maar dan moet ik eerst de deur open doen zodat hij eruit kanquote:Op maandag 11 maart 2013 15:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
volgende keer die kat recht in zijn muil uitlachen, hem een dikke vette thumbs up a la Patrick Bateman geven en een kussen naar zijn kop gooien.
in een kleinere ruimte heb je toch juist meer kans hem te raken?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan moet ik eerst de deur open doen zodat hij eruit kan
Ja maar het is dan toch daarna de bedoeling dat hij eruit gaat?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
in een kleinere ruimte heb je toch juist meer kans hem te raken?
nee hoor, ik hou ervan seks te hebben voor mijn verslagen vijanden. Dat geeft het net die extra kick.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar het is dan toch daarna de bedoeling dat hij eruit gaat?
ach so, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee hoor, ik hou ervan seks te hebben voor mijn verslagen vijanden. Dat geeft het net die extra kick.
wtfquote:Op maandag 11 maart 2013 16:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
KLB / Kat van scharrel spronkt naar bungelende ballen, auhoe!
Hij gebruikt met golfen waarschijnlijk een cattyquote:
daar kunnen we wat aan doen..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen kat en ik heb geen seks, dus onterechte klacht en niet herkenbaar.
Wel leuk om te weten wat tax en jij 10 min geleden aan het doen waren
Zij*quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hij gebruikt met golfen waarschijnlijk een catty
WTF, een zij die zomaar een topic over sex opent? Wat een slet zeg!quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
WTF, een zij die zomaar een topic over sex opent? Wat een slet zeg!
Nee, TS is geen sletquote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
WTF, een zij die zomaar een topic over sex opent? Wat een slet zeg!
Of dat een kat zo verliefd is op je bedpartner dat die op zijn rug gaat liggen en gaat slapen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef CristinaYang het volgende:
Uitermate terechte klacht.
Een keer gehad dat de kat kopjes kwam geven tijdens het momente supremeDude wat een mood verpester is dat zeg.
Dat heb je zelf proefondervindelijk even vast kunnen stellen?quote:
Of een hond die als je beneden op de bank ligt alsnog erbij moet proppenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Of dat een kat zo verliefd is op je bedpartner dat die op zijn rug gaat liggen en gaat slapen.
Ja zo ongeveerquote:Op maandag 11 maart 2013 17:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat heb je zelf proefondervindelijk even vast kunnen stellen?
houd je niet van pussy?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
zelfs fappen met je kat in dezelfde kamer is bijzonder ongemakkelijk
Haha dat heb ik ook wel eens meegemaakt idd. Of dat tijdens het film kijken die kat telkens maar rond ging paraderen vlak voor z'n gezicht. Hilarischquote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Of dat een kat zo verliefd is op je bedpartner dat die op zijn rug gaat liggen en gaat slapen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook wel eens meegemaakt idd. Of dat tijdens het film kijken die kat telkens maar rond ging paraderen vlak voor z'n gezicht. Hilarisch
Hij heeft je zien sexen. Nu is hij vies van je.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
De kat keek me net aan en rende naar boven
ik vrees het ook ja, nu wil hij niet meer bij me slapenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Hij heeft je zien sexen. Nu is hij vies van je.
Staard?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het idee dat iets of iemand naar je staard is gewoon..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |