kutkwastjequote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo jammer dat Catrice elk seizoen matiger wordt, maar wel duurder
Ik had hem ook goeikoopquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR IK HEB HEM WEL VOOR 20$ STRAKS
Ja de kwaliteit van de doppen en kwastjes is wel ruk nu. Die eerste kwastjes vond ik het fijnst.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dat wel, die laatste 2 prijsstijgingen vielen wel heel kort op elkaarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
die hebben ook gammele hoerendopjes. Plastic troep.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat wel, die laatste 2 prijsstijgingen vielen wel heel kort op elkaar
Ik vind die nieuwe lakjes van Essence daarentegen wel goed
Die ene die ik al geprobeerd heb dan he
kleuren wel, kwastje nietquote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe Catrice. Maar ze zijn niet echt aan te raden dus?
zolang je lege flesjes hebt staan om ze te redden als de dop afbreekt, doen!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou ja, de kleuren zijn tof maar de kwastjes en potjes niet zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vond hem prima lakken hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hebben ook gammele hoerendopjes. Plastic troep.
Nee toch? Het derde ofzo?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
is dit serieus al het vijfde topic vandaag?!!!!111111111
ALS VANOUDSquote:Op maandag 11 maart 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
is dit serieus al het vijfde topic vandaag?!!!!111111111
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je lege flesjes hebt staan om ze te redden als de dop afbreekt, doen!
Datquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Loqi het volgende:
heeft er iemand nog dat plaatje van 'they're not the same they're similar'? k kan hem niet vinden
Ben toch ziekig, scriptie komt morgen wel weer.quote:
Inderdaad, die blijft ZO geweldig goed zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
die TMWTGG lak is awesome
ik had het de dag voor berlijn opgedaan, en toen ik dus terug van berlijn was en ik op begravenis van opa was kon iedereen niet geloven dat t er al zo lang op zat zonder ook maar 1 chipje of tipwear
bazenlak
Goeien, die ga ik er straks weer eens opgooien.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
die TMWTGG lak is awesome
ik had het de dag voor berlijn opgedaan, en toen ik dus terug van berlijn was en ik op begravenis van opa was kon iedereen niet geloven dat t er al zo lang op zat zonder ook maar 1 chipje of tipwear
bazenlak
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Inderdaad, die blijft ZO geweldig goed zitten
nog nooit een lakje gehad die na zoveel dagen er nog uit zag alsof hij net gelakt isquote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien, die ga ik er straks weer eens opgooien.
siquote:Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
tmwtgg is toch ook een 'topcoat'-achtig iets; niet? Die gouden schilfers toch?
Ik zou willen dat ie ook als clear topcoat zonder 18K goud verkrijgbaar was, ideaalquote:Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
nog nooit een lakje gehad die na zoveel dagen er nog uit zag alsof hij net gelakt is
omgquote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we begonnen in 1466, dus dit is vijf.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we begonnen in 1466, dus dit is vijf.
ja, datquote:Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Goed... tijd om het gas er hier even op te zetten
![]()
Forum Opties | |
---|---|