niet, maar jij het vaker over korting en ik had dus geen idee dat je zo korting kon krijgenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om tijdens het afrekenen BeautyScene in te voeren bij korting?
No surprise therequote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben het trouwens ook niet met de kaas vs hagelslagstelling eens, maar goed
Ik wist het wel, heb het ook al wel eens gebruikt, maar ik denk er niet altijd aanquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
niet, maar jij het vaker over korting en ik had dus geen idee dat je zo korting kon krijgen
ik ook niet heurquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben het trouwens ook niet met de kaas vs hagelslagstelling eens, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee gewoon weten wat je wel eet en nietquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had besloten pixiedust niet te falenWaar ik me prima aan houdt momenteel.....
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Gebaseerd op je eerdere stellingen/meningen had ik niet verwacht dat jij een portie hagelslag gezonder zou vinden dan een portie kaasquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetc
nailetc heeft korting einzquote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetc
KLALALALALALLALALALALAquote:
En ik wil ze ook nog steedsquote:
WAAR WAT HOE?quote:
maar je bent het niet met me eens begrijp ik?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gebaseerd op je eerdere stellingen/meningen had ik niet verwacht dat jij een portie hagelslag gezonder zou vinden dan een portie kaas
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KORTING ZEGI K JE
KORTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
Mja, ik vind dat je alles kan eten, met mate.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee gewoon weten wat je wel eet en nieten alles met mate (d'uh
)
Oh nee, het interesseert me eigenlijk geen flikker want ik eet het allebei niet op broodquote:Op maandag 11 maart 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je bent het niet met me eens begrijp ik?
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik haat je tot in de eeuwigheid der eeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
en die hologlam lakjes
IK WIL ZE ALLEMAAL!disclaimer![]()
Of sandwich spread zo gezond is, vraag ik me ook af... Dat zit volgens mij echt vol met allerlei conserveermiddelen rotzooi. Ik heb een pot echt al maaaaaaanden open staan in de koelkast en het ruikt nog gewoon prima en ziet er nog precies zo uit als toen ik hem net open maakte.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet kaas, hagelslag, sandwichspread, ermnerm
En in mijn hoofd bederven gezonden dingen gewoon snel, alleen de dingen met velen suiker en zooi blijven toch eeuwig goed, toch?![]()
![]()
![]()
Ja man, dat doe ik voortaan ook als ik leopard op m'n nagels hebquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
mooie leopard op je face
[ afbeelding ].
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
$4,50 korting.
Maar ik wil al die holograms ook nog![]()
91 euro aan nagellak
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Ik zeg ook niet dat het goed is, ik zeg dat ik het eet. Ik ben nogal kieskeurig met wat ik op mijn brood doe.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of sandwich spread zo gezond is, vraag ik me ook af... Dat zit volgens mij echt vol met allerlei conserveermiddelen rotzooi. Ik heb een pot echt al maaaaaaanden open staan in de koelkast en het ruikt nog gewoon prima en ziet er nog precies zo uit als toen ik hem net open maakte.
En in mijn hoofd bederven gezonden dingen gewoon snel, alleen de dingen met velen suiker en zooi blijven toch eeuwig goed, toch?![]()
![]()
KOOOOOOOOOOOORTINGquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
$4,50 korting.
91 euro aan nagellak![]()
![]()
Plus de 50 euro voor de Zoya's..quote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
$4,50 korting.
91 euro aan nagellak
Halp![]()
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: