Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja, daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dude, heb je de vraag goed gelezen?
Omdat ik de film ook niet heb gezien, kende toevallig alleen die scene met die grafstukken, en ook die scene in die grote hal met die golfclubsquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef picodealion het volgende:
Nee, ik heb 'm nog niet gezien, maar waarom beantwoordde je de vraag niet?
Ik snap geen kloot van robbyquote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef picodealion het volgende:
Ofwel je hebt (nog steeds) niet gezien dat een andere titel van de regisseur genoeg was, of ik snap echt geen kloot van je antwoord.
Ik heb meerdere persoonlijkheden, dus dat zal mij nooit lukken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:25 schreef Desunoto het volgende:
Als je alles van jezelf snapt dan word je echt saai voor jezelf.
Dat zal jou nooit lukken, maar misschien jou wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb meerdere persoonlijkheden, dus dat zal mij nooit lukken.
Ken je American Dad? Ik heb hetzelfde als Rogerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zal jou nooit lukken, maar misschien jou wel.
Wel eens gezien maar niet vaak genoeg om te weten wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ken je American Dad? Ik heb hetzelfde als Roger
Hij is elke aflevering minimaal een tot meerdere persona'squote:Op zondag 10 maart 2013 20:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wel eens gezien maar niet vaak genoeg om te weten wat je bedoelt.
Bazenafleveringquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Oh, die aflevering heb ik wel eens gezien.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Lincoln is een mooie film, alleen lang en traag...
Ik ben een beetje college tour aan het bekijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef picodealion het volgende:
Faster, Pussycat! Kill! Kill! is een slechte film en iedere minuut die hij duurt is te lang. Ik moet echt minder op mijn watchlist zetten puur omdat films in veel toplijsten staan.
Graag gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Eindelijk weer eens een vraag in FMT waarvan ik blij ben dat ik het antwoord niet weet.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:25 schreef Desunoto het volgende:
Als je alles van jezelf snapt dan word je echt saai voor jezelf.
ik krijg geen reclames te zienquote:Op maandag 11 maart 2013 15:31 schreef Sands het volgende:
[..]
De reclame
Heeft dezelfde filmsmaak als fox
Ik krijg full screen reclame van 30 sec elke 2-5 min.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen last van reclame. In de gratis versie zat volgens mij helemaal niks. In de betaalde versie is het eerst een pop-up, daarna is het een klein balkje, die ik na verloop van tijd niet eens meer zie.
In level 1 kom ik er niet uit met de film links onderin. Op de streepjes past Clash of the Titans precies, maar dit klopt niet. Ik heb al Clush, Flash, Flush etc geprobeerd.
Help mij dan eens bij die 2012. In de eerste rij met die 5 kleurtjes (de derde) en helemaal onderaan ook de derde.. ik zou niet weten wat dat moet zijn. 4de trouwens ook niet onderaan...quote:
gratis gaat tot level 9, want daar ben... ik zat te wachten tot 10 open ging, maar dat gebeurde maar niet...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef wyccie het volgende:
Bij Posters level 1 weet ik de 2e niet, met iets roods en ecru.
Mijn gratis versie gaat tot level 6, de betaalde heeft 15 levels, maar minder levels met meerdere pagina's. Niet duur trouwens.
dunno... omdat ik een grotere telefoon heb...tis een pixar, rood met ogenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat dacht ik wel, maar kom er nog steeds niet uit. Heb al een een half palet gedacht, een halve, doorgesneden appel, ogen.
Waarom heb jij meer levels dan ik?
Waarom heb jij hem dan?quote:
Ben ermee bezig.quote:
Pff, dat gokken is echt zonde van je geld.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik weer geld had gewonnen in de staatslotterij maar ik had een 5 ipv een 4
Zeg dat maar tegen de mensen die miljoenen winnenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff, dat gokken is echt zonde van je geld.
Die ken ik niet, dat zijn er ook maar zo weinig.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die miljoenen winnen
Zeg eikeltjequote:Op maandag 11 maart 2013 15:31 schreef Sands het volgende:
[..]
De reclame
Heeft dezelfde filmsmaak als fox
WELKE APP!!!!.????quote:
Ja, euh...quote:
Welke movie?!?!?quote:
Er is altijd een kansquote:Op maandag 11 maart 2013 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die ken ik niet, dat zijn er ook maar zo weinig.
Al is de kans dat ik zo iemand ken waarschijnlijk groter dan de kans dat jij ooit zal winnen
Als je binnen bent tijdens de bliksem of geen lot hebt zal het niet gebeuren.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:07 schreef Robby87 het volgende:
Mensen worden nu eenmaal getroffen door de bliksem, en winnen nu eenmaal de loterij... dat gelul over kansen.
Je weet maar nooit...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je binnen bent tijdens de bliksem of geen lot hebt zal het niet gebeuren.
Welk gelul? De expected value van meedoen aan een loterij is natuurlijk negatief, maar dat wil gewoon niemand horen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:07 schreef Robby87 het volgende:
Mensen worden nu eenmaal getroffen door de bliksem, en winnen nu eenmaal de loterij... dat gelul over kansen.
Mag je geen kloon meer hebben?quote:
quote:
Je moet er heel braaf mee zijnquote:
quote:f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd.
Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
Volgens mij heeft het nooit "gemogen", maar zolang je niet gebruikt voor sinistere doeleinden wordt er weinig aan gedaan.quote:
Klonen an sich heeft altijd gemogen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het nooit "gemogen", maar zolang je niet gebruikt voor sinistere doeleinden wordt er weinig aan gedaan.
Maar dan nog lijkt me 50 euro per post redelijk overdrevenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef wyccie het volgende:
Een kloon mag, mits je niet geband bent op je originele account.
Zal wel om excessieve gevallen gaan, maar het lijkt me lastig handhaven.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dan nog lijkt me 50 euro per post redelijk overdreven![]()
Gewoon je verstand gebruiken is vaak al voldoende. Ik neem aan dat Danny wel ziet dat je tegenwoordig alleen nog maar met dit account post?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef picodealion het volgende:
Overigens vraag ik me wel af hoe dit werkt icm oudere/nieuwere kloons. Mijn huisige account is een van mijn nieuwste en tevens mijn hoofdaccount, maar ik heb wel een handvol kloons met een permban. Hoe bepalen ze wat je hoofdaccount is en wat je kloon is? Kunnen ze vanaf nu voor elke post die ik maak met dit account ¤50 claimen omdat een ouder account van me gebanned is??
Waar zie je of je een note hebt? Wat is dat eigenlijk?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe je aan een ban raakt (nou ja, weet het wel, maar goed). Ik ben in 10 jaar nog niet eens aan een (echte) note geraakt.
Ik heb er twee, maar geen idee waarvoor. Je moet aardig ut de bocht vliegen om een ban te krijgen me dunkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe je aan een ban raakt (nou ja, weet het wel, maar goed). Ik ben in 10 jaar nog niet eens aan een (echte) note geraakt.
Tuurlijk, ik heb ook geen problemen met dit soort regels, ik vraag me alleen af hoe als puntje bij paaltje komt dit juridisch standhoudt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
Tsja, het is Danny's forum. We zijn hier te gast, als je je niet aan zijn huisregels wilt houden, moet je hier ook niet zijn. Zo simpel is het toch?
Of hij ook daadwerkelijk 50 euro gaat innen, boeit me eigenlijk verder niet.
Als een abbo hebt kun je je eigen notes inzien geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef ArtistA het volgende:
Dat kun je niet zien, alleen de mods toch?
Check de notes van Litso maar eensquote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mehh, ik vertrouw op het kritische oordeel van de mensen hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als een abbo hebt kun je je eigen notes inzien geloof ik.
Waarschijnlijk helemaal niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb ook geen problemen met dit soort regels, ik vraag me alleen af hoe als puntje bij paaltje komt dit juridisch standhoudt bijvoorbeeld.
Idd, maar dan met de namen van de mods weggelaten.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als een abbo hebt kun je je eigen notes inzien geloof ik.
Dat zijn geen echte notes, maar technische meldingen over rechtengroepen. Bij FMT-ers hebben alleen pico en Firefox een meldenswaardig aantal notes.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb er twee, maar geen idee waarvoor. Je moet aardig ut de bocht vliegen om een ban te krijgen me dunkt.
Je hebt ze gewoon verwijderd bij jezelf.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal wel dan onder soort van uhm aansprakelijkheid of schadeclaim vallen? Als jij bij mij thuis niet je schoenen uit wilt trekkken en met je modderpoten op mijn tafel gaat staan kan ik ook 50 euro eisen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef picodealion het volgende:
Tuurlijk, ik heb ook geen problemen met dit soort regels, ik vraag me alleen af hoe als puntje bij paaltje komt dit juridisch standhoudt bijvoorbeeld.
Oh, waarschijnlijk omdat ik twee toegetreden ben tot crew. Dank voor het checkenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte notes, maar technische melding over rechtengroepen.
Nou..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mehh, ik vertrouw op het kritische oordeel van de mensen hier.
En wat doe jij eigenlijk als Redactie Film?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oh, waarschijnlijk omdat ik twee toegetreden ben tot crew. Dank voor het checken
Maar je roept het waarschijnlijk in de hoop dat het mensen voldoende afschrikt dat het niet gebeurtquote:Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
Zal wel dan onder soort van uhm aansprakelijkheid of schadeclaim vallen? Als jij bij mij thuis niet je schoenen uit wilt trekkken en met je modderpoten op mijn tafel gaat staan kan ik ook 50 euro eisen.
Kun jij dat allemaal zien?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte notes, maar technische meldingen over rechtengroepen. Bij FMT-ers hebben alleen pico en Firefox een meldenswaardig aantal notes.
Nieuws schrijven en coole reviewdvd's proberen te scoren. En ik pimp ermee op de boulevardquote:Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef Sands het volgende:
[..]
En wat doe jij eigenlijk als Redactie Film?
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou..
Ik heb een note van Belsen omdat ik "mijn jeugd niet kan relativeren" omdat ik in een muziektopic zei een of andere NL-talige band stom te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |