te maken. De vorige was ook heel vet. Maar er moet gewoon iets gebeuren, daar hoeft niet perse veel budget voor te zijn. Dit is gewoon 40 minuten gepraat. En als dat soms een keer was, geen probleem, maar dat is mij te vaak, ook dit seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een serie wel moeilijk vol te houden..vooral vanwege het budget. Dat was ook de reden dat ze in seizoen 2 zo lang op die boerderij zaten. Dit seizoen al veel meer actie en zombies gezien omdat er nu veel meer budget is.
Maar vorige week was toch heel vet, zonder dat er nou veel budget voor die aflevering nodig was?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen genoeg geld voorIk vind het niet erg zolang er nog een verhaal in zit. En volgende week (of de week erna) gaan ze los [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef psychedelicate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat kwam door Morganquote:Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vorige week was toch heel vet, zonder dat er nou veel budget voor die aflevering nodig was?
ik denk elke week dat het de week erna losgaatquote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen genoeg geld voorIk vind het niet erg zolang er nog een verhaal in zit. En volgende week (of de week erna) gaan ze los [ afbeelding ]
Die neger die is overgestaptquote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar dat kwam door Morgan
We hadden het gister in de party over wie de nieuwe badguy zou worden als de governor dood zou gaan.
Spoiler enzoquote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar dat kwam door Morgan
We hadden het gister in de party over wie de nieuwe badguy zou worden als de governor dood zou gaan.
Dat was een aardig dure set volgens mij..in ieder geval zat er flink wat werk in. Ik zat laatst nog een stukje making of te kijken daarvan bij The Talking Dead..zag er echt geniaal uit..kwam niet echt tot zijn recht in de aflevering zelfs.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar vorige week was toch heel vet, zonder dat er nou veel budget voor die aflevering nodig was?
Cheat on me?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Zometeen is mijn nieuwe guilty pleasure weer op tv
Scripted reality over vreemdgaan?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Cheat on me zekerquote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
ben je daar nog niet dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat die niggert vorige week weer in het verhaal kwam.
Leuk programma, heb ik vorige week gezien. Vind de brunette van het pottenstel zo leukquote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Cheat on me zeker
En ja die set was wel heel tof. Maar een stuk minder werk dan 100den zombies denk ik
Ik vind het ook wel leuk maar ik kijk liever VIquote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk programma, heb ik vorige week gezien. Vind de brunette van het pottenstel zo leuk
Ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk programma, heb ik vorige week gezien. Vind de brunette van het pottenstel zo leuk
Nu VI, straks Cheat on mequote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk maar ik kijk liever VI
Die oude vent van 53 met die postorder bruidquote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ookEn er zat er nog een in die er zeer goed uit zag, alleen weet ik niet meer hoe die heet
Vanavond even kijken op RTLgemist
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die oude vent van 53 met die postorder bruidwat een baas. Zo wil ik ook worden
Ik wil je niet teleurstellen Toefmeister, maar ik denk dat zei een pot isquote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik val op potten. Ik vind een meisje op het werk leuk, maar schijnt dat ze ook niet echt op mannen valtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen Toefmeister, maar ik denk dat zei een pot is
Met die tandenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Al vond ik zijn vriendin echt niet lekker
Zei?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen Toefmeister, maar ik denk dat zei een pot is
Oh, dan zal ze hiervoor wel gecast zijn. Ik heb altijd toch mijn twijfels bij dit soort programma'squote:Op maandag 11 maart 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Die Chantal is buurmeisje van het jaar geweest (FHM)
Eindbaasquote:
Ik ook, maar boeit me weinig. Als ik het leuk vindquote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan zal ze hiervoor wel gecast zijn. Ik heb altijd toch mijn twijfels bij dit soort programma's
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef ThadCastle het volgende:
tweede Sturridge in twee dagen.
4de gouden speler in silver pack
[ afbeelding ]DS2
kut formatie gr grquote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef ThadCastle het volgende:
tweede Sturridge in twee dagen.
4de gouden speler in silver pack
[ afbeelding ]DS2
Derksen, Vd Gijp, Genee en nog iemand.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie zitten er eigenlijk allemaal aan tafel bij VI?
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Derksen, Vd Gijp, Genee en nog iemand.
hansie hansiequote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Derksen, Vd Gijp, Genee en nog iemand.
quote:
that's a noob movequote:Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk spel. Ik kijk de walkthrough
Dat heb ik bij Dishonored gedaan voor een deel, heeft heel het spel voor me verziektquote:Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk spel. Ik kijk de walkthrough
Je moet het ook niet spelen én de walkthrough kijkenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Dishonored gedaan voor een deel, heeft heel het spel voor me verziekt
The Walking Dead is het dan ook niet waard om te kopen. Verhaal is verhaal en je hoeft verder toch niets te doenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb de walkthroughs van The Walking Dead en van de Uncharted games ook gekeken, toffe shit
Lijkt me ook niet zo heel veel toevoegen idd. Bij Tomb Raider ook wel veel quick time events hoorde ik though.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
The Walking Dead is het dan ook niet waard om te kopen. Verhaal is verhaal en je hoeft verder toch niets te doen
Die bruine meid deed ook mee aan peking Expressquote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dan zal ze hiervoor wel gecast zijn. Ik heb altijd toch mijn twijfels bij dit soort programma's
das Genee.... vieze Liwwadderquote:Op maandag 11 maart 2013 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
Genee is echt triest nu. 2x wil die er weer over beginnen
dat jaquote:
dat is humor manquote:Op maandag 11 maart 2013 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
Genee is echt triest nu. 2x wil die er weer over beginnen
Wat boeit mij het nou hoe jij voor de tv zit.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serieus? Niemand lachte, ik zat ook zo van..![]()
HAHA verkouden STOERquote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou hoe jij voor de tv zit.
Warum?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gun het volgende topic even aan DS2 jongens!
Zhano jatte zijn vorige TT en hij had al heel lang over die titel nagedachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |