Voor de daad ging meneer de kat heel irritant aan de deur krabben dus er was geen keusquote:Op maandag 11 maart 2013 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die beesten horen dan ook niet in slaapkamers. Ik neem tenminste aan dat je niet de bank van je ouders aan het bevlekken was met liefdesnectar.
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Katten...![]()
Slechts leuk om met je auto over heen te rijden omdat je er zelden schade van krijgt!
als de kat aan de deur blijft krabben en als ik dan dat koppie zie kan ik geen nee zeggen en laat ik hem maar naar binnenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Die beesten horen dan ook niet in slaapkamers. Ik neem tenminste aan dat je niet de bank van je ouders aan het bevlekken was met liefdesnectar.
Ja dit dus. In de DSM staat dit ook als criteria samen met bijvoorbeeld kwalitatieve tekortkomingen in de communicatie.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:27 schreef TommyVercetti het volgende:
Alleen autisten houden van katten..
Er is ook zoveel klachtwaardig als je aan het neuken bentquote:Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Topics van promisionxexposed en Taexon gaan altijd over seks
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er is ook zoveel klachtwaardig als je aan het neuken bent
Pardon?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of honden die hun snufferd willen steken waar het precies niet hoort tijdens de seks
Jijquote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of honden die hun snufferd willen steken waar het precies niet hoort tijdens de seks
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij
---------------------------- <- de grens
Wij
de hond blijft beneden, dat scheelt een hoopquote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |