Dat mag, je mag er zelfs een foto van maken. Mits we doorgaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
! Daar ga ik je dan nog jaren mee pesten.
Die is dan allang dood door overdosisquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
En omkopingIn 2037 wordt Nederland de positie van 2013 ontnomen op verdenking van omkoping en doping. Want het kan gewoon niet na zoveel debacles. Anouk zal dan snikkend bekennen dat ze verboden middelen heeft gebruikt, maar beweren dat iedereen dat in die tijd deed,
Serieus?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:16 schreef Pluto1975 het volgende:
Not sure yet en hij woont om de hoek enzo (quote ging fout)
Ben ongelooflijk mensenschuw en quoten kan ik ook al niet hahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Woon je er echt dichtbij? Waarom twijfel je dan nog?
Het is serieus het gezelligst wat ik ooit heb meegemaakt, om daar het songfestival te kijken.
En dit jaar is het dus zelfs FOK!-only! Ik hoop dat je komt, lijkt me tof!
En we gaan toeterend de straten door, he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag, je mag er zelfs een foto van maken. Mits we doorgaan
Whehehe dat quoten gaat al een stuk beterquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ben ongelooflijk mensenschuw en quoten kan ik ook al niet hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En daarna de Hofplein fontein in?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
En we gaan toeterend de straten door, he?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe dat quoten gaat al een stuk beter
Maar - en dat meen ik oprecht - er waren bij de eerste ESF meet best wat mensen 'schijterig' (en dat bedoel ik lief) om te gaan met al die 'vreemden'. Maar het is echt een warm bad en supergezellig, binnen een minuut ben je er doorheen.
Haha, was ironisch bedoeld, grotere kans dat ik door de hele uitzending heen m'n klep niet kan houden, maar toch aardig bedoeld hahaha, en wie weet kom ik gewoon! (ondanks dat ik al meerdere SF dates heb lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ohhhh, jij bruutquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:22 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Haha, was ironisch bedoeld, grotere kans dat ik door de hele uitzending heen m'n klep niet kan houden, maar toch aardig bedoeld hahaha, en wie weet kom ik gewoon! (ondanks dat ik al meerdere SF dates heb lopen)
Zal ik eerst even uitleggen wat SF dates zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh, jij bruutIk helemaal sociaal doen enzo
![]()
Ik vind dat je nu gewoon moet komenTot de 14e! Neem je SF dates maar mee!
Of tot maandag bij het sjoelen!
Suq Fuq dates....nee SongFestivalquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Sorry dat ik zo nieuwsgierig benmaar SF dates? Wat zijn dat?
Semi Final dates?
San Francisco dates?
Wat slecht dat ik daar niet aan denkquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht gewoon Song Festival dates.
Maar dat was te makkelijk gedacht zeker?
Ja, en onze boobs flashen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |