Hee, wat open je een topic over mij?? Tsjap! Kom voor me zeggen dan. -.-"quote:Op zondag 10 maart 2013 23:45 schreef fonkeymonkey het volgende:
Dus wij zaten net lekker in de bios, wachten tot de film ging beginnen ( Bullet in the head ) en genieten maar!
Gaat er halverwege de film een telefoon ( NOKIA OLDSKOOL DEUNTJE ) dus de halve zaal keek al op.
Vervolgens hoor je dit en ik probeer m'n best zo goed mogelijk te doen : " ABI WOLLAH , HOE ISZ MET JOU ?! JA GOET GOET JA IK ..(heel lulverhaal wat we niet verstonden) "
Dat ging voor lettelijk 9 minuten zo door.
Vervolgens schreeuwde iemand aan de andere kant van de zaal " HOU JE MOND IS DICHT "
Mocro : " EY K*@#@ KOM HIER KOM HIER IK MAAK JOU KAHPOEDT GROTE MOND ALLES , KOEM KOEM HIERRRR IK SLA JAAUW OP JUH BEK "
Escaleerde eventjes, maar mocro werd heel snel stil na hij zag dat het de hele zaal was die tegen hem keerde.
Eind van de film bleek dat het een pikkie was van 15, die nog is z'n ali gebroeders belde om stoer buiten te doen.
Klacht : vuilnizakdraagendemocro's die bijdehand zijn en schreeuwen in de bios
Sneeuwtjeemquote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hee, wat open je een topic over mij?? Tsjap! Kom voor me zeggen dan. -.-"
wollah bij dezequote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Quote anders even de OP.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ditquote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef kwiwi het volgende:
En jij zat als een bang vogeltje naast 'm zonder wat te zeggen om vervolgens een klb topic te openen?
HAHAHAHAHAHA NU DOE JIJ NET ALSOF JIJ DIE MOCRO BENT HAHAHAHA!!!1EINZ!!1quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Misschien wordt het je wel vaker gevraagd maar ben jij toevallig zwakzinnig?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef gers het volgende:
TS is een racist
Dit hoort gewoon bij de multiculture cultuur waarin wij leven
Nee , al waren het luidruchtende boeren had het over boeren gegaanquote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef gers het volgende:
TS is een racist
zo verot wanneer een jonge- meisje zo praat. Wollah, bestaat niet eens. maargoed.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
wollah bij deze
geef straat , geef pinpas
ik kom naar jou
WOLLAH zoek jij ruzie , ik snap die meisje zo in elkaarquote:Op zondag 10 maart 2013 23:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien wordt het je wel vaker gevraagd maar ben jij toevallig zwakzinnig?
Een Marokkaan ras vindenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef gers het volgende:
TS is een racist
ow sorry ik dacht dat aangezien ze altijd woll jatten van schapen enzoquote:Op zondag 10 maart 2013 23:54 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
zo verot als een jonge- meisje zo praat. Wollah, bestaat niet eens. maargoed.
Nou, mij hoor je echt niet zo praten hoor. Alhoewel ik zelf half NL, Marokkaans ben, vind ik het kapot lelijk wanneer ik een persoon zo hoort praten.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA NU DOE JIJ NET ALSOF JIJ DIE MOCRO BENT HAHAHAHA!!!1EINZ!!1![]()
haha. Wol is zachtquote:Op zondag 10 maart 2013 23:55 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
ow sorry ik dacht dat aangezien ze altijd woll jatten van schapen enzo
Dan is het goedquote:Op zondag 10 maart 2013 23:55 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, mij hoor je echt niet zo praten hoor.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
SneeuwtjeemDraag jij eigenlijk een hoofddoek?
!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:55 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, mij hoor je echt niet zo praten hoor. Alhoewel ik zelf half NL, Marokkaans ben, vind ik het kapot lelijk wanneer ik een persoon zo hoort praten.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hey ouwe cultuurverrijker! Alles kids jonge'?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef kwiwi het volgende:
En jij zat als een bang vogeltje naast 'm zonder wat te zeggen om vervolgens een klb topic te openen?
waar is hier?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef Kandijfijn het volgende:
Hier zou zo'n pisventje er in 1-2 minuten uit zijn geschopt,.. Lafhartige westerlingen.
komt door die 9 minuten lang niets anders horen dan beh beh behquote:Op maandag 11 maart 2013 00:10 schreef nattermann het volgende:
is is is is
De rest niet gelezen. Leer eerst maar eens Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |