Het werd een snip genoemd, weet niet of die vogel ook zo heetquote:
Ik wilde altijd briefgeldquote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef Loqi het volgende:
Vroeger toen je bij je ouders zeurde je guldens te wisselen voor kleiner geld want meer muntjes is meer geld
Neh het is geen fuutquote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het werd een snip genoemd, weet niet of die vogel ook zo heet
Ik ook en ook nog een rijksdaalderquote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik volgens mij nog ergens
Nee, ik had geen rekening tot m'n dertiende ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende: [..] awww
Jouw ouders waren van die reaalbank hippes?
dat je miljonair was met je achttien stuiversquote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef Loqi het volgende:
Vroeger toen je bij je ouders zeurde je guldens te wisselen voor kleiner geld want meer muntjes is meer geld
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je miljonair was met je achttien stuivers
Ja, dat weet jij nog wel, he. Viespeukquote:Op maandag 11 maart 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog wel over de rooie, dat ze geld kregen als ze rond gingen lopen met hun tepels uit hun kleren geknipt enzo. Of billen voelen.
Ik ben ooit naar zo'n show van hem geweest, in het plaatselijke theaterquote:
Wat nouquote:Op maandag 11 maart 2013 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat weet jij nog wel, he. Viespeuk
mijn moeder kreeg er altijd 1 van oma met kerst. Dan wilden we allemaal even voelenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een keer toen een vent aan de kassa gehad die wilde betalen met een briefje van 1000 gulden.Dat is tevens de enige keer dat ik zo'n briefje in het echt heb gezien
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder kreeg er altijd 1 van oma met kerst. Dan wilden we allemaal even voelen
knaken waren het leukst, want die gingen het verstequote:Op maandag 11 maart 2013 12:52 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
en dan kon je weer meer muntjes zien rollen in je penny spaarpot
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar zo'n show van hem geweest, in het plaatselijke theater.
en toen kwamen de vijfjes. Die hadden geen gaatjequote:Op maandag 11 maart 2013 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
knaken waren het leukst, want die gingen het verste![]()
Die konden in het biljettenvakje, want dat was toch altijd leegquote:Op maandag 11 maart 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en toen kwamen de vijfjes. Die hadden geen gaatje
Ik had dat pasje eens door het sleufje geduwd waar je altijd het kleingeld eruit moest halenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die konden in het biljettenvakje, want dat was toch altijd leeg.
Maar, die kon je er dus niet uitschudden als je je pasje weer eens kwijt was
aidsquote:... een groot nadeel van dat model is dat de strategische incentives niet aligned zijn. Binnen een inputgebaseerd model willen partners – ik chargeer nu een beetje hoor – ....
OMDAT DUIZEND! DUIZEND IS VEUL!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was VROEGAHHH velen geld jongeuh !!25 euro stelt tegenwoordig geen reet meer voor
![]()
jonge, dat kon gewoon met een mes / blote klauwenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had dat pasje eens door het sleufje geduwd waar je altijd het kleingeld eruit moest halen. Kreeg dat ding niet meer open
Volgens mij heeft hij het over dat andere apparaatquote:Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, dat kon gewoon met een mes / blote klauwen
oh, daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 11 maart 2013 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over dat andere apparaat
Ja hallo, ik was toen 8 ofzo. Mijn kleine, jonge armpjes konden het niet aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, dat kon gewoon met een mes / blote klauwen
Dat blauwe ding met die knopjes erop inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over dat andere apparaat
was je een heumeu?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was toen 8 ofzo. Mijn kleine, jonge armpjes konden het niet aan.
IK GA AL MIJN GELD VAN MIJN REKENING HALEN IN BRIEFJES VAN 5 EN DAN DOEN ALSOF IK DAGOBERT BEN EN ZWEMMEN IN MIJN GELDquote:
honderdmiljoen loempia's kopenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:00 schreef Miezziej het volgende:
Wanneer ik van de zomer naar Vietnam ga ben ik miljonair
ik zou dan echt twaalf briefjes hebben ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK GA AL MIJN GELD VAN MIJN REKENING HALEN IN BRIEFJES VAN 5 EN DAN DOEN ALSOF IK DAGOBERT BEN EN ZWEMMEN IN MIJN GELD![]()
![]()
Nu wel ja, 2 dagen voor loon.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou dan echt twaalf briefjes hebben ofzo.
Spaarrekening er ook bijquote:Op maandag 11 maart 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou dan echt twaalf briefjes hebben ofzo.
4-weken systeem zeker?quote:
Ja, om de vier weken op woensdag.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
4-weken systeem zeker?
Loon komt aan het einde van de maand
DOE JE HYPOTHEEK OOK DAN!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD dan zou ik zèker. Eh. 70 briefjes hebben!
dat is overigens echt aids als je een hypotheek hebtquote:Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef Mss het volgende:
Ik krijg volgende week geld. Dat is het voordeel van uitzendwerk, je krijgt een week later betaald.
Ja, dan wel, maar dat heb ik heul niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is overigens echt aids als je een hypotheek hebt
pre-order staat erbijquote:
PRE-ORDER. Deze collectie is maar tijdelijk leverbaar! De lakken worden vanaf 11 maart uitgeleverd, bestelling die 1 of meer lakken bevatten uit deze collectie worden dus ook vanaf 11 maart uitgeleverd.quote:
Die laars-dinges ???quote:Op maandag 11 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD MIJN SCHOENEN KOMEN MORGEN!!!!!1111
IS HET AL MORGEN?!?!?!?!!!111quote:Op maandag 11 maart 2013 13:11 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD MIJN SCHOENEN KOMEN MORGEN!!!!!1111
Vreemd.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
PRE-ORDER. Deze collectie is maar tijdelijk leverbaar! De lakken worden vanaf 11 maart uitgeleverd, bestelling die 1 of meer lakken bevatten uit deze collectie worden dus ook vanaf 11 maart uitgeleverd.
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vreemd.
Ben benieuwd. Misschien is ze 11 maart dan ineens op vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou wel komisch zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vreemd.
![]()
![]()
![]()
Ja zegt ze 11 maart en kan ze 'toevallig' toch niet leverenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vreemd.
![]()
![]()
![]()
JA DIEquote:Op maandag 11 maart 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die laars-dinges ???![]()
Of welke??
![]()
Mijn horloge komt morgen![]()
TROLOLOLOquote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vreemd.
![]()
![]()
![]()
ERMAHGERDquote:
GOEDEN TIP. OF ZE GEWOON GAAN HALEN IN HET SORTEERCENTRUM!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD![]()
![]()
HEB JE ZE AL BEL DE POST ZEG DAT ZE OPSCHIETEN LAAT DE TIJD SNELLER GAAN
IK BEL MIJN PA WEL EVEN!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Mss het volgende:
[..]
GOEDEN TIP. OF ZE GEWOON GAAN HALEN IN HET SORTEERCENTRUM!
Ik heb een "vintage" Monopoly, 6 gulden ofzo voor Brink het Dorpquote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is nog steeds een droom van me om monopoly te spelen met echt geld![]()
![]()
Maar dan wel met de bedragen van vroegah, dat een straat 200 gulden kostte![]()
Met of zonder rijst? /inkoppertquote:Op maandag 11 maart 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me zo vet dat ik een maand op wortel ga leven.
Jij hebt m vanavond nogquote:
Wat dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is bol.com toch ook een kansloze website
Ze zijn er mooi op tijd bij. Beschikbaar op 13.11.2013.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/1004004013556746/!
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
dit deden ze met de Wii U ook
De wii u aanbieden voor een X bedrag, en dan erbij zetten ja de officiele prijs is nog niet bekend dus die passen we dan tegen die tijd wel aan
pre orders maken niet uit, heb wel vaker games een jaar in pre order staanquote:Op maandag 11 maart 2013 13:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn er mooi op tijd bij. Beschikbaar op 13.11.2013.
die datum klopt nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zijn er mooi op tijd bij. Beschikbaar op 13.11.2013.
maak eens foto van anders? wss valt het niemand op behalve jij, maar eerst pics dan oordelenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:27 schreef Loqi het volgende:
godveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, ik ben heel boos nuen dom
![]()
Ik ben bezig voor een kostuum voor de komende fantasy fair.. Ik ben een helm aan het haken, met horens, zon viking geval
Nu heb ik de helm van grijs en bruin en om de horens ook een band grijs.. is dat grijs (mijne was op dus bij besteld) van een ander kleurbad.. en daar kom ik NU pas achter.. nu de horens klaar zijn en ik ze er op wil maken
Ik heb t grootste deel steeds 's avonds gemaakt en het dus niet gezien met ander licht
en t was echt kutwerk om te maken en er af halen gaat nog kutter worden dus ik weet niet wat ik moet doen
Rick heeft zich op al ingeschreven op 1 of andere lijst. Bij Bart Smit geloof ik. Maarja totale onduidelijkheid dus ik reken nergens opquote:Op maandag 11 maart 2013 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
wel in december nieuwe playstation kopen
Ja maar dat is ook geen officiele pre-order, dat is gewoon dat je op de lijst staat voor als de pre orders open gaanquote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rick heeft zich op al ingeschreven op 1 of andere lijst. Bij Bart Smit geloof ik. Maarja totale onduidelijkheid dus ik reken nergens op
Ik denk dat het best mee zal vallen. JIJ ziet het want jij zit er al een hele tijd met je neus bovenop. Je zou evt het kleurverschil kunnen maskeren door een rand om het vlak te maken, een soort ijzeren rand ofzo. Geen idee want ik weet niet hoe ie er voor de rest uitziet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:27 schreef Loqi het volgende:
![]()
Ik ben bezig voor een kostuum voor de komende fantasy fair.. Ik ben een helm aan het haken, met horens, zon viking geval
Nu heb ik de helm van grijs en bruin en om de horens ook een band grijs.. is dat grijs (mijne was op dus bij besteld) van een ander kleurbad.. en daar kom ik NU pas achter.. nu de horens klaar zijn en ik ze er op wil maken
Ik heb t grootste deel steeds 's avonds gemaakt en het dus niet gezien met ander licht
en t was echt kutwerk om te maken en er af halen gaat nog kutter worden dus ik weet niet wat ik moet doen
HOE ging je gesprek???quote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rick heeft zich op al ingeschreven op 1 of andere lijst. Bij Bart Smit geloof ik. Maarja totale onduidelijkheid dus ik reken nergens op
ik ben nu een foto aan het maken van het kleurverschilquote:Op maandag 11 maart 2013 13:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mee zal vallen. JIJ ziet het want jij zit er al een hele tijd met je neus bovenop. Je zou evt het kleurverschil kunnen maskeren door een rand om het vlak te maken, een soort ijzeren rand ofzo. Geen idee want ik weet niet hoe ie er voor de rest uitziet.
Heb je een foto?
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij lijst precies op je maar dan met wit haar
Pff, das kut ja... Eventueel een overloop maken tussen de kleuren?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:27 schreef Loqi het volgende:
![]()
quote:
ICH WILL MEIN BUCHER JETZ, JA?!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Dwyn het volgende:
Met google translate een mailtje sturen naar Duitse verkoper.
JA JETZT GERNE. Maar er staat bij dat het met Royal Mail is verzonden. Dat is toch ENGELS?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ICH WILL MEIN BUCHER JETZ, JA?!
Goed! Ik heb er wel een goed gevoel over. Maarja zeker weten doe ik het niet natuurlijk. Het klikte op zich wel en ik heb wel precies de goede dingen gezegd. Niet met voorbedachte rade ofzo van 'dat willen ze horen' Maar gewoon omdat ik er zo over dacht.quote:
jaquote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
JA JETZT GERNE. Maar er staat bij dat het met Royal Mail is verzonden. Dat is toch ENGELS?
Het is wel fijn dat het klikte! Ik duim voor je!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed! Ik heb er wel een goed gevoel over. Maarja zeker weten doe ik het niet natuurlijk. Het klikte op zich wel en ik heb wel precies de goede dingen gezegd. Niet met voorbedachte rade ofzo van 'dat willen ze horen' Maar gewoon omdat ik er zo over dacht.
Deze week hoor ik het...
Hmm, das wel echt anders ja... En net doen alsof het zo hoort werkt niet voor jou?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Loqi het volgende:
Het is dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
maar dan zit er om de horens nog een band grijs (op dit plaatje lichtbruin) en die is dus van een andere kleur
ik krijg het niet duidelijk op de foto, in het echt is het een veel groter verschil. Het stuk rechtsboven is dus anders
[ afbeelding ]
mja, ik denk dat t dat wel gaat wroden, ik ben bang dat ik te veel sloop als ik die banden er nu afhaal en opnieuw doequote:Op maandag 11 maart 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, das wel echt anders ja... En net doen alsof het zo hoort werkt niet voor jou?
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed! Ik heb er wel een goed gevoel over. Maarja zeker weten doe ik het niet natuurlijk. Het klikte op zich wel en ik heb wel precies de goede dingen gezegd. Niet met voorbedachte rade ofzo van 'dat willen ze horen' Maar gewoon omdat ik er zo over dacht.
Deze week hoor ik het...
Dus het model is zoals de bovenste foto en je maakt het met de wol van de onderste foto?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:34 schreef Loqi het volgende:
Het is dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
maar dan zit er om de horens nog een band grijs (op dit plaatje lichtbruin) en die is dus van een andere kleur
ik krijg het niet duidelijk op de foto, in het echt is het een veel groter verschil. Het stuk rechtsboven is dus anders
[ afbeelding ]
er komt 'echt' beslag op in de vorm van metalen splitpennenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus het model is zoals de bovenste foto en je maakt het met de wol van de onderste foto?
Hoe is de rest van je kostuum? Zit er evt 'ijzerwerk' in verwerkt? Lijkt mij dat je bijvoorbeeld aan de rand van de hoorn van brons/koperachtige grof garen (of touw spuiten met verf) een soort bevestigingsrand kunt maken. Als een soort beslag.
Administratief bij een klein familiebedrijf. Voornamelijk om te zorgen dat de orders juist ingevoerd en naar de productie gaan en daarna opvolgen dat ze ook op tijd klaar zijn. Verder algemeen aanspreekpunt voor de werknemers op de vloer (de enige fulltime medewerkster) en uiteindelijk zoveel mogelijk aspecten van het bedrijf kennen zodat je van alles wat af weet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat voor een baan gaat het eigenlijk over?
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Debsterr het volgende:
Grmpfl schilfer hoofd. Maar dat betekent dat de creme begint te werken, dus hopelijk wordt het uiteindelijk beter.
Klinkt goedquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Administratief bij een klein familiebedrijf. Voornamelijk om te zorgen dat de orders juist ingevoerd en naar de productie gaan en daarna opvolgen dat ze ook op tijd klaar zijn. Verder algemeen aanspreekpunt voor de werknemers op de vloer (de enige fulltime medewerkster) en uiteindelijk zoveel mogelijk aspecten van het bedrijf kennen zodat je van alles wat af weet.
Klinkt wel leuk!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Administratief bij een klein familiebedrijf. Voornamelijk om te zorgen dat de orders juist ingevoerd en naar de productie gaan en daarna opvolgen dat ze ook op tijd klaar zijn. Verder algemeen aanspreekpunt voor de werknemers op de vloer (de enige fulltime medewerkster) en uiteindelijk zoveel mogelijk aspecten van het bedrijf kennen zodat je van alles wat af weet.
Haha nee.... en het is een goed teken op zich, dat de creme aanslaat. Wist dat het zou gaan gebeuren,quote:
Zoiets, zeer chemisch in ieder geval want JE MAG NIET ZWANGER WORDEN/ZIJN EN OOK NIET WORDEN/ZIJN binnen een maand na het stoppen met de creme. Het bevorderd de cel deling van je huidquote:Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
is het een soort chemische peeling Debs?
klinkt best engquote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets, zeer chemisch in ieder geval want JE MAG NIET ZWANGER WORDEN/ZIJN EN OOK NIET WORDEN/ZIJN binnen een maand na het stoppen met de creme. Het bevorderd de cel deling van je huid.
Als je wat over hebt, mag ik dat dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets, zeer chemisch in ieder geval want JE MAG NIET ZWANGER WORDEN/ZIJN EN OOK NIET WORDEN/ZIJN binnen een maand na het stoppen met de creme. Het bevorderd de cel deling van je huid.
Klopt jaquote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Misschien trouwens heel erg spuit 11 hoor, maar jij was toch laatst met carte blanche naar de kapper geweest Debsterr? Is het bevallen?
pics natuurlijk!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt ja! Tenminste, het moest nog vast kunnen. Kapster zei: "Vast staat je mooi en jij bent volgens mij geen type voor enorme föhn sessies" en dus heb ik nu een "uitgegroeide" bob die achter wat korter is dan voor, met heel klein beetje laagjes onderin. Ik ben er blij mee, het valt gewoon veel beter nu!
Ik vind het zo niet echt opvallen, dus kan prima!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Loqi het volgende:
oke, aanfoto lukt niet want dan zakt hij af omdat er atm 1 hoorn op vastgespeld zit
[ afbeelding ]
ik zie nu dat het grijs van mijn topje toevallig ongeveer dezelfde grijs is als de 'verkeerde' band om de hoorn, dus dat is het kleurverschil
Je moet echt heel goed kijken om het verschil te zienquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Loqi het volgende:
oke, aanfoto lukt niet want dan zakt hij af omdat er atm 1 hoorn op vastgespeld zit
[ afbeelding ]
ik zie nu dat het grijs van mijn topje toevallig ongeveer dezelfde grijs is als de 'verkeerde' band om de hoorn, dus dat is het kleurverschil
KAN MAKKELIJK EINZquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef Loqi het volgende:
ja? er komen dus nog wel metalen knoppen op
Dat kan prima hoor! Scheelt ook wel dat de hoorns zelf ook een hele andere kleur hebben dan de rest van de helm. Ik vind het niet storend in ieder gevalquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon keigaaf! Valt helemaal niet op joh!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm ja misschien dat Baas die een keer kan maken, als ik zelf foto's maak heb ik zo'n derp hoofdquote:
Klinkt leuk! Hebbie pic?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt ja! Tenminste, het moest nog vast kunnen. Kapster zei: "Vast staat je mooi en jij bent volgens mij geen type voor enorme föhn sessies" en dus heb ik nu een "uitgegroeide" bob die achter wat korter is dan voor, met heel klein beetje laagjes onderin. Ik ben er blij mee, het valt gewoon veel beter nu!
Nee nog niet dusquote:
Dan valt het nog minder op zelfsquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef Loqi het volgende:
ja? er komen dus nog wel metalen knoppen op
weekend van 20 april, dus kan nog alle kanten op, meestal is het niet heel warmquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ziet er prima uit Loqi!
Krijg je geen zweetharses trouwens, FF is toch in de zomer?
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Loqi het volgende:
oke gelukkig![]()
thnx dames, ik had even een heel groot baalmoment
![]()
[..]
weekend van 20 april, dus kan nog alle kanten op, meestal is het niet heel warm
er komt trouwens ook nog een baard aan![]()
![]()
het wordt een dwerkenkostuum
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Loqi het volgende:
oke gelukkig![]()
![]()
[..]
![]()
Bazin dat je bentquote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Loqi het volgende:
oke gelukkig![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
het hele verhaal:
we gaan altijd met een hele groep naar de fair. En altijd in kostuum, maar nooit allemaal hetzelfde/hetzelfde thema
dus nu grapte ik: we zouden allemaal een helm moeten haken en dan als dwerg gaan (het thema dit jaar is met de hobbit) en dan leer ik jullie wel haken (mijn vriendengroep zijn voornamelijk mannen trouwens)
en toen zeiden ze allemaal jakut
dus ik leer nu een groep mannen een helm haken
met baard.. allemaal een andere vorm/kleur/horens etc
Haha gaaf!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
het hele verhaal:
we gaan altijd met een hele groep naar de fair. En altijd in kostuum, maar nooit allemaal hetzelfde/hetzelfde thema
dus nu grapte ik: we zouden allemaal een helm moeten haken en dan als dwerg gaan (het thema dit jaar is met de hobbit) en dan leer ik jullie wel haken (mijn vriendengroep zijn voornamelijk mannen trouwens)
er gaan 3 verschillende patronen rond in de groep nuquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
er gaan 3 verschillende patronen rond in de groep nuik heb zelf een mengeling gebruikt van 2 patronen door elkaar en dat weer aangepast naar mijn wens.. en de horens zijn eigen ontwerp (ik wilde gekrulde ramshorens, geen rechte koeienhorens)
Hahahahaha awesomequote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
het hele verhaal:
PICS!!! Van hakende mannen die een dwergenhelm maken!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
het hele verhaal:
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
PICS!!! Van hakende mannen die een dwergenhelm maken!
Ik gok zomaar dat ze Maaike de Vries heetquote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hallon, welkom!
Wie ben je en wat is je cupmaat?
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ze Maaike de Vries heet
Maar dat zegt NIETS over haar cupmaat! En hoe lang ze is! En wanneer is ze jarigquote:Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat ze Maaike de Vries heet
Shut up. Ze vind je blog leuk, jaag haar nu niet weg!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dat zegt NIETS over haar cupmaat! En hoe lang ze is! En wanneer is ze jarig. Velen vragen.
Mijn blog is dan ook heel leukquote:Op maandag 11 maart 2013 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shut up. Ze vind je blog leuk, jaag haar nu niet weg!
Ermahgerd briljantquote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Loqi het volgende:
het hele verhaal:
Als je het patroon helemaal getweaked hebt zou ik hem dan ook mogen?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Loqi het volgende:
wat leuk dat jullie er zo enthousiast over zijn![]()
ik wil al tijden een beardhatquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Loqi het volgende:
wat leuk dat jullie er zo enthousiast over zijn![]()
oh, ik heb hem niet uitgeschreven sorryquote:Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Als je het patroon helemaal getweaked hebt zou ik hem dan ook mogen?![]()
Oh jammerquote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, ik heb hem niet uitgeschreven sorryik heb gewoon 2 patronen samengegooid en ben gaan haken en aanpassen en kutten om hem op maat te maken
Ik dacht eerst ook dat er wat anders stondquote:
ik wilde perse wat anders dan wat de rest maaktquote:
ja dat idee jaquote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
dezen dus'
[ afbeelding ]
en dan een blonde voor bb en dan zo samen door de sneeuw derpen
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
dezen dus'
[ afbeelding ]
dezen dus'
[ afbeelding ]
dezen dus'
[ afbeelding ]
die is toffer!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ze hebben een nieuw model![]()
[..]
ja! zo maken wij de baardenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ze hebben een nieuw model![]()
[..]
Ik eet alleen 48+ kaas. Of geen kaas.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
2 Meergranentoast met jonge kaas
Ja jonguh JONGE KAAS!!![]()
![]()
Ik heb al zo vreselijk lang geen kaas gehad. Deze was zeer nommenswaardig.
48+ kaas komt in alle leeftijden.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet alleen 48+ kaas. Of geen kaas.
Meestal geen kaas
Gewoon Goudse belegen 48+ kaas bedoel ik dusquote:Op maandag 11 maart 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
48+ kaas komt in alle leeftijden.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
Kaas is echt een enorme dikmaker. Maarja KAAS!
Dus na twee weken kaasloos mag ik best twee plakjes jonge kaas op toast vind ik
ermquote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
ach wat een onzin, kaas maakt dik als je er hele hompen van in je hoofd stopt ja. Van gewoon een boterham met kaas word je niet dik.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach wat een onzin, kaas maakt dik als je er hele hompen van in je hoofd stopt ja. Van gewoon een boterham met kaas word je niet dik.
Eet jij zelf dan ook gewoon een boterham met kaas als lunch?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach wat een onzin, kaas maakt dik als je er hele hompen van in je hoofd stopt ja. Van gewoon een boterham met kaas word je niet dik.
Elke dag!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eet jij zelf dan ook gewoon een boterham met kaas als lunch?
welnee man, dat ene plakje op brood, maakt dat nou uitquote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef Puckzzz het volgende:
net alsof ze het verschil proevenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:15 schreef Miezziej het volgende:
Ik moest zondag een toerist teleurstellen dat Hema kaas geen Goudse kaas is![]()
Ook echt kaas, of slankie smeerzut?quote:
Volgens mij proef ik het verschil niet eensquote:Op maandag 11 maart 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof ze het verschil proeven
Hoe oud het isssquote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had vandaag 48+ jong belegen. Ik weet nooit wat eik het verschil is tussen de jong; jong belegen etc etc
Slankie smeerkaasquote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ook echt kaas, of slankie smeerzut?
Slankie![]()
Ik hou niet zo van kaas op brood. Voorheen wel, maar sinds ik gestopt ben met roken vind ik dat niet meer zo lekker
AAAAHHHH KAAS ERMNERMNERMNERM EAT ALL DE KAAS AAAAAHHHHH *stopt hoofd vol*quote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Volgens mij proef ik het verschil niet eens
Gaat gewoon zo van KAAS NERMNERMNERM
de leeftijd. Jezus!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had vandaag 48+ jong belegen. Ik weet nooit wat eik het verschil is tussen de jong; jong belegen etc etc
slankie smeerkaasquote:Op maandag 11 maart 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slankie smeerkaas
Slankie gewone kaas
Ik snap de aversie tegen slankie smeerkaas ook echt niet, dat is gewoon best te hachelen
Maar ik doelde idd op gewone kaas.
Ik kan de groothandel bijna zien liggen vanuit mijn kantoor namelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 14:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Komen vandaag binnen of ze al losse verkoop hebben weet ik niet.
Nou sorry.quote:
Ik heb niet per se een aversie tegen Slankie smeerkaas, maar ik vind het gewoon net plastic. Er zit compleet geen smaak aan gewoonquote:Op maandag 11 maart 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slankie smeerkaas
Slankie gewone kaas
Ik snap de aversie tegen slankie smeerkaas ook echt niet, dat is gewoon best te hachelen
Maar ik doelde idd op gewone kaas.
Hoe moeilijk is het om tijdens het afrekenen BeautyScene in te voeren bij korting?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik snap de korting nooit? hoe zit dat
Whut !quote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Nee dat ene plakje maakt dus ook niets uit. (het waren er twee) maar ik ben een enorme kaas eter. Dus ik moet mezelf wel inhouden. Je bent aan het opletten of je bent het niet.
Je kunt in principe alles eten zolang je er maar geen bergen van in je gezicht duwt. Dus ook af en toe kaas
Maar dieet-technisch kun je beter een boterham met hagelslag eten dan een boterham met kaas.
Aaaaah, die moet ik inderdaad niet vergeten als ik ze inderdaad wil gaan kopenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om tijdens het afrekenen BeautyScene in te voeren bij korting?
Ik kende de code heul nooit, zo moeilijkquote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om tijdens het afrekenen BeautyScene in te voeren bij korting?
hehehequote:
ben ik niet met je eens danquote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb niet per se een aversie tegen Slankie smeerkaas, maar ik vind het gewoon net plastic. Er zit compleet geen smaak aan gewoonDan heb ik liever goudkuipje of zo, als ik dan toch smeerkaas eet, vind ik veel lekkerder.
Dan loop je al een aantal jaar achterquote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kende de code heul nooit, zo moeilijk!
Pure hagelslag trouwens.quote:
Ik had dan ook liever de code LOVEVARNISH gezienquote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan loop je al een aantal jaar achter
+1, fmlquote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan loop je al een aantal jaar achter
nee...da is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |