Live voetbal streams volgen bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Koelkastman het volgende:
Klopt, maar aangezien veel sites dat nog niet doen is Flash player toch wel handig.
Via de playstore Winamp downloadenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef fespo het volgende:
heb nu SII nu twee dagen en ik kom van een Wildfire S.
wat een prachtig toestel.
ik dacht eerst, zal er nou veel verschil is zitten, maar gaat super snel
één ding wat even niet duidelijk is.
de standaard music player heeft alleen een 'pauze' button.
niet zo'n probleem maar ik zie constant een 'pauze' icon in de taskbar, dat vind ik wel vervelend.
ik speel vanuit de widget. als ik het programma zelf opstart zit 'quit' ook verstopt in het instellingen menu.
mis ik iets? of is hier iets voor?
of weet iemand een soort gelijk music player met niet teveel (onnodige) opties?
Kan iemand mij helpen?quote:Wat zijn de voordelen van de update naar Android 4.1.2 (afgezien van draaibaar homescreen en meer notificatie-opties)? Ik las ook dat er nadelen zijn (sterke afname batterijduur), ervaringen?
Ben je na zo een update (via Kies) altijd alles kwijt?
Boeiend, dan flash je toch de originele XEN-versie met Odin? Ben je gelijk van al die voorgeïnstalleerde meuk van T-Mobile af.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:23 schreef Onorgineel het volgende:
En de nieuwe update is er nogsteeds niet voor de Tmobile branded toestellen, te bizar voor woorden eigenlijk, dit
Ja maar dat terzijde, dit kan Tmobile toch niet maken tegenover hun klantenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boeiend, dan flash je toch de originele XEN-versie met Odin? Ben je gelijk van al die voorgeïnstalleerde meuk van T-Mobile af.
Nee inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar dat terzijde, dit kan Tmobile toch niet maken tegenover hun klanten
hmm geen last van.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mij te veel gedoe. Enige wat me nu irriteerd is het zonder meldingen trillen van de foon.
Sneaky foto's maken?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:13 schreef fespo het volgende:
één reden dat ik het wil is om de camera shutter sound uit te kunnen zetten.
Waarom niet gewacht en de S4 gehaald?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb net een S3 besteld bij abonnement verlenging!
Omdat die mij te duur isquote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Waarom niet gewacht en de S4 gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |