Hier vind je de OP.quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Voor rust was het een Roda JC met opa's achter een wandelrek die nauwelijks vooruit kwamen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Roda was zwak, had voor rust al kansloos achter moeten staan en kreeg alleen wat kansen omdat Feyenoord ineens nerveus begon te doen. Alsnog waren er in de teeede helft ook nog levensgrote kansen voor Pelle, Janmaat en Schaken.
Jonge ventjes die elkaar allemaal ophitsen en de urban legend verhalen van SCF / FIIIR worden één op één doorverteld. Want ja, als je "de grote mannen van Feyenoord" een lesje kan leren is dat natuurlijk héél stoer. Met als resultaat dat ze zich grote jongens voelen door met zijn 20e kleine groepjes Feyenoorders aan te vallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Het is de laatste uitwedstrijden van Feyenoord wel iedere keer raak tegenwoordig.
Dat wel, ik kan niet goed beoordelen wat de aanleiding iedere keer is. Uiteraard dat veel Feyenoorders op losse kaarten in thuisvakken zitten, waar op zich weinig mis mee is als de Feyenoorders in ieder geval zich niet provocerend of agressief opstellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jonge ventjes die elkaar allemaal ophitsen en de urban legend verhalen van SCF / FIIIR worden één op één doorverteld. Want ja, als je "de grote mannen van Feyenoord" een lesje kan leren is dat natuurlijk héél stoer. Met als resultaat dat ze zich grote jongens voelen door met zijn 20e kleine groepjes Feyenoorders aan te vallen.
Even serieus man, ajax heeft voor zijn begroting en wat ze hebben uitgegeven een middelmatige ploeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor rust was het een Roda JC met opa's achter een wandelrek die nauwelijks vooruit kwamen.
Ze misten wel guusje hupperts denk ik
week van tervoren weten we hetquote:Op zondag 10 maart 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Bij je moeder de wedstrijd kijken?
Ik denk dat als we die wedstrijd kans maken op het kampioenschap, dat ik dan in de kroeg kijk.
VOORGAANDE 2 JAREN HADDEN ZE DAT OOK NIET!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef fantasyboy het volgende:
en voorin geen scorende spelers dat gaat ze opbreken.
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
VOORGAANDE 2 JAREN HADDEN ZE DAT OOK NIET!
ja en jij denkt dat het op die manier feest blijft???? dat kan 1 keer goed gaan of 2 keer omdat de concurentie het laat afweten maar een 3e keer lijkt me sterk...quote:Op zondag 10 maart 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VOORGAANDE 2 JAREN HADDEN ZE DAT OOK NIET!
Ga toch weg joh. Ik ben geen fan van Ajax, maar Ajax heeft gewoon samen met PSV de beste selectie, en samen met Vitesse het makkelijkste resterende programma.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:05 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Even serieus man, ajax heeft voor zijn begroting en wat ze hebben uitgegeven een middelmatige ploeg.
Deze spelers gaan geen kampioen worden als het puntje bij het paaltje komt in de resterende acht wedstrijden...
te weinig winnaars en voorin geen scorende spelers dat gaat ze opbreken.
Dat Ajax geen winnaars heeft is grote onzin, daarnaast hoef je geen scorende spelers nodig te hebben voor een kampioenschap. Ajax haar clubtopscorer was vorig jaar Siem de Jong met 12 goals dacht ik, en ze scoren 96 keer. Dat is geen toeval.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:07 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en jij denkt dat het op die manier feest blijft???? dat kan 1 keer goed gaan of 2 keer omdat de concurentie het laat afweten maar een 3e keer lijkt me sterk...
Fantasyboy was er 1 week geleden heilig van overtuigd dat Twente wel even de kampioensaspiraties van Ajax aan diggelen schoot. Hele aparte user.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga toch weg joh. Ik ben geen fan van Ajax, maar Ajax heeft gewoon een hele degelijke ploeg en samen met Vitesse het makkelijkste resterende programma.
Ajax heeft wmb de beste kansen op de titel. Hoewel ik dat graag anders zie.
Ajaxquote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens domineert Ajax haast iedere wedstrijd, alleen moet het afwerken een tandje hoger.
Ajax heeft zeker geen moeilijkere tegenstanders dan Feyenoord.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef fantasyboy het volgende:
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
9 maart SC Heerenveen - PSV
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
10 maart Ajax - PEC Zwolle
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
10 maart Roda JC Kerkrade - Feyenoord
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Ik denk dat PSV en Ajax het moeilijkere tegenstanders hebben dan Feyenoord.
Volgende week uit bij NEC. Djuricic staat op scherp daar.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Dat sowieso, maar de komende 2 worden erg lastig voor Feyenoord.
Natuurlijk zijn het nog 8 finales maar Utrecht thuis hebben we nog niet zo 1,2,3 gewonnen. En die week erna moet je uit naar Heerenveen. Wanneer Heerenveen aankomende week ook wint, weet niet tegen wie ze moeten, maar dan zitten ze in een behoorlijke flow. Nu al 3 wedstrijden op rij gewonnen.
AZ uit is lastiger dan PSV uit, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ajax heeft zeker geen moeilijkere tegenstanders dan Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |