Kan er geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 11 maart 2013 07:53 schreef ZetaOS het volgende:
Vandaag is de dag dat de N-Koreaanse Oorlog begint.
Hoe het nieuws in de gaten wat de Zuid-koreanen gaan met de Amerikanen expres druk op de ketel zetten door toch een oefening 4 km van de Noord Koreaanse grens te houden.
Ben benieuwd.
Grote kans jaquote:Op maandag 11 maart 2013 07:56 schreef sonnyspek het volgende:
Is al een topic voor!
Verder verwacht ik een mortieraanval, net zoals een paar jaar geleden.
Hoe het nieuws wat de?quote:Hoe het nieuws in de gaten wat de Zuid-koreanen gaan met de Amerikanen expres druk op de ketel zetten
Heerlijk tochquote:Op maandag 11 maart 2013 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, wat een heerlijke objectieve berichtgeving zeg
Dit dus. Kijk godverredomme eens je openingspost door voordat je die verbale kletsdiarree het forum op knalt zeg. Daarnaast is dit topic nummer 3 miljoen over die spleetogen.quote:
Ja, vrede is maar saai immers. En die hele crisis wordt ook vervelend, nietwaar. Beter komt SBS6 met 'Sterren Gooien Bommen' waarbij je kunt SMS-en en zo bepalen welke Noord-Koreaanse stad Gerard Joling nu weer gaat platgooien!quote:
"de" Noord Koreaanse? met wie?quote:Op maandag 11 maart 2013 07:53 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe het nieuws in de gaten wat de Zuid-koreanen gaan met de Amerikanen expres druk op de ketel zetten door toch een oefening 4 km van de Noord Koreaanse grens te houden.
Ben benieuwd.
"Patty Brard": Nouehhhh, moest ik dus een bommetje op pjongjong gooien hahaha, wat een stomme naam zeg voor een stad, dus ik geef de korriedornaten door, druk op het knopje en afwachten maar......krijg ik een telefoontje van 1 of andere dronken rus, poetin, zegt ie dattie boos is omdat ik lollielosstok heb gebombardeerd, nou zeg, dus ik zeg tegen hem, nou ff dimme he?, dit is niet leuk meer! hahahahaquote:Op maandag 11 maart 2013 10:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, vrede is maar saai immers. En die hele crisis wordt ook vervelend, nietwaar. Beter komt SBS6 met 'Sterren Gooien Bommen' waarbij je kunt SMS-en en zo bepalen welke Noord-Koreaanse stad Gerard Joling nu weer gaat platgooien!
meeste gaan pas dood als ze al op de grond liggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef SharQueDo het volgende:
Ben benieuwd hoeveel dooien gaan vallen daar.
Hoe?quote:Op maandag 11 maart 2013 07:53 schreef ZetaOS het volgende:
Ben benieuwd.
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe?
Hoeeeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Even aangepast naar wat ik denk dat de TS wil zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 07:53 schreef ZetaOS het volgende:
Vandaag is de dag dat er een oorlog tussen de beide Korea's gaat beginnen. Hou het nieuws in de gaten en let op wat de Zuid-koreanen gaan doen. Ze proberen met de Amerikanen Noord-Korea te provoceren en onder druk te zetten. Dit doen ze door 4 km van de Noord Koreaanse grens een militaire oefening te houden. Ik ben benieuwd.
Juist niet, na het lezen van die zeer matige OP (quote:Op maandag 11 maart 2013 11:05 schreef ellevehC86 het volgende:
[ afbeelding ]
Topic succesfully killed?
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Juist niet, na het lezen van die zeer matige OP () wou ik het topic al wegklikken, totdat ik deze plaatjes zag.
Zoiets had ik eigenlijk ook, oog om oog, onzin om onzinquote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Juist niet, na het lezen van die zeer matige OP () wou ik het topic al wegklikken, totdat ik deze plaatjes zag.
Die is al ruim 60 jaar bezig.quote:Op maandag 11 maart 2013 07:53 schreef ZetaOS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |