kutkwastjequote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo jammer dat Catrice elk seizoen matiger wordt, maar wel duurder
Ik had hem ook goeikoopquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR IK HEB HEM WEL VOOR 20$ STRAKS
Ja de kwaliteit van de doppen en kwastjes is wel ruk nu. Die eerste kwastjes vond ik het fijnst.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dat wel, die laatste 2 prijsstijgingen vielen wel heel kort op elkaarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
die hebben ook gammele hoerendopjes. Plastic troep.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat wel, die laatste 2 prijsstijgingen vielen wel heel kort op elkaar
Ik vind die nieuwe lakjes van Essence daarentegen wel goed
Die ene die ik al geprobeerd heb dan he
kleuren wel, kwastje nietquote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe Catrice. Maar ze zijn niet echt aan te raden dus?
zolang je lege flesjes hebt staan om ze te redden als de dop afbreekt, doen!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou ja, de kleuren zijn tof maar de kwastjes en potjes niet zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vond hem prima lakken hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hebben ook gammele hoerendopjes. Plastic troep.
Nee toch? Het derde ofzo?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
is dit serieus al het vijfde topic vandaag?!!!!111111111
ALS VANOUDSquote:Op maandag 11 maart 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
is dit serieus al het vijfde topic vandaag?!!!!111111111
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je lege flesjes hebt staan om ze te redden als de dop afbreekt, doen!
Datquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Loqi het volgende:
heeft er iemand nog dat plaatje van 'they're not the same they're similar'? k kan hem niet vinden
Ben toch ziekig, scriptie komt morgen wel weer.quote:
Inderdaad, die blijft ZO geweldig goed zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
die TMWTGG lak is awesome
ik had het de dag voor berlijn opgedaan, en toen ik dus terug van berlijn was en ik op begravenis van opa was kon iedereen niet geloven dat t er al zo lang op zat zonder ook maar 1 chipje of tipwear
bazenlak
Goeien, die ga ik er straks weer eens opgooien.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
die TMWTGG lak is awesome
ik had het de dag voor berlijn opgedaan, en toen ik dus terug van berlijn was en ik op begravenis van opa was kon iedereen niet geloven dat t er al zo lang op zat zonder ook maar 1 chipje of tipwear
bazenlak
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Inderdaad, die blijft ZO geweldig goed zitten
nog nooit een lakje gehad die na zoveel dagen er nog uit zag alsof hij net gelakt isquote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien, die ga ik er straks weer eens opgooien.
siquote:Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
tmwtgg is toch ook een 'topcoat'-achtig iets; niet? Die gouden schilfers toch?
Ik zou willen dat ie ook als clear topcoat zonder 18K goud verkrijgbaar was, ideaalquote:Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een lakje gehad die na zoveel dagen er nog uit zag alsof hij net gelakt is
omgquote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we begonnen in 1466, dus dit is vijf.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we begonnen in 1466, dus dit is vijf.
ja, datquote:Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Goed... tijd om het gas er hier even op te zetten
![]()
Handigquote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
huissleutels vergetennu meot ik straks wachten tot SF er is
vorige week zat ik op de fiets met mn jas open en zonder sjaal, nu heb ik mn lange winterjas weer en 3 sjaals ermahgerdquote:Op maandag 11 maart 2013 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen van zomerjas naar muts en handschoenen
Herkenbaarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vorige week zat ik op de fiets met mn jas open en zonder sjaal, nu heb ik mn lange winterjas weer en 3 sjaals ermahgerd
Maar erover klagen is altijd +1quote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
het is maart. Het komt echt wel goed.
I knowquote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
het is maart. Het komt echt wel goed.
mensen diequote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
JAMAAR IK KAN ZO SLECHT TEGEN DIE MENSEN DIE DAN METEEN DOEN ALSOF HET IN NEDERLAND 345 DAGEN PER JAAR SNEEUWT EN ALTIJD MIN TIEN IS ENZO
JA MAAR NEDERLANDERS KLAGEN GEWOON GRAAGquote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
JAMAAR IK KAN ZO SLECHT TEGEN DIE MENSEN DIE DAN METEEN DOEN ALSOF HET IN NEDERLAND 345 DAGEN PER JAAR SNEEUWT EN ALTIJD MIN TIEN IS ENZO
Ik ook niet! Ik schep elk jaar bij de Jamin en dat is het enige aan paaseitjesquote:
en terecht, jamin heeft bazeneitjesquote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik schep elk jaar bij de Jamin en dat is het enige aan paaseitjes.
ZATERDAG GA IK PAASEITJES HALEN JAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht, jamin heeft bazeneitjes
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind massieve melk-eitjes altijd zo lekker, ik zuig ze dan helemaal op dan doe je er zo lekker lang mee![]()
ERM NERM NERM!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ZATERDAG GA IK PAASEITJES HALEN JAAAAA
SQ DOE NORMAALquote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
hou op, ik heb me dit weekend als een varken gedragen en nu mag ik voor straf een maand lang alleen wortels eten
*mental image van een varken met een wortel*quote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
hou op, ik heb me dit weekend als een varken gedragen en nu mag ik voor straf een maand lang alleen wortels eten
DAN PAK IK OOK WEL EEN PAPRIKAquote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ DOE NORMAAL
niet alleen wortels eten anders kom ik je alle hoeken van de kamer laten zien
What did you doquote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hardgekookte paaseieren?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik was vanmorgen op zoek naar van die hardgekookte paaseieren omdat die zo makkelijk in je tas te gooien zijn maar de jumbo had ze nog niet, heeft iemand ze al in een andere supermarkt gespot?
Tss tss tss *steekt oordelend vingertje in de lucht*quote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
velen geschranst en gezopen. Oink.
*aait over modderbakkes* varkentjesquote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
velen geschranst en gezopen. Oink.
ja doei, dat kost tijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hardgekookte paaseieren?
Ik kook gewoon zelf een eitje als ik die mee wil nemen
ja en nu zit mijn broek strakker en dat is stomquote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tss tss tss *steekt oordelend vingertje in de lucht*schransbakje
En uit zelfbescherming heb je jezelf niet gewogen vanmorgen?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en nu zit mijn broek strakker en dat is stom
wat denk jequote:Op maandag 11 maart 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En uit zelfbescherming heb je jezelf niet gewogen vanmorgen?Of net wel en velen gevloek ende gescheld?
Als ik een ei mee wil nemen voor de lunch, kook ik hem altijd de avond van tevoren en leg ik hem in de koelkast, kost me 's ochtends geen extra tijd danquote:Op maandag 11 maart 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja doei, dat kost tijd.
Ik kan ook geen plaatje vinden
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en nu zit mijn broek strakker en dat is stom
Oh, datquote:Op maandag 11 maart 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
het enige plaatje wat ik kan vinden is:
[ afbeelding ]
daar proef je niks van!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, dat
Die wil ik nooit, ik vind het ranzig als de kleurstof dan door de schaal heen in het ei is getrokken
Een vorm voor een gekookt ei?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel van die briljante eiervormen, misschien stimuleert dat me tot het koken van eieren!
Eiervormen voor het koken van eierenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens wel van die briljante eiervormen, misschien stimuleert dat me tot het koken van eieren!
Weet ik, maar ziet er vies uit en dus wil ik het nietquote:
Maar als je de avond van tevoren een ei kookt, desnoods terwijl je toch al bezig bent met koken, dan scheelt dat 's ochtends tijd en heb je toch lekker broodbeleg de volgende dagquote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
Ei koken, meteen pellen, in de vorm doen en de vorm een half uurtje in ijskoud water leggenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap hem alleen nog steeds niet, HOE werkt dat?
Plop je gewoon het gekookte ei erin?
Oh dan vormt het nogquote:Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ei koken, meteen pellen, in de vorm doen en de vorm een half uurtje in ijskoud water leggen
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ei koken, meteen pellen, in de vorm doen en de vorm een half uurtje in ijskoud water leggen
Die vorm wijkt niet zo extreem afquote:Op maandag 11 maart 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Konijn en vis werken het beste trouwens.
Dan kan ik zeggen dat ik toch vis eetquote:Op maandag 11 maart 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Konijn en vis werken het beste trouwens.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Als er weer eens een meet bij jou is ga ik echt alleen maar eieren eten!
Ei meenemen maar geen mayo?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Eieren koken voor op brood werkt bij mij niet... ik ga er automatisch eiersalade met giga velen mayo van maken. Ik kan eik net zo goed mayo op mn brood doen dan![]()
Die vormen![]()
![]()
Dan hoef ik em toch heul nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ei meenemen maar geen mayo?
Cool!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk moet ik een keer een hele zak van die sterren kopen en dan gevulde eiersterren maken voor een feestje
Mayo meenemen maar geen eiquote:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4ac238427cquote:Op maandag 11 maart 2013 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil die set en dan velen eieren koken voor Fred, omdat ik zelf heul geen eieren lust![]()
![]()
![]()
Eieren met mayoquote:
Ja, kan idd ook gewoon, maar luiheidquote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier in de jumbo hebben ze die eieren wel al Skjoe! En anders gewoon op 1 avond 10 eieren koken voor de rest van de week?
Ik zou het alleen al willen kopen omdat ik het hoofd van Fred wil zien als ik aankom met een ei in de vorm van een konijntjequote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4ac238427c
Heul goedkoop jonge!
Eieren met frietsausquote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eieren met mayo![]()
![]()
![]()
Zelfkennis; ik heb het![]()
frietsausquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eieren met frietsaus![]()
Eet ik thuis wel, maar dan met een heel dun laagje frietsaus want anders voel ik me weer schuldig
Mama deed altijd eitje koken, in stukjes snijden, 4 of 5 eetlepels AH mayo erbij en husselen en dan op brood![]()
Dat is ook puur de reden dat ik ze kocht. Om de koppen van andere mensen te zienquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het alleen al willen kopen omdat ik het hoofd van Fred wil zien als ik aankom met een ei in de vorm van een konijntje![]()
Ik heb geen eierkokerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
ik gebruik - als ik éver ooit gekookte eieren maak - zelfs de eierkoker... Die heul niet sneller is dan een gewoon pannetjeMaar toch
Hoe vaak heb je ze al gebruikt?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is ook puur de reden dat ik ze kocht. Om de koppen van andere mensen te zien
Ik haal altijd een bakje frietsaus bij de friettent want die is het lekkerstquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
frietsaus![]()
En idd zo doe ik dat ook
1 keerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je ze al gebruikt?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, kan idd ook gewoon, maar luiheid
Goffer dat waren velen eierenquote:
Baconquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde het ei eigenlijk als tussendoortje in mijn tas stoppen. Dus in plaats van een appel ofzo
Het beste ei zit op een hard broodje met uitgebakken bacon, kaas, en een schep mayo.
Maar de kcals
Dat klinkt inderdaad als een goeden ei jaquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde het ei eigenlijk als tussendoortje in mijn tas stoppen. Dus in plaats van een appel ofzo
Het beste ei zit op een hard broodje met uitgebakken bacon, kaas, en een schep mayo.
Maar de kcals
bij de action voor 1 euro!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
dit is ook handig btw
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item56456d7ed1
ermahgerd ja spiegelei met ui op hamburger (tomaatquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een goeden ei ja![]()
Of gebakken, als spiegelei, op een broodje hamburger met tomaat en gebakken uien![]()
![]()
![]()
Ok, ik hou op
Ik heb best een sterke maagquote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
Dat niemand toen ziek is geworden, er zat mega veel verbrande bodem van de pan door de eieren.
echt?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de action voor 1 euro!
alleen jammer dat ze zo stinken
ja 1 euro of misschien wat meer, weet ik veelquote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
echt?
ik wou hem op ebay kpoen want heb hier geen action
Broodje Texasburger bij de Vorkquote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ermahgerd ja spiegelei met ui op hamburger (tomaat)
![]()
Ermahgerd ik ga zo ook naar de action ga ik eens kiekenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja 1 euro of misschien wat meer, weet ik veel
moet ik er 1 voor je halen?
OHJA WE ZIEN ELKAAR MORGEN ERMAHGERD
die van mij is geelquote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ik ga zo ook naar de action ga ik eens kieken
Hard gekookt, zacht, geklutst gebakken, spiegel, roerei, I like it ALLquote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Cif vindt zacht/medium gekookte eieren zo vreselijk smerigand i like loads omnomnom
Soberso vindt ie spiegeleieren ook vies
MORGEN AAN JOUW TETTERS ZITTEN JAAHAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja 1 euro of misschien wat meer, weet ik veel
moet ik er 1 voor je halen?
OHJA WE ZIEN ELKAAR MORGEN ERMAHGERD
boobiesquote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MORGEN AAN JOUW TETTERS ZITTEN JAAHAAAA
dat maakte op de rest van het gif toch niet meer uitquote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Debsterr het volgende:
Dat niemand toen ziek is geworden, er zat mega veel verbrande bodem van de pan door de eieren.
Gij snaptquote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hard gekookt, zacht, geklutst gebakken, spiegel, roerei, I like it ALL
zachte snoteierenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Cif vindt zacht/medium gekookte eieren zo vreselijk smerigand i like loads omnomnom
Soberso vindt ie spiegeleieren ook vies
Ehw, nee, dat hoef ik ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Behalve rauw dan
Opa doet het af en toe nogGaan we eieren eten; pakt ie glas er bij en gooit er rauw ei in ermahgerd
Truequote:Op maandag 11 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakte op de rest van het gif toch niet meer uit
if: action answer = always yesquote:Op maandag 11 maart 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik zo'n telefoon oplaad ding bij de action halen?
ermahgerd zijn er bij de action dingen duurder dan 3 euro zomgquote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is wel 16 euro ofzo, dus dan is het niet meteen ja ook al is het action vind ik
DAN EET IK HET ALLEMAAL!!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En dan ben je op congres en overnacht je in een hotel en dan hebben ze bij het hotel EN gekookte eieren EN ze bakken ze op verzoek voor je EN ze hebben roerei. EGGS OVERLOAD WAT MOET IK NU NEMEN IK WIL HET ALLEMAAL
Zou het van goud gemaakt zijn?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd zijn er bij de action dingen duurder dan 3 euro zomg
incl tranen?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer ik zit weer in mn 'ermahgerd waarom woon ik zo ver ik mis mijn familie'- fase
Haat
omsmeltenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het van goud gemaakt zijn?
ALLES.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En dan ben je op congres en overnacht je in een hotel en dan hebben ze bij het hotel EN gekookte eieren EN ze bakken ze op verzoek voor je EN ze hebben roerei. EGGS OVERLOAD WAT MOET IK NU NEMEN IK WIL HET ALLEMAAL
hoeveel kilo ben je aangekomen?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ALLES.
Ik zat eens 3 weken in Delft i.v.m. werk en daar hadden ze roerei, en spek, en croissantjes en frambozen kwark. Burp
.
Ja, dat gaat foutquote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ALLES.
Ik zat eens 3 weken in Delft i.v.m. werk en daar hadden ze roerei, en spek, en croissantjes en frambozen kwark. Burp
.
Waar doen ze dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ALLES.
.
2 ofzo? Gelukkig al een hele tijd geleden hahaquote:
Ik stem voor zwanger, want getrouwdquote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
incl tranen?
Ben je zwanger / ongesteld / anderszins hormonaal?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd zijn er bij de action dingen duurder dan 3 euro zomg
Die nieuwe?quote:
DUCKFACE!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n hoofd heb ik normaal niet.
Neen want spiraalquote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik stem voor zwanger, want getrouwd
Yesh! Bazenbuffet of niequote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die nieuwe?
Daar heb ik een nacht geslapen tijdens de testnacht, omdat ik toen bij de Ikea werkte![]()
Wat een bazenbuffet hadden ze daar in de ochtend
Bazenkamer ook trouwens
neem wat chocolade, dat helpt!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen want spiraal![]()
Maar dunno ! fuuu vrouwen-dingensen
Ik kon er ook niet langs kijkenquote:
Ik geloof dat wij nog wel aangepaste vorm kregen, omdat we er dus allemaal gratis sliepen.quote:
Mhehe, supertof toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij nog wel aangepaste vorm kregen, omdat we er dus allemaal gratis sliepen.
Wij gingen ook echt na onze dienst erheen. Dus om 10 uur klaar met werken en direct door
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ahwyeah die italianen vinden mijn nieuwe video wel tofhurray
Lekkerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
en dat dat beest dan echt zo gaat liggen kijken van, jawat.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
en dat dat beest dan echt zo gaat liggen kijken van, jawat.
ERMAGERD NIEUWE VIDEO KIJKENquote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ahwyeah die italianen vinden mijn nieuwe video wel tofhurray
en nu ben ik topics aan het zoeken over kattenscheten en zit ik te tranen van het lachenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker
Een van onze katten is ook zo rot van binnen
Jill boert ook! m,aar dan wel mini boertjesquote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
De poetel ruft niet, die laat alleen boeren![]()
ja ik heb die beesten toch al dik zes jaar maar dit had ik nog nooit geroken hoor, wat een gruwelquote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Samson gaat dan kwispelen
Gisteren ging cif de kamer uit omdat het zo erg was
De Poetel laat echt bazenboerenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jill boert ook! m,aar dan wel mini boertjes
kan ie het alfabet boeren?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De Poetel laat echt bazenboeren
De kattenbak staat bij ons bij de keuken. En meneer schijt natuurlijk het liefst als je aan het koken bentquote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik heb die beesten toch al dik zes jaar maar dit had ik nog nooit geroken hoor, wat een gruwel
Dat zou ik hem eens moeten leren, veel nuttiger dan zit en afquote:
kun je nog mee naar hollands kut talentquote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou ik hem eens moeten leren, veel nuttiger dan zit en af
mijn kattenbak staat naast mijn make-up tafel op de overloop jaquote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De kattenbak staat bij ons bij de keuken. En meneer schijt natuurlijk het liefst als je aan het koken bent![]()
Wij proberen samson te laten kwispelen op commandoquote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso zou het tof zijn als hij boeren kan laten op commando
Omdat tofquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij proberen samson te laten kwispelen op commando
Straks wil ik em eik ook nog leren gapen op commando
I dunno why
Zo. Herkenbaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn kattenbak staat naast mijn make-up tafel op de overloop ja
En terwijl je die peristaltische rugsamentrekkingen ziet gebeuren kijken ze je aan met samengeknepen ogen, zodra ze het kwijt zijn rennen ze hard weg en dan zit jij met de dampen opgezadeld...
true storyquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Conclusie: katten zijn kutbeesten.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat tof![]()
Mijn oude hond kon min of meer kwispelen op commando. Maar dat lukte gewoon met elk woord in dezelfde toon als "lekkers"
DITquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Conclusie: katten zijn kutbeesten.
he bah!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
HALLON.
Ik faal. Ik eet een broodje knak. Kutdag.
Zit een beetje in de stress, heb raar gegeten vandaag dus had mijn 'afweer' niet op volle sterkte in de supermarkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allebei!
Maar wat ging er mis dan?
Een blikje, drie broodjesquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
zolang het bij 1 broodje knak blijft zal het wel loslopen. Al ken ik dat en gaat bij mij het blikje leeg als het eenmaal open is![]()
Helpt het als ik de waarheid over knaks vertel? Broodje roadkill?
okquote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Een blikje, drie broodjes. En doe die waarheid maar niet
.
Doe eens?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
zolang het bij 1 broodje knak blijft zal het wel loslopen. Al ken ik dat en gaat bij mij het blikje leeg als het eenmaal open is![]()
Helpt het als ik de waarheid over knaks vertel? Broodje roadkill?
Ja, maar dat is vraagprijs. Het er voor krijgen is een tweede.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik deze prijs zo zie![]()
![]()
http://www.ebay.nl/itm/CH(...)003f6#ht_2624wt_1063
Ik mag toch hopen dat niemand dit ervoor betaaldquote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vraagprijs. Het er voor krijgen is een tweede.
Ja, leuk!! Heb het echt leuk gehad, we hebben zelfs nog een drankje gedaan na de showquote:
Goed hoor nog wel moe maar niet meer zo dat ik 2x per dag in slaap val.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, leuk!! Heb het echt leuk gehad, we hebben zelfs nog een drankje gedaan na de showhoest met jou?
Fijn, die vermoeidheid is zo irritant he? En de fysio helpt wel? Denk dat ik binnenkort ook maar weer eens ga, na Stef begon het pas weer toen ik ging werken, maar deze keer heb ik nu al af en toe lastquote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed hoor nog wel moe maar niet meer zo dat ik 2x per dag in slaap val.
Mijn rug/bekken speelt ook weel op en daar ga ik voor naar de fysio.
Donderdag mogen we nog een keertje extra kijken.
Er zijn verloskundigen in opleiding en dan kunnen ze op je oefenen
Nog niet echt maar ben ook nog maar 1x geweest.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn, die vermoeidheid is zo irritant he? En de fysio helpt wel? Denk dat ik binnenkort ook maar weer eens ga, na Stef begon het pas weer toen ik ging werken, maar deze keer heb ik nu al af en toe last![]()
En cool!!lekker uitgebreid spieken dan ook ws!
Ow, ja, nog even afwachten danquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog niet echt maar ben ook nog maar 1x geweest.
Dat hoop ik ook idd. Nu met een volle blaas zal het ook wel beter gaan
Toen 8w6d en donderdag 11w.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Incantrix het volgende:
Ah, dat kan idd al best snel! Ben benieuwd, hoe ver ben je dan?
lefkas!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef PriemGirl het volgende:
skjoe skjoe skjoe ! Jullie gingen naar kreta op huwelijksreis niet? Waar was het weer?
Gesundheit!quote:
Ik was vergeten te mailenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubs weet je al of ie woensdag ook die China glaze texture binnenkrijgt?
Owjahquote:
ik was evengoed nakend gaan zwemmenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah![]()
![]()
Reden waarom ik het vraag: cif had gisteren mogelijke vakantie uitgezocht... ook griekenland... ook privé zwembad... kreta... En ik dacht: oh oh![]()
![]()
Maar ik wist het niet zeker; en cif weet het heul niet waar jullie naartoe gaan; maar had het wel typisch gevonden
Is soberso niet zelfde periode maar tochquote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was evengoed nakend gaan zwemmen
Aah, een medekneusquote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Puisten, rode vlekken en nu ook een rood oog.
Ik voel me heet.
Ook nice.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah, een medekneus. Ik ben schilferig rond m'n bakkes
.
Wat heb jij een hippe omaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah, een medekneus. Ik ben schilferig rond m'n bakkes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |