niet, maar jij het vaker over korting en ik had dus geen idee dat je zo korting kon krijgenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om tijdens het afrekenen BeautyScene in te voeren bij korting?
No surprise therequote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben het trouwens ook niet met de kaas vs hagelslagstelling eens, maar goed
Ik wist het wel, heb het ook al wel eens gebruikt, maar ik denk er niet altijd aanquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
niet, maar jij het vaker over korting en ik had dus geen idee dat je zo korting kon krijgen
ik ook niet heurquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben het trouwens ook niet met de kaas vs hagelslagstelling eens, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee gewoon weten wat je wel eet en nietquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had besloten pixiedust niet te falenWaar ik me prima aan houdt momenteel.....
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Gebaseerd op je eerdere stellingen/meningen had ik niet verwacht dat jij een portie hagelslag gezonder zou vinden dan een portie kaasquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetc
nailetc heeft korting einzquote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetc
KLALALALALALLALALALALAquote:
En ik wil ze ook nog steedsquote:
WAAR WAT HOE?quote:
maar je bent het niet met me eens begrijp ik?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gebaseerd op je eerdere stellingen/meningen had ik niet verwacht dat jij een portie hagelslag gezonder zou vinden dan een portie kaas
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KORTING ZEGI K JE
KORTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
Mja, ik vind dat je alles kan eten, met mate.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee gewoon weten wat je wel eet en nieten alles met mate (d'uh
)
Oh nee, het interesseert me eigenlijk geen flikker want ik eet het allebei niet op broodquote:Op maandag 11 maart 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je bent het niet met me eens begrijp ik?
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik haat je tot in de eeuwigheid der eeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
en die hologlam lakjes
IK WIL ZE ALLEMAAL!disclaimer![]()
Of sandwich spread zo gezond is, vraag ik me ook af... Dat zit volgens mij echt vol met allerlei conserveermiddelen rotzooi. Ik heb een pot echt al maaaaaaanden open staan in de koelkast en het ruikt nog gewoon prima en ziet er nog precies zo uit als toen ik hem net open maakte.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet kaas, hagelslag, sandwichspread, ermnerm
En in mijn hoofd bederven gezonden dingen gewoon snel, alleen de dingen met velen suiker en zooi blijven toch eeuwig goed, toch?![]()
![]()
![]()
Ja man, dat doe ik voortaan ook als ik leopard op m'n nagels hebquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
mooie leopard op je face
[ afbeelding ].
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
$4,50 korting.
Maar ik wil al die holograms ook nog![]()
91 euro aan nagellak
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Ik zeg ook niet dat het goed is, ik zeg dat ik het eet. Ik ben nogal kieskeurig met wat ik op mijn brood doe.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of sandwich spread zo gezond is, vraag ik me ook af... Dat zit volgens mij echt vol met allerlei conserveermiddelen rotzooi. Ik heb een pot echt al maaaaaaanden open staan in de koelkast en het ruikt nog gewoon prima en ziet er nog precies zo uit als toen ik hem net open maakte.
En in mijn hoofd bederven gezonden dingen gewoon snel, alleen de dingen met velen suiker en zooi blijven toch eeuwig goed, toch?![]()
![]()
KOOOOOOOOOOOORTINGquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
$4,50 korting.
91 euro aan nagellak![]()
![]()
Plus de 50 euro voor de Zoya's..quote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
$4,50 korting.
91 euro aan nagellak
Halp![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plus de 50 euro voor de Zoya's..
Halp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Was ook niet specifiek tegen jou bedoeld hoor, meer omdat het vaak als 'gezond broodbeleg' wordt aangegeven en ik vraag me af hoe gezond het eigenlijk is..quote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het goed is, ik zeg dat ik het eet. Ik ben nogal kieskeurig met wat ik op mijn brood doe.![]()
Moet je bij nailetc een minimum behalen qua order?
Overigens zijn jullie kutwijven. Allemaal.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
92 dollar voor een set Hologlams incl shipping, maar wel 2 sets in 1 dus dubbele kosten + risico op douane.
t is toch een gratis half lakjequote:Op maandag 11 maart 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plus de 50 euro voor de Zoya's..
Halp![]()
BETER DAN NIX JONGE![]()
Qua kcal is het redelijk, op moniek dr aidslijst staat het in het midden, dus niet als voorkeur maar ook niet bij uitzondering.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek tegen jou bedoeld hoor, meer omdat het vaak als 'gezond broodbeleg' wordt aangegeven en ik vraag me af hoe gezond het eigenlijk is..![]()
neinzquote:Op maandag 11 maart 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
Moet je bij nailetc een minimum behalen qua order?
Overigens zijn jullie kutwijven. Allemaal.![]()
waarom neem je 2 sets?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:30 schreef Debsterr het volgende:
92 dollar voor een set Hologlams incl shipping, maar wel 2 sets in 1 dus dubbele kosten + risico op douane.
![]()
Ok thx!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Zo wordt 'ie verkocht. Is wel goedkoopste wat ik tot nu toe vind.quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik bedoelde het ook niet qua kcalsquote:Op maandag 11 maart 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Qua kcal is het redelijk, op moniek dr aidslijst staat het in het midden, dus niet als voorkeur maar ook niet bij uitzondering.![]()
Ik bedoelde qua bestanddelen![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok thx!Ja maar weet jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik, maar ik ben te lam om ingrediënten te lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet qua kcals![]()
Ik bedoelde qua bestanddelen![]()
![]()
Ik twijfel of ik naar school moet voor 1 lesje tot half 7
Daarna zou ik naar mijn zus gaan, mijn broer komt ook. Ik ben dus eigenlijk al de "laatkomer" als ik naar school ga.
Verder behandelt die leraar alleen maar opgaven uit het boek zonder uitlegAntwoorden heb ik al via via
![]()
Dus mja. Weenie.![]()
mij 2.0quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Miezziej het volgende:
Ik twijfel of ik naar school moet voor 1 lesje tot half 7
Daarna zou ik naar mijn zus gaan, mijn broer komt ook. Ik ben dus eigenlijk al de "laatkomer" als ik naar school ga.
Verder behandelt die leraar alleen maar opgaven uit het boek zonder uitlegAntwoorden heb ik al via via
![]()
Dus mja. Weenie.![]()
oh ik las je bericht dan niet goedquote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo wordt 'ie verkocht. Is wel goedkoopste wat ik tot nu toe vind.![]()
![]()
Ik verbaas me er gewoon om dat dat potje nog niet zelf de koelkast uit is gelopen en er ook niet uitziet alsof dat snel gaat gebeurenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben te lam om ingrediënten te lezen![]()
![]()
6 zoya pixiedusts voor 60 euro.................Ik heb nog niet geklikt...............................................................
No buy? Meh... Who are we kidding!
Maar bij TD ben je 86 dollar kwijt straks voor 9 van die lakjes. Even rekenen, 66 euro.
Bij Bubsel betaal ik 75 euro nogwat voor tien lakjes, met nederlandse T&T en geen risico op douane.
Ik ben er al uit.disclaimer![]()
quote:Gespot: UB UVT
''Wil die jongen in die groene trui AUB zijn verhaal in de koffiecorner vertellen?
Niemand hier is geinteresseerd in hoe jij de vorige keer hebt gekotst bij de biercantus van je voetbalclub.
PS: trek de volgende keer een spijkerbroek aan ipv een trainingsbroek.''![]()
![]()
Van de zomercollectie dinges?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
6 zoya pixiedusts voor 60 euro.................Ik heb nog niet geklikt...............................................................
![]()
![]()
10 lakjes? Ben je ziek?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bij TD ben je 86 dollar kwijt straks voor 9 van die lakjes. Even rekenen, 66 euro.
Bij Bubsel betaal ik 75 euro nogwat voor tien lakjes, met nederlandse T&T en geen risico op douane.
Ik ben er al uit.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
vergeet de koooooooooooooooooooooooooooooooooooooorting nietquote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Ik was net ook aan het uitrekenen... want 1 pixiedust lakjes hoef ik niet perse... Dus dan houdt ik 5 lakjes over.. + zekerheid van geen douane etc etc.... Imho kan ik beter bij bubs bestellenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er al uit.
(en de hologlams hoef ik nog steeds niet)
Dit is met kooooooooooooooooooooooortingquote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet de koooooooooooooooooooooooooooooooooooooorting niet![]()
In sandwich spread zit volgens mij ook best wel wat azijn, dat zorgt ook wel dat het niet bederft.Aids.![]()
Ah kijk, dat verklaart wat inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 14:36 schreef Mss het volgende:
In sandwich spread zit volgens mij ook best wel wat azijn, dat zorgt ook wel dat het niet bederft.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ja dat was even voor de prijsvergelijking. Natuurlijk koop ik ze alle 12.!
![]()
Ik ga zo in bad.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ja dat was even voor de prijsvergelijking. Natuurlijk koop ik ze alle 12..
Das 92 euro + verzendenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ja dat was even voor de prijsvergelijking. Natuurlijk koop ik ze alle 12.
Das wel een smak geld voor nagellak eigenlijk![]()
![]()
Is iedereen bang voor een omg herhaling ofzo?Hoard all
En het is niet zo dat je ze dan toch gaat verkopen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
JA MAAR FALENquote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja erg he, en ze zijn er woensdag al maar toch nu willennunununununuu
![]()
Klopt.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das 92 euro + verzenden
Das wel een smak geld voor nagellak eigenlijk
disclaimer![]()
Maar dit is toch geen LE, dus een OMG herhaling zal wel meevallen. Die Tronica's van vorig jaar liepen toch ook helemaal niet.Aids.![]()
Nou, betalen we allemaal 75 en omdat je ons zo lief vindt is de rest cadeau. Nee?
Morgen pixiedusts + nog een paarquote:![]()
cadeau?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Nou, betalen we allemaal 75 en omdat je ons zo lief vindt is de rest cadeau. Nee?
hey bubs, ik ben jarig?![]()
![]()
Knoei![]()
die tronica's waren overal sold out?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
Maar dit is toch geen LE, dus een OMG herhaling zal wel meevallen. Die Tronica's van vorig jaar liepen toch ook helemaal niet.![]()
die waren ook muf en alleen in amerika te koop.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
Maar dit is toch geen LE, dus een OMG herhaling zal wel meevallen. Die Tronica's van vorig jaar liepen toch ook helemaal niet.disclaimer![]()
Ik hoop stiekem dat er nog de bevestiging komt dat ik ze als samples krijgmaar ik denk het niet
.
Niet LE ?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
Maar dit is toch geen LE, dus een OMG herhaling zal wel meevallen. Die Tronica's van vorig jaar liepen toch ook helemaal niet.Dan geen idee !
Vlg mij is het weer zo'n ERMAHGERD IEDEREEN MOET DIT KOPEN gevalletje zoals met de Models toen
![]()
Dit is best vermakelijk als je er zelf niet in zit overigens phihihi
En ze zijn ook niet net zo holo als OMG dus ik denk ook niet dat ze zoveel waard gaan worden, zeker niet nu CC van die epische holo's heeft uitgebracht.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
Maar dit is toch geen LE, dus een OMG herhaling zal wel meevallen. Die Tronica's van vorig jaar liepen toch ook helemaal niet.
Denk ik dan![]()
![]()
Heb je toevallig vergelijkingsmateriaal? Ik heb alleen maar verhalen gelezen dat ze niet net zo holo zouden zijn, vandaarquote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ze zijn wel LE dacht ik en ze zijn wel net zo holo als OMG![]()
![]()
Beebjequote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
En voor korting verwijs ik naar mijn sig
Niet?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
En voor korting verwijs ik naar mijn sig![]()
![]()
Lekker de verkoop opdrijvenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er gingen toen geruchten dat ze nu al niet meer gemaakt zouden worden? Maar of dat waar is?BUY NOW, alles, anders zijn ze op!!!!!
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
En voor korting verwijs ik naar mijn sig
Aids.![]()
IK HOEF ZE LEKKER NIETTTTTTT (tot peer pressure en ik ook een buy all doe)
Neinz, dan heb ik liever de CC's.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Als ze net zo holo zijn als OMG, dan wil ik er denk ik ook wel een paar... Maar niet allemaal want dat vind ik gewoon echt te duurquote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
IK HOEF ZE LEKKER NIETTTTTTT (tot peer pressure en ik ook een buy all doe)
![]()
![]()
Mijn innerlijke holo-lover is voorlopig wel gestild met de CC's
Ik doe lekker enthousiast over pixiedusts
kan ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je toevallig vergelijkingsmateriaal? Ik heb alleen maar verhalen gelezen dat ze niet net zo holo zouden zijn, vandaardisclaimer![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd allemaal de babykamer van Sintersik sponsoren!
disclaimer![]()
Ik weet niet, ik vind er wel een paar unieke kleuren tussen zitten en m'n innerlijke hoarder is nog steeds boos dat ik toen geen OMG's enzo heb aangeschaft.
ik vind de foto's so far nog steeds veelbelovend!quote:
Ik heb trouwens net een besluit genomen.
Ik mag drie hologlams uitzoeken van mezelf. To keep it sane & sensible.disclaimer![]()
En dan later 9quote:Op maandag 11 maart 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind de foto's so far nog steeds veelbelovend!
Ik heb trouwens net een besluit genomen.
Ik mag drie hologlams uitzoeken van mezelf. To keep it sane & sensible..
Ik bestel sowieso liever bij Bubs (ALS ik wat bestel) Want ik gun haar de klandizie gewoon.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Als ik mijn amerikaan neit had zou ik dat ook doenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bestel sowieso liever bij Bubs (ALS ik wat bestel) Want ik gun haar de klandizie gewoon.nu moet ik lang wachten maar care
![]()
![]()
nee, dat doe jij alleenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan over 1.5 jaar alles op ebay kopen voor honderd miljard miljoen?
disclaimer![]()
Dat was zo mooiquote:Op maandag 11 maart 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, nadat ik alles wat ik had verkocht. Suedes ahum
Aids.![]()
De 1e keer had k ze van TDquote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan liefst 2x omdat je ze eerst verkocht hebt![]()
/suedes![]()
![]()
Geef je jezelf wel korting?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja, nadat ik alles wat ik had verkocht. Suedes ahum
After all, you have serious issuesquote:Op maandag 11 maart 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben echt al veel minder aan het hoarden![]()
![]()
En ERMAGERD SKJOE, hoe ga je nou van IK WIL ZE ALLEMAAL naar "och, ik neem er 3"?
MIJN VOORSPELBAARHEID WAT DOE JE?
die paar omg lakjes die ik heb; heb ik vlg mij allemaal weg gedaan
Ermahgerdquote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Aids.![]()
Ik had er drie, nu nog twee.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik vond ze gewoon niet zo mooiquote:Vlg mij zelfs een paar in de swapkoffert
Ik ga er denk ik een paar kopen, en dan vind ik het wel prima. Ik ben wel heel benieuwd naar die russische holo's of we die misschien kunnen falen.
En ik wil nog een paar holo's.Aids.![]()
dan had je zeker alleen de kutlakjes.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Heb je LOL ook weggedaan?disclaimer![]()
"o hoi Fred, ik heb me uitgeschreven bij m'n woning en om het te vieren heb ik al het geld dat we nodig hebben voor de verhuizing uitgegeven aan velen nagellak"
Ik denk niet dat hij het een leuke garp vindt
Ik InfraRed, Strap On Your Moonboots en When Stars Collide denk ikquote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil:
OMG a UFO
When Stars Collide
Strap on your moonboots
Ik mocht volgens mij nog een cadeau voor mijn verjaardag uitzoeken![]()
![]()
Speesquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb er weggedaan en weer terug gekocht![]()
![]()
"Het ging per ongeluk, terwijl ik sliep!"quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
"o hoi Fred, ik heb me uitgeschreven bij m'n woning en om het te vieren heb ik al het geld dat we nodig hebben voor de verhuizing uitgegeven aan velen nagellak"
Nee?![]()
InfraRed is ook tof, maar roze staat mij gek en drie is drie.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik InfraRed, Strap On Your Moonboots en When Stars Collide denk ik
Ik mocht volgens mij nog een cadeau voor mijn verjaardag uitzoekendisclaimer![]()
fred humorloos, fred humorloos.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee?![]()
![]()
Owjah die laatste zou ik wel willen... hmm that's it eik....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil:
OMG a UFO
When Stars Collide
Strap on your moonbootsNo buy? Meh... Who are we kidding!
Volgens mij hebben we miscommunicatie, ik heb alleen contact met El Corazon, die o.a. die Easter Eggs lakjes hebben uitgebracht (speckled lakjes net als Illamasqua).quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Mss het volgende:
Ik ga er denk ik een paar kopen, en dan vind ik het wel prima. Ik ben wel heel benieuwd naar die russische holo's of we die misschien kunnen falen.
En ik wil nog een paar holo's.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
De hoarder in mij koopt alsnog de hele collectie als het er maar 1 is die ik niet wilquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van deze collectie wil ik ze allemaal behalve 1
Eerst maar geld zien te hoarden...![]()
oh ik dacht dat jij ook holo's graties kreegquote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we miscommunicatie, ik heb alleen contact met El Corazon, die o.a. die Easter Eggs lakjes hebben uitgebracht (speckled lakjes net als Illamasqua).![]()
![]()
Nope ! Was die van omg ook?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan had je zeker alleen de kutlakjes.
Heb je LOL ook weggedaan?
Ermahgerd dan heb ik er nog 1
neinzquote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij ook holo's graties kreeg.
I know, maar bij die holo's zijn ze toch een webshop aan het opzetten volgens feestboek?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we miscommunicatie, ik heb alleen contact met El Corazon, die o.a. die Easter Eggs lakjes hebben uitgebracht (speckled lakjes net als Illamasqua).Aids.![]()
Ooooh ja je hebt gelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Mss het volgende:
[..]
I know, maar bij die holo's zijn ze toch een webshop aan het opzetten volgens feestboek?.
Niet dat ik weet kan het wel even navragen voor je?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bubs, komen die china glaze zandlakjes ook woensdag?![]()
jep!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ! Was die van omg ook?
Ermahgerd dan heb ik er nog 1disclaimer![]()
Ah tof!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet kan het wel even navragen voor je?
Ik wil daar namelijk ook 1 van, omdat bright
disclaimer![]()
ownee van die kaleidoscope heb ik er ook een aantal weg gedaanDat was het
Hoef ik ook niet, ik ben vooral zelf best wel de lul als we nieuwe gordijnen, verf en een zooi verhuizers moeten betalenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef Mss het volgende:
Geen verantwoording hoeven afleggen over mijn aankopen
Ik heb LOL toen laten staan bij de groothandelquote:.
JAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet kan het wel even navragen voor je?![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb LOL toen laten staan bij de groothandel.
![]()
Ik kwam pas achter het bestaan van heel de collectie toen ie al nergens meer te verkrijgen was![]()
![]()
Ja datquote:Op maandag 11 maart 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik kwam pas achter het bestaan van heel de collectie toen ie al nergens meer te verkrijgen was
Ja maar die boeit mij niet want kut kleurquote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb CHANEL JADE GEZIENE N NIET GEKOCHT OKE![]()
![]()
daar zijn dupes van!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Net als OPI Merry MidnightEn die wilde ik zooooooooooo graag
disclaimer![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb CHANEL JADE GEZIENE N NIET GEKOCHT OKE-
dat was echt fantastisch![]()
weet je voor HOE veel geld je die had kunnen verkopenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar die boeit mij niet want kut kleur![]()
![]()
Gevonden in de lokale nagelstudio in de veelprocentkortingbak.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Net als OPI Merry MidnightEn die wilde ik zooooooooooo graag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Alsof je die gaat verkopen als je hem wel zou hebben![]()
![]()
Ah ok, ik loop weer hopeloos achterquote:
Wel irritant, een merk komt met 'zand'zooi en spontaan volgt echt ALLES en iedereen![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
Alsof je die gaat verkopen als je hem wel zou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, crackle 3.0quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok, ik loop weer hopeloos achter
Wel irritant, een merk komt met 'zand'zooi en spontaan volgt echt ALLES en iedereendisclaimer![]()
Texture vinnik niks.Zulks een goeie timing dat ze daar nu mee komen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb nergens een locatie in de buurt waar ik 'toevallig' tegen dat soort lakjes aanloopquote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevonden in de lokale nagelstudio in de veelprocentkortingbak.![]()
Ik heb ooit bij een nagelstudio OPI Lincoln Park After Dark suede gevonden en meegenomen en that's it..![]()
Deze waren wel 1 van de eerste van de zomer al bekend gemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok, ik loop weer hopeloos achter
Wel irritant, een merk komt met 'zand'zooi en spontaan volgt echt ALLES en iedereen![]()
Ik wil nog steeds mijn suedes compleet maken, ik moet alleen nog Suzi Ski's maar die is keiduur op ebay.
Aids.![]()
ze raken die kutmeuk aan de straatstenen niet kwijt. Ik dacht mijn OPI shatters ook wel op MP kwijt te kunnenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de etos hebben ze nog steeds herome crackles, nu voor 1 euro!Nou zelfs voor drie euro nog niet
disclaimer![]()
ik kom ook niet van silver shatter af :<quote:Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze raken die kutmeuk aan de straatstenen niet kwijt. Ik dacht mijn OPI shatters ook wel op MP kwijt te kunnenNou zelfs voor drie euro nog niet
![]()
Ik zat me te vervelen, want ik was met zus mee. Dus toen in bak gaan graven.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nergens een locatie in de buurt waar ik 'toevallig' tegen dat soort lakjes aanloop![]()
Ik heb ooit bij een nagelstudio OPI Lincoln Park After Dark suede gevonden en meegenomen en that's it..
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik vind het op zich wel leuk, ik heb het OPI Liquid Sand mini pack. Ik heb tot nu toe alleen de rode/roze geprobeerd en het effect is leuk en de houdbaarheid van de lak verrassend goed. Maar ik hoef nou niet bepaald 20 kleuren zandlakjes of zoquote:Op maandag 11 maart 2013 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Texture vinnik niks.Zulks een goeie timing dat ze daar nu mee komen.
![]()
![]()
Is die ook niet meer te krijgen? Ermahgerd ik heb meer unieken dat ik denkquote:Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog steeds mijn suedes compleet maken, ik moet alleen nog Suzi Ski's maar die is keiduur op ebay.
En geen 1 die ik er van wil verkopen
ontzettende rasmongool.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn splash nagellak remover mist net mijn aaifoon, ermahgerddisclaimer![]()
reflecting poolquote:Op maandag 11 maart 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAH
Glamour
Suedes
Merry midnight
what else?
la boheme
paris couture for sure
MPJ![]()
Deze zat toevallig tegenover de bakker en ze hadden een groot OPI logo hangen, dus toen ben ik er 1x binnen geweest en zag ik die suede. Ben er maanden later nog eens geweest, maar toen hadden ze alleen de huidige collecties nog staan en die ga ik dus daar niet kopen voor 14 euroquote:Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik loop nooit nagelstudio's binnen eigenlijk![]()
![]()
Een paar Kaleidoscopes en een enkele OMG, Absolutely Alicequote:Op maandag 11 maart 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAH
Glamour
Suedes
Merry midnight
what else?
zowel mijn MAAH als mijn AA zijn compleet onhandelbaar geworden. Pastel creme OPI's die hun kleur kwijt zijn ook. Wat dat betreft heb ik een hogere pet op van China Glazequote:
disclaimer![]()
Ik weet vaak niet eens of iets htf is of nietHet is dat het hier af en toe voorbij komt en ik dan denk: oh die heb ik ook !
Ja ik heb ook kaleido's en omg's, en AAquote:Op maandag 11 maart 2013 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een paar Kaleidoscopes en een enkele OMG, Absolutely Alice
AA dankzij uft ermahgerdtoen ging ik haar meeten <3
![]()
daar doelde ik op.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
weet je nog die ene keer toen mijn blackberry naar aardbeien rook?disclaimer![]()
Absolutely Alice heb ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 15:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een paar Kaleidoscopes en een enkele OMG, Absolutely Alice![]()
Heb wel wat niet-meer-verkrijgbare lakjes, maar das niet per se HTF![]()
![]()
Had unf em toen ook niet voor mij gekocht?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb ook kaleido's en omg's, en AA
AA dankzij uft ermahgerdtoen ging ik haar meeten <3
Of was dat iemand anders... het werd iig op de bus gedaan.... ok ik weet het niet meer
geheugen van niks
Atlantis is bij anders ook echt 1 groot dramaquote:Op maandag 11 maart 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zowel mijn MAAH als mijn AA zijn compleet onhandelbaar geworden. Pastel creme OPI's die hun kleur kwijt zijn ook. Wat dat betreft heb ik een hogere pet op van China Glaze.
Datquote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Atlantis is bij anders ook echt 1 groot drama.
![]()
![]()
Ik heb 3 OMG, 1 Kaleidoscope. AA + MAAH, Op Suzi Skis na alle suedes, Paris Couture For Sure en ook nog een paar mattes.Aids.![]()
ja? Die heb ik niet, vond ik al meteen een kutlak. Alsof er zand in zat ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
disclaimer![]()
Die heb ik al ruim een jaar niet meer open gehad, ben benieuwd..quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik ook, maar geen idee of het drama is, want na die ene keer heb ik het potje nooit meer open gemaaktquote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ja, en drie weken later is het weer fudge.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb laatst een liter verdunner in mijn MAAH gedaan, toen lakte ie primadisclaimer![]()
jupquote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en drie weken later is het weer fudge.![]()
Voor de helft ofzo geslonkenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Die heb ik niet, vond ik al meteen een kutlak. Alsof er zand in zat ofzo., dikke toelie.
Catrice sold out forever is ook een HTF![]()
en de essence hartjes topper!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Catrice sold out forever is ook een HTF
disclaimer![]()
OPI Design Designer Series
OPI Extravagance Designer Series
OPI Glamour Designer Series
OPI Original Designer Series
OPI Sapphire Designer Series
OPI Shimmer Designer Series
![]()
![]()
oh echtquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
die heb ik maar vind ik stom
![]()
Echt?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oh die heb ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
.
Aids.![]()
Hij staat op de lijst van de Amerikanenquote:.
DAN HEB IK TOCH MOOI 2 HTF'Squote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Oh en Gosh Holographic![]()
![]()
jaquote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
doen we weer een rondje "pimp met je htf's?"![]()
![]()
Is er een HTF lijst dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij staat op de lijst van de Amerikanen.
![]()
quote:HARD TO FIND/VERY HARD TO FIND
Catrice Sold Out Forever
----------------------------------
Chanel Holographic
Chanel Jade
----------------------------------
China Glaze Cat's Eye
China Glaze Crystal Ball
China Glaze Drinkin' My Blues Away
China Glaze Emerald Lake
China Glaze Fortune Teller
China Glaze Grape Crush
China Glaze Indian Ocean
China Glaze It's 5 O'clock Somewhere
China Glaze Jumpin' Jupiter
China Glaze Kaleidoscopes
China Glaze Limonyte
China Glaze Moonpool
China Glaze No Way Jose
China Glaze OMGs (e.g., 2nite, IDK, OMG)
China Glaze Out on Safari
China Glaze Spellbound
China Glaze The Wizard of Oohs and Ahs (original release)
China Glaze Wet Velvet
-------------------------------------------------------------------------
Clarins #230 {Unicorn Pee}
-------------------------------------
Essie Madomoiselle
Essie Starry Starry Night
Essie Viva La Vespa
--------------------------------------------
Joe Fresh Twilight
GOSH Holographic
GOSH Rainbow
Milani Dressmaker
OPI A Day at the Peach
OPI Abalone Shell
OPI Absolutely Alice
OPI All Rose Lead to Rome
OPI At your Quebec and Call
OPI Black Magic Mountain
OPI Cherry Much in Love
OPI Cheyenne Pepper
OPI DS Royal
OPI DS Signature
OPI Glacier Bay Blues
OPI Hollywood & Vine
OPI Iberian Bisqye
OPI Innsbruck Bronze
OPI Jasper Jade
OPI La Boheme
OPI Mad As A Hatter/ MAAH
OPI Man of La Mancha
OPI Maui Mango
OPI Merry Midnight
OPI Movin' Out
OPI Music Hall Curtain Call
OPI My Private Jet (the holo one)
OPI Paris Couture For Sure
OPI Peel Me a Gobi Grape
OPI Ponce de Lilac
OPI Queen of D'Nile
OPI Rainforest
OPI Red Dazzle
OPI Reflecting Pool
OPI Sandarella
OPI Scandinavian Strawberry
OPI Standing Room Only Silver
OPI Strawberry Fields
OPI The Lifeguard Makes Me Blush
OPI Turkish Apricot
OPI Vampire State Building
OPI What's Dune?
OPI Whole Lotta Seoul
---------------------------------------------------
Rimmel Mania (60 Sec)
Rimmel Second Zeitgeist (60 Sec)
-------------------------------------------------------
Sally Hansen Hidden Treasure (CSM)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik ben snel uitgepimpt hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
doen we weer een rondje "pimp met je htf's?"![]()
![]()
Hoewel de helft van die lijst dan weer heul niet htf schijnt te zijn
HOE kom je er aan?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI Man of La Mancha = onderweg
OPI At your Quebec and Call = onderweg
Godver, alsof ik nog niet vlekkerig genoeg was. Stomme Joop.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Amerikaanquote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
amerikaan had die gevonden voor meis speciaal terug gereden voor de 1e
.
Mijn Amerikaan vindt dat soort lakjes niet helaasmaar ze is wel lief.
ik het AYQ&C weggedaan omdat ie kksheer was en P2 Glory dezelfde kleur was, maar dan dekkendquote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI Man of La Mancha = onderweg
OPI At your Quebec and Call = onderweg
disclaimer![]()
Deze normaal ook niet maar ze was naar een ander soort beauty supply gegaan ofzo en daar hadden ze oude opi'squote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Amerikaan.
![]()
![]()
Ik heb geen Amerikaanquote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Amerikaan.
![]()
![]()
ik heb hem van jou gekocht toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik het AYQ&C weggedaan omdat ie kksheer was en P2 Glory dezelfde kleur was, maar dan dekkend![]()
Mijn Amerikaan koopt wel toffe lakjes voor me, heb een ongoing swap lopen, ik koop hier allerlei Catrice en H&M lakjes en zij daar Butter Londons en OPI's enzo.
de mijne is nail techquote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
Mijn Amerikaan koopt wel toffe lakjes voor me, heb een ongoing swap lopen, ik koop hier allerlei Catrice en H&M lakjes en zij daar Butter Londons en OPI's enzo.
![]()
![]()
goede matige deal voor haarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
disclaimer![]()
Ach, ik hoef ook geen HTF's alleen maar omdat ze HTF zijn..
Had ook nog een OMG lakje in de swapkoffer zien zitten maar was een kleurtje wat ik never nooit niet zou dragen, dus heb hem laten zitten![]()
![]()
je hebt je MWTGG nog steeds niet!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar de mijne krijgt opi en chg goedkoop![]()
klopt, ze stuurt t deze week opquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hebt je MWTGG nog steeds niet!![]()
![]()
Die gouden?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, ik hoef ook geen HTF's alleen maar omdat ze HTF zijn..
Had ook nog een OMG lakje in de swapkoffer zien zitten maar was een kleurtje wat ik never nooit niet zou dragen, dus heb hem laten zittenAids.![]()
Dat compenseer ik wel weer met hoeveelhedenquote:. Ze weet wat de prijzen zijn.
Wij doen altijd budget zetten iddquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat compenseer ik wel weer met hoeveelheden. Ze weet wat de prijzen zijn.
![]()
![]()
Dat maakt me dan weer geen fluit uit, als ze mooi zijn en goed lakken, vind ik het primaquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef Mss het volgende:
Catrice kan me echt niet boeien gewoon, net als Essence. Merkensnob, I iz.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: