Ik neem aan van wel, zolang het gewone normale slijtage is wel ja. (dus niet vallen en dergelijke).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Pumatje het volgende:
De home knop werkt niet goed meer, en het trilmotortje ook niet.
Valt dat onder garantie?
Is hij geroot?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Pumatje het volgende:
Hij is niet gevallen. Het viel me toevallig vandaag ineens op.
Morgen naar de winkel. Ik haal nu vast alles van de telefoon af.
Pff veel werk,
De hele tijd? heb je nog maar 1 keer gevraagd. dan moet ik 100 euro bijbetalenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:17 schreef Pumatje het volgende:
En stel je nam de S4? Daar vraag ik de hele tijd naar.. ben namelijk benieuwd. Of heb je dat niet gevraagd?
Hij heeft een ander icoontje gekregen he...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef TheArt het volgende:
Heb een probleempje. Sinds mijn telefoon de Jelly Bean update heeft gehad, staat de Galerij niet meer op mijn telefoon. Mega irritant dus. Galerij staat ook niet meer bij de apps, dus het is niet zo dat ie niet ingeschakeld staat o.i.d. Nu vraag ik me af wat voor soort reset ik moet doen om die galerij terug te krijgen. Is een gewone factory reset daarvoor voldoende?
Hij is überhaupt niet meer zichtbaar voor me. Bij het selecteren van een achtergrond staat de Galerij er sowieso niet meer bij. Kijk ik dan bij Apps dan is ie uit de hele lijst verdwenen, staat niet eens op inactief. Ik kan vanuit mijn documenten op mijn telefoon niet eens meer foto's openen omdat ie zegt dat daarvoor geen programma beschikbaar is. Galerij is gewoon van mijn telefoon af sinds de update.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hij heeft een ander icoontje gekregen he...
Hmm, ik denk dat een factory reset misschien helpt aangezien hij de apps opnieuw installeert. Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is überhaupt niet meer zichtbaar voor me. Bij het selecteren van een achtergrond staat de Galerij er sowieso niet meer bij. Kijk ik dan bij Apps dan is ie uit de hele lijst verdwenen, staat niet eens op inactief. Ik kan vanuit mijn documenten op mijn telefoon niet eens meer foto's openen omdat ie zegt dat daarvoor geen programma beschikbaar is. Galerij is gewoon van mijn telefoon af sinds de update.
Dat laatste heb ik dus helemaal nooit aan gedacht en is de oplossing gebleken. Thanks man!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat een factory reset misschien helpt aangezien hij de apps opnieuw installeert. Je kan het proberen.
Lijkt me dat je update niet helemaal goed is gegaan. Kan je niet losse galerij uit de market vissen? (ik weet het niet hoor)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus helemaal nooit aan gedacht en is de oplossing gebleken. Thanks man!
Ik heb nog wel een klein probleempje ermee. Ik kan alsnog de optie 'Galery' niet selecteren bij het instelling van het vergrendelscherm, terwijl ie er bij het startscherm nu wel bijstaat.quote:
Reboot en anders toch factory reset.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klein probleempje ermee. Ik kan alsnog de optie 'Galery' niet selecteren bij het instelling van het vergrendelscherm, terwijl ie er bij het startscherm nu wel bijstaat.
Reboot loste niets op, firmware bleek helemaal up-to-date te zijn. Dus toen maar factory reset gedaan. En wat blijkt, na de factory reset staat de Galerij er weer niet op! Pffffquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Reboot en anders toch factory reset.
Doe eens een "noodherstel" via Kies, kan wel zijn dat je firmware corrupted is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Reboot loste niets op, firmware bleek helemaal up-to-date te zijn. Dus toen maar factory reset gedaan. En wat blijkt, na de factory reset staat de Galerij er weer niet op! Pffff
Via noodherstel deed ie het niet, dus daarna via Odin maar even de firmware er opnieuw opgezet (met dank aan het internet) en nu doet alles het weer. Galerij staat er ook gewoon weer bij, dus die update was de vorige keer gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doe eens een "noodherstel" via Kies, kan wel zijn dat je firmware corrupted is.
NP! Blij dat het werktquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Via noodherstel deed ie het niet, dus daarna via Odin maar even de firmware er opnieuw opgezet (met dank aan het internet) en nu doet alles het weer. Galerij staat er ook gewoon weer bij, dus die update was de vorige keer gewoon niet goed.
Dank voor je hulp!
wat is het?quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er hier nog users die Slimbean draaien?
Al gereset? ik had namelijk hetzelfde, telefoon deed niet meer dan 18 uur met een volle batterij, na de reset haal ik makkelijk 2 dagen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef Rnnz het volgende:
Heb die laatste versie (4.1.2) binnengehaald, maar sindsdien is m'n batterij echt dramatisch. Ik heb er vandaag vanaf half 9 tot half 3 mee kunnen werken, licht intensief gebruik (paar minuten GPS aan gehad, paar keer 9292OV app, NU/Facebook en een klein beetje browsen en dat was het).
Ik kan binnenkort een nieuw abonnement afsluiten, maar ik was eigenlijk van plan om dat zolang mogelijk uit te stellen vanwege die belachelijk dure abonnementen van Vodafone. Nu toch maar een nieuwe telefoon halen denk ik, met een andere provider want ik wil niet hoger dan m'n huidige maandbedrag uitkomen (¤39 incl. waardeloze verzekering).
Jammer, want het is/was echt een top telefoon.![]()
Dat kan je sowieso bij je provider in (laten) stellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben weer wat kwijt op mijn telefoon
Waar kan ik instellen dat ik geheim wil bellen?
Android 4.1.2
*31* is voor als je vanaf een vaste lijn beltquote:Op woensdag 3 april 2013 13:22 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik dacht altijd dat dat *31* was, haha. Ik vond het al gek dat het niet (meer) werkte op de huistelefoon.
Het was / is bij mij soms dat ik te lui ben om mijn werktelefoon te pakken, maar dat ik ook geen zin heb dat cliënten mijn privé nummer zien.
"Vroeger" kon je het in ieder geval op je telefoon instellen, maar dat kan ik dus niet meer vinden.
Bedankt in ieder geval!
Telefoon > Knop Toetsenbord > Instellingen > Oproep-instellingen > Extra instellingen > Beller-id.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:22 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik dacht altijd dat dat *31* was, haha. Ik vond het al gek dat het niet (meer) werkte op de huistelefoon.
Het was / is bij mij soms dat ik te lui ben om mijn werktelefoon te pakken, maar dat ik ook geen zin heb dat cliënten mijn privé nummer zien.
"Vroeger" kon je het in ieder geval op je telefoon instellen, maar dat kan ik dus niet meer vinden.
Bedankt in ieder geval!
Nee, nog niet. Wat zijn de precieze gevolgen daarvan, voor m'n foto's of zo hoef ik niet te vrezen, wel? Alleen alle geïnstalleerde apps zullen worden verwijderd en alles gaat terug naar de fabrieksinstellingen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Al gereset? ik had namelijk hetzelfde, telefoon deed niet meer dan 18 uur met een volle batterij, na de reset haal ik makkelijk 2 dagen.
(nu 2 dagen, 13 uur, 20 minuten op batterij en nog 40% over, nog 19 uur te gaan volgens de prognose)
Jup, evt voor de zekerheid eerst even back-uppenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wat zijn de precieze gevolgen daarvan, voor m'n foto's of zo hoef ik niet te vrezen, wel? Alleen alle geïnstalleerde apps zullen worden verwijderd en alles gaat terug naar de fabrieksinstellingen?
Bij de meeste samsung toestellen kan je een stock rom van samfirmware.com halen en flashen in odin. Zoek even iets op xda/internetquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan het Samsung galaxy S+ topic niet vinden maar zit volgens mij geen verschil in voor mijn vraag.
Ik heb nu cyanogenmod9 met Android 4.1.2 erop zitten maar wil hem helemaal standaard zoals fabrieksinstellingen zeg maar. Hoe krijg ik dat voor elkaar en waar moet ik daar voor zijn?
Dat is de download mode. Op die manier kan je firmware flashen met Odin.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Fijn... Ik leg net mijn telefoon aan de oplader en opeens komt er het android poppetje op te staan, met "downloading, do not turn off target!!" En hij staat in de factory mode.
Iets zegt mij dat dat niet goed is
Sommige dingen kunnen niet op je SD-kaart, tenzij je gaat rooten. Dan kan je alles er op zetten, nadat je eerst een tweede partitie op je SD gemaakt hebt. Zo lukte het bij mn Galaxy Ace iigquote:Op zaterdag 20 april 2013 07:47 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb onlangs Galaxy S2 Plus aangeschaft, en aangezien hier maar 4GB intern geheugen op zit, heb ik een externe SDCard van Samsung 8 GB bijgekocht. Deze kaart heb ik op de telefoon geformatteerd voordat ik hem in gebruik nam, maar het lukt me niet om apps te verplaatsen naar de SDCard. Ik heb het geprobeerd via instellingen --> apps --> maar daar staat dus geen "verplaats optie" o.i.d. Ook met apps als App2SD is het het me niet gelukt.
De SDCard wordt wel gewoon herkend door mijn telefoon, want mijn foto's worden er wel gewoon op opgeslagen.
Maar mijn vraag is dus hoe ik apps op die SDCard krijg, aangezien 4GB nogal snel vol zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |