Nou ja, een zolder-adres uiteraard nog minder.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:56 schreef tuurke77 het volgende:
Het maakt niets uit, het vestigingsadres in casu je woonadres is zowieso op te vragen via de KVK. En daar kun je geen geheimhouding voor aanvragen. Iedereen die een uittreksel van jouw inschrijving opvraagt krijgt dat.
Daarnaast wekt alleen een postbus-adres niet echt veel vertrouwen bij een bedrijf
Precies zoals je het zegtquote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef kusmijnass het volgende:
Begrijp dat het geen vertrouwen wekt, maar grote bedrijven heb toch ook een bezoekadres en een postbus. Bezoekadres heb ik dan gewoon nog niet en ik ga ook geen klanten aan huis ontvangen.
dan moet je geen bedrijf beginnenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef kusmijnass het volgende:
Begrijp dat het geen vertrouwen wekt, maar grote bedrijven heb toch ook een bezoekadres en een postbus. Bezoekadres heb ik dan gewoon nog niet en ik ga ook geen klanten aan huis ontvangen.
Jullie zijn heel erg grappig. Maar even serieus, Ik ben niet van plan om mensen op te lichten. Heb alleen geen zin om mijn priveadres op een visitekaartje te drukken. Jullie baas doet dat toch ook niet of wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat voor oplichterspraktijkje had je zoal in gedachten, TS?
Serieus: wat yucon187 zegt. Straalt niet veel betrouwbaarheid uit naar de klanten.
dit.quote:
nee, maar die heeft dan ook in 99% van de gevallen een bedrijfspand.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Jullie zijn heel erg grappig. Maar even serieus, Ik ben niet van plan om mensen op te lichten. Heb alleen geen zin om mijn priveadres op een visitekaartje te drukken. Jullie baas doet dat toch ook niet of wel.
Mijn baas heeft dan ook een bedrijfspand, dus die heeft dat probleem niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Jullie zijn heel erg grappig. Maar even serieus, Ik ben niet van plan om mensen op te lichten. Heb alleen geen zin om mijn priveadres op een visitekaartje te drukken. Jullie baas doet dat toch ook niet of wel.
Heel simpel: dan zet je geen adres maar wel een plaatsnaam ofzo op je kaartjes zolang.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef kusmijnass het volgende:
Dat is hetzelfde als je op dun ijs staat, je kan er doorheen zakken maar dat hoeft niet perse.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor het advies. Het is trouwens wel de bedoeling om bij de kvk mijn vestigingsadres op te geven. Wilde het niet op een visitekaartje hebben, omdat ik zoiets had van, ga veel visitekaartjes uitdelen en weet niet hoe mensen hiermee omgaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef yucon187 het volgende:
als het je puur en alleen gaat om het visitekaartje; be my guest. daar mag je natuurlijk op kalken
wat je zelf wil. maar bij de kvk ga je niet ver komen zonder vestigingsadres.
een postbus mag niet als vestigingsadres. het zal dus een echt adres moeten zijn en wanneer je
niet zelf staat ingeschreven op dit adres zal je moeten bewijzen dat je dat adres mag gebruiken
als vestigingsadres. je kan dus ook niet zomaar iemand anders zn adres opgeven als diegene daar
geen toestemming voor geeft.
al met al begrijp k niet helemaal waarom je dit uberhaupt zou willen. dit is geen goede start voor
een nieuw bedrijf wat betreft het kweken van vertrouwen bij je potentiele klant. niet doen joh.
Als jij niet gevonden wil worden komt het over alsof... je niet gevonden wil worden. En of je daar nou kwade bedoelingen mee hebt of niet, hoe minder transparant een bedrijf is; hoe minder betrouwbaar het overkomt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor het advies. Het is trouwens wel de bedoeling om bij de kvk mijn vestigingsadres op te geven. Wilde het niet op een visitekaartje hebben, omdat ik zoiets had van, ga veel visitekaartjes uitdelen en weet niet hoe mensen hiermee omgaan.
k begrijp het wel enigszins maar dat is wel onderdeel van het ondernemersrisico.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor het advies. Het is trouwens wel de bedoeling om bij de kvk mijn vestigingsadres op te geven. Wilde het niet op een visitekaartje hebben, omdat ik zoiets had van, ga veel visitekaartjes uitdelen en weet niet hoe mensen hiermee omgaan.
Mijn adres is Hoofdstraat 23Z.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Nou ja, een zolder-adres uiteraard nog minder.
In dat geval heb je over nog wel meer dan ondernemen veel te leren.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef kusmijnass het volgende:
Bedankt voor jullie mening, heb nog veel te leren over ondernemen. Ik realiseerde mij niet dat er ook mensen zijn die geen goede bedoelingen hebben en daarom niet gevonden willen worden. En dat dit bij klanten dus ook reden kan zijn om juist niet met mij in zee te gaan. Het gaat allemaal om vertrouwen, I get it. Echt heel veel dank voor dit inzicht.
Waarom? Heb je geen vertrouwen in je eigen bedrijf qua service etc. ?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Je woont nog bij je ouders en je bent 14 en je wilt iets voor jezelf beginnen, want YOLO?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef kusmijnass het volgende:
Bedankt voor jullie mening, heb nog veel te leren over ondernemen. Ik realiseerde mij niet dat er ook mensen zijn die geen goede bedoelingen hebben en daarom niet gevonden willen worden. En dat dit bij klanten dus ook reden kan zijn om juist niet met mij in zee te gaan. Het gaat allemaal om vertrouwen, I get it. Echt heel veel dank voor dit inzicht.
Valt wel mee hoor, maar ga liever uit van het goede in de mens.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
In dat geval heb je over nog wel meer dan ondernemen veel te leren.
Het is niet verplicht je huisadres erop te zetten.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef kusmijnass het volgende:
Ja spijker bijvoorbeeld een bord op je hoofd met daarop ''ik word graag genaaid''quote:Op zondag 10 maart 2013 19:43 schreef kusmijnass het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar ga liever uit van het goede in de mens.
Sinds 1 januari zijn de voorwaarden bij de kvk sterk veranderd... Je kunt een zakelijk postadres huren voor maar 39.50 per maand bij www.officeprestige.nl. Daarmee schrijf je je in bij de kvk. Dan is het zo dat je voor de belastingdienst "bezoekbaar" moet zijn. Dat ben je natuurlijk niet op een zakelijk postadres. De kvk schrijft je dan OOK in op je woonadres, als zijnde "bezoekadres voor de belastingdienst". Dit, om alle mist die bepaalde bedrijven creeëren door slechts gebruik te maken van postadressen, op te helderen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:52 schreef kusmijnass het volgende:
Over een paar maanden wil ik voor mezelf beginnen. Omdat ik de eerste maanden thuis zal werken, heb ik nog geen kantoor of bezoekadres. Daarbij komt dat ik werk en prive zoveel mogelijk wil scheiden. Ook mijn priveadres wil ik voorlopig niet op mijn visitekaartjes laten drukken. Kan ik gebruik maken van een postbus, of is dat ongebruikelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |