Ik werd er blij van... totdat ik zag dat dezelfde stemmers Roemenie de 2e halve finale laten winnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef ato het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)te-1-25-march/23348/
Het wordt een beetje vervelend zo :-)
Ik snap dat niet zo, want die 'vakjury' zijn toch uit elk land gewoon een paar pipo's?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:45 schreef Toposcoupe het volgende:
We staan bovenaan bij de 'jurywanks' van 2013![]()
http://www.escunited.com/t9887/
Voorlopige Top 5:
1. Nederland 42.11%
2. Israël 36.84%
3. Italië 28.95%
4. San Marino 28.95%
5. Verenigd Koninkrijk 23.68%
Jurywanks zijn de inzendingen die enorm bij de jury's in de smaak vallen, maar die het publiek links laat liggen. Hopelijk komt het eerste uit, maar valt Birds ook in de smaak bij een voldoende groot publiek.
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef Pluto1975 het volgende:
http://eurovisiontimes.wo(...)therlands-12-points/
Ja, en de vakjury van Albanië stemde vorig jaar bijvoorbeeld op Montenegro (Euro neuro, weten jullie nog?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo, want die 'vakjury' zijn toch uit elk land gewoon een paar pipo's?
Voor Nederland is dat soms Jan Smit enzo, toch?Of ben ik nou gek?
Dan ben je ook maar gewoon afhankelijk van de smaak van die paar lui.
volgens mij wel ja, maar in de voorrondes van NL vorig jaar ook, wat weet die Carlo Boszhard er nou van? Of Ali B? Totaal onzinnig dus....quote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
Zat voor Nederland Thomas Berge niet in de vakjury?
Hoe heet ie, die het met Paris Hilton deed, die DJ.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, maar in de voorrondes van NL vorig jaar ook, wat weet die Carlo Boszhard er nou van? Of Ali B? Totaal onzinnig dus....
Wie zaten er vorig jaar nog meer voor NL in?
Bedoelde eigenlijk die van het eurovisie......zat sieneke er ook niet bij ofzoiets?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heet ie, die het met Paris Hilton deed, die DJ.
Afrojack.
En Stacey Rookhuizen geloof ik. In de jury van het NSF dan he.
Gevonden, idd met Sienekequote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk die van het eurovisie......zat sieneke er ook niet bij ofzoiets?
Het enige voordeeltje is dat 'juryleden' zich vaak ook jurylid voelen en ineens heel 'objectief' gaan denken. Hierdoor zijn ze toch vaak geneigd om kwalitatief goede nummers wat meer punten te geven.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gevonden, idd met Sieneke
Als andere landen ook zulke 'vaklui' inzetten hoeven we echt niet op goede smaak te rekenen voor Anouk...
Ik hoop dat dat dan voor de meesten geldt, want als je idd naar vorige keer kijkt dat de vakjury op Euro Neuro (quote:Op maandag 1 april 2013 12:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het enige voordeeltje is dat 'juryleden' zich vaak ook jurylid voelen en ineens heel 'objectief' gaan denken. Hierdoor zijn ze toch vaak geneigd om kwalitatief goede nummers wat meer punten te geven.
Ik vind dat ook echt een kanshebber. Tis mijn smaak niet, maar kan me voorstellen dat velen dat tof vinden. Dus op zich wel terecht. En we moeten er nog pal ná ook straksquote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef Cyan9 het volgende:
We zijn een plekje gezakt bij de bookmakers, Oekraïne is ons voorbij
En nu zijn we Oekraïne weer voorbijquote:Op maandag 1 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt een kanshebber. Tis mijn smaak niet, maar kan me voorstellen dat velen dat tof vinden. Dus op zich wel terecht. En we moeten er nog pal ná ook straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |