SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh mijn god ik zie het nu pasquote:Van de basis van Twente maakten in de afgelopen 3,5 maand alleen Dmitry Bulykin en Dusan Tadic een doelpunt (alle competities).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Mijn stream is veranderd in de rust en nu heb ik geen Nederlands commentaar meer en de kwaliteit is om te janken![]()
En de andere restjes ook, hij moet wel op gewicht blijven.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhoeven komt weer terug voor het kampioensfeest om de kroketten op te vreten?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
hier hetzelfdequote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
Mijn stream is veranderd in de rust en nu heb ik geen Nederlands commentaar meer en de kwaliteit is om te janken#TeamMiley![]()
Het is ook tering koud daar dus ik gok dat de fans zo lang mogelijk binnen blijvenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard wat is het leeg in dat stadion ineens.![]()
AD verslaggever vond de eerste helft alleraardigst
Vorig seizoen kreeg ik honger bij die kampioensbeelden van Ajaxquote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de andere restjes ook, hij moet wel op gewicht blijven.Al dat eten wat ze daar hadden in die kleedkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.![]()
Eerder in het seizoen waren er nog zoveel spelers met overgewichtquote:Op zondag 10 maart 2013 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen kreeg ik honger bij die kampioensbeelden van AjaxAl dat eten wat ze daar hadden in die kleedkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
En maar bunkeren. Broodjes kroket en aan het bier. Maar dan mag hetquote:Op zondag 10 maart 2013 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerder in het seizoen waren er nog zoveel spelers met overgewicht
Oh.![]()
Speelt de bal te ver voor zich uit, waardoor de kans verkeken is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |