niet, maar jij het vaker over korting en ik had dus geen idee dat je zo korting kon krijgenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om tijdens het afrekenen BeautyScene in te voeren bij korting?
No surprise therequote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben het trouwens ook niet met de kaas vs hagelslagstelling eens, maar goed
Ik wist het wel, heb het ook al wel eens gebruikt, maar ik denk er niet altijd aanquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
niet, maar jij het vaker over korting en ik had dus geen idee dat je zo korting kon krijgen
ik ook niet heurquote:Op maandag 11 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ben het trouwens ook niet met de kaas vs hagelslagstelling eens, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee gewoon weten wat je wel eet en nietquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had besloten pixiedust niet te falenWaar ik me prima aan houdt momenteel.....
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Gebaseerd op je eerdere stellingen/meningen had ik niet verwacht dat jij een portie hagelslag gezonder zou vinden dan een portie kaasquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetc
nailetc heeft korting einzquote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mandje bij nailetc
KLALALALALALLALALALALAquote:
En ik wil ze ook nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |