PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit PSV is gewoon echt net het Ajax onder Martin Jol..quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
33 goals verschil in doelsaldo, evenveel punten.
PSV
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we kampioen worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
33 goals verschil in doelsaldo, evenveel punten.
PSV
Iedereen is al een keer afgeschreven tot nu toe..het is echt een loterij dit jaarquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we kampioen worden.
Hij heeft een vriendin hé, gewoon een hele normale jongen. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle ajacieden latente hetero's zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die de Vrij wordt denk ik de eerste voetballert die uit de kast gaat komen bij een grote club
Naja we moeten nog uit naar de nummer 15 16 en 18. Laatste wedstrijd Twente uit is dan weer iets minder. Thuis moet je gewoon alles winnen, dan kan het nog. Maar dit ontzettend onvoorspelbare PSV kan de druk gewoon echt niet aanquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat we kampioen worden.
Ik hoop op een ontknoping a la 2007.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen is al een keer afgeschreven tot nu toe..het is echt een loterij dit jaar
Kijk ff hoe die gast praat en voor de camera staatquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin hé, gewoon een hele normale jongen. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle ajacieden latente hetero's zijn.
Zou hij weten dat hij in FUT zo zeldzaam is?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin hé, gewoon een hele normale jongen. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle ajacieden latente hetero's zijn.
Zat ik ook net aan te denken toen ik hem zo hoorde praten jaquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die de Vrij wordt denk ik de eerste voetballert die uit de kast gaat komen bij een grote club
Zat homo's die al kinderen hebben en getrouwd zijn geweest. Die vriendin is een vergissing.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk ff hoe die gast praat en voor de camera staatGewoon een kasthomo
Kan me herinneren dat er berichten waren over homo's in die mannschaft.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken toen ik hem zo hoorde praten ja
Neuer is ook verdacht
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat een wedstrijd. Wat een geluk. Kon niet meer blijven zitten
Nee joh, hier kan je gewoon niet omheen. Ook niets mis mee, good for him.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
Haters....
Had hij bij jullie club gespeeld dan was hij het toonbeeld van heterofielheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Helemaal nietquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
Haters....
Had hij bij jullie club gespeeld dan was hij het toonbeeld van heterofielheid.
Idd. Ozil sobersoquote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er berichten waren over homo's in die mannschaft.
and he enjoyed itquote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
Pieter Vink is natuurlijk de grootste homo. Die heeft net heel Roda genaaid.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
Pieter Vink is natuurlijk de grootste homo. Die heeft net heel Roda genaaid.
Turks, Duits en gay..quote:
quote:
Nee, die was te druk bezig met BS te verkondigen op twitter.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GTABOY aanwezig?
Zit nog steeds met die gare U.N.A.M. away shirt voor hem.
Over Reus bestaan ook twijfelsquote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er berichten waren over homo's in die mannschaft.
Lijkt me een ramp om homo te zijn en voetballer. Na de wedstrijd douchen met zn allen. Dat is voor zo'n homo denk ik hetzelfde als wij met een heel dames elftal zouden moeten douchenquote:
Dan verkoop ik hem gewoon.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die was te druk bezig met BS te verkondigen op twitter.
Oh, ik dacht dat je hem laatst online had staan. Had die toen gekocht. Excuus.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GTABOY aanwezig?
Zit nog steeds met die gare U.N.A.M. away shirt voor hem.
Is normaal bij mij hé.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die was te druk bezig met BS te verkondigen op twitter.
Met zo'n vriendin zou ik ook de hele dag met een harde tampeloerus rondlopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over Gotze nietAls zou zo'n zwembroek dat normaal wel zijn natuurlijk
Een keer had een jonge een stijve uit ons team tijdens het douchen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me een ramp om homo te zijn en voetballer. Na de wedstrijd douchen met zn allen. Dat is voor zo'n homo denk ik hetzelfde als wij met een heel dames elftal zouden moeten douchen
Maakt niet uit joh!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je hem laatst online had staan. Had die toen gekocht. Excuus.
[..]
Is normaal bij mij hé.
Hebben ze je toen uitgelachen of je gewoon raar aangekeken?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een keer had een jonge een stijve uit ons team tijdens het douchen.
Well that was awkward lol
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben ze je toen uitgelachen of je gewoon raar aangekeken?
Na sport op de middelbare had een van mijn klasgenoten altijd een boner bij het douchen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een keer had een jonge een stijve uit ons team tijdens het douchen.
Well that was awkward lol
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze begonnen eraan te trekken en zuigen, de homo'squote:Op zondag 10 maart 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch wel van genoten neem ik aan?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze begonnen eraan te trekken en zuigen, de homo's
Loopt meestal synchroon met het haags kwartiertje.quote:
Nu jij er bent kan dat wel beginnen denk ik jaquote:
Jij bent goed bezig zegquote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu jij er bent kan dat wel beginnen denk ik ja
Nee, was vies.quote:
Genoeg Brabanders en Friezen al hierquote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu jij er bent kan dat wel beginnen denk ik ja
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Genoeg Brabanders en Friezen al hierJij had nog het openingswoord deze week.
Ze hadden mij bedwelmd met chloroform.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan had je er wat van gezegd, gekke vdm.
Maar de centrale vraag nu is toch, hoe kan jij een stijfje krijgen die dikke buik van jou drukt alles toch gewoon weg?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hadden mij bedwelmd met chloroform.
Oh snapquote:Op zondag 10 maart 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar de centrale vraag nu is toch, hoe kan jij een stijfje krijgen die dikke buik van jou drukt alles toch gewoon weg?
Hij zei dat hij er een had, niet dat hij hem ook kon zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar de centrale vraag nu is toch, hoe kan jij een stijfje krijgen die dikke buik van jou drukt alles toch gewoon weg?
Ga dan even je iPad gebruiken. Of de site moet flash gebruiken..quote:Op zondag 10 maart 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
Mijn moeder moet even oprotten achter de computer. Ik wil even op ajax inzetten
Dunnoquote:Op zondag 10 maart 2013 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ga dan even je iPad gebruiken. Of de site moet flash gebruiken..
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij er een had, niet dat hij hem ook kon zien.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze begonnen eraan te trekken en zuigen, de homo's
Ja maar niet van je moeder zei ze gisteren. Haal dus maar weer wegquote:Op zondag 10 maart 2013 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mocht toch wel foto's van jou posten?
Ik moet dat ook gaan doen maar kan me er echt niet toe zettenquote:
Ik loop ook maar te kloten, jullie zijn nog lang niet van mij af !!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet dat ook gaan doen maar kan me er echt niet toe zetten
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik loop ook maar te kloten, jullie zijn nog lang niet van mij af !!
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat interesseert helemaal niemand denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de ploeg die wint. Je kan dus stellen dat hij hardcore ajacied isquote:Op zondag 10 maart 2013 14:52 schreef Fuszy het volgende:
GTA jij bent toch voor Ajax? Eerst had je iig PEC en Ajax in je ui
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor de ploeg die wint. Je kan dus stellen dat hij hardcore ajacied is
Is VZ een beetje het RTL Boulevard van de voetbalwereld?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, er stond laatst een bericht op VZ daarover
Had eerst een grotere ''interesse'' in Ajax, dat is de laatste jaren verschrikkelijk minder geworden, dat van PEC is steeds groter geworden. Heb nooit gifskills gehad om dat eens te kunnen wijzigen, dus eigenlijk pas dit jaar aangevraagd. De oude avatar was vanaf 2008/2009 denk ik, maar toen begon mijn interesse wel te switchen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:52 schreef Fuszy het volgende:
GTA jij bent toch voor Ajax? Eerst had je iig PEC en Ajax in je ui
TELETEKST SUPPORTER!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Had eerst een grotere ''interesse'' in Ajax, dat is de laatste jaren verschrikkelijk minder geworden, dat van PEC is steeds groter geworden. Heb nooit gifskills gehad om dat eens te kunnen wijzigen, dus eigenlijk pas dit jaar aangevraagd. De oude avatar was vanaf 2008/2009 denk ik, maar toen begon mijn interesse wel te switchen.
Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord.
Deze wedstrijd is toch al beslist dus goed nieuwsquote:
Voor de competitie zou het fantastisch zijn als Vitesse wonquote:
Oprotten, Vitesse moet winnen.quote:
En anders Serero erinquote:Op zondag 10 maart 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen paniek, blessure bug. Kan gewoon verder spelen.
thx jeffquote:Op zondag 10 maart 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen paniek, blessure bug. Kan gewoon verder spelen.
Goh, ga je een nieuw team maken? Post is een pic !!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Op welke positie zou SIF Suarez nou het beste tot z'n recht komen?, twijfel waar ik em neer moet zetten
cmquote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Op welke positie zou SIF Suarez nou het beste tot z'n recht komen?, twijfel waar ik em neer moet zetten
Zoveel keuze is er niet. En het ligt eraan wie je nog meer in het team wilt, maar ik zou hem lekker op CF zetten achter een toffe spits in een 4231quote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
4231 is alleen niet echt mijn type opstelling, kan dat echt niet spelenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoveel keuze is er niet. En het ligt eraan wie je nog meer in het team wilt, maar ik zou hem lekker op CF zetten achter een toffe spits in een 4231
Je twijfelt? Zo kennen we je helemaal nietquote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je twijfelt? Zo kennen we je helemaal niet
Naja zet hem dan gewoon lekker in de spits ergens.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4231 is alleen niet echt mijn type opstelling, kan dat echt niet spelen
En ga je daarmee met SIF Suarez spelen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb al wel een bazenverdediging staan
[ afbeelding ]
Cdmquote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
Takelwagens hebben vrijaf in het weekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, ik kom uit de stad waar de hoofdschoppers bekend zijn.
Hoe zit het met IF Palacio?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Maver24 het volgende:
beste tot z'n recht komen?, twijfel waar ik em neer moet zet
Klopt.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een bazenprogramma is Sickbeard zeg.
Automatisch nieuwe episodes downloaden en klaarzetten in mijn XBMC
Na rust moet hij even naar de overkant vliegen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef pascal08 het volgende:
Die vogel die chillt in het doel van Vermeer zit wel veilig daar.
Hij was al onderweg zag ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na rust moet hij even naar de overkant vliegen.
Dat hoor je in die lage divisies alleen maarquote:
inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 15:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat hoor je in die lage divisies alleen maar
Noobs die spelers met 10 fitness laten spelen. Vervolgens staat die speler 10x in een wedstrijd met zijn been te klotenJeff die vertelt het dan ook minstens 5x
" It's a probability, but not necessary a possibilty"quote:Op zondag 10 maart 2013 15:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat hoor je in die lage divisies alleen maar
Noobs die spelers met 10 fitness laten spelen. Vervolgens staat die speler 10x in een wedstrijd met zijn been te klotenJeff die vertelt het dan ook minstens 5x
Ik heb liever dat ik ¤20,- winquote:Op zondag 10 maart 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb liever dat ze beide 2 punten verliezen
Ja bij een cornerquote:Op zondag 10 maart 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
" It's a probability, but not necessary a possibilty"
Of een speler kopt een goal erin, en gaat die andere de been poetsenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Na een kopbal hebben de spelers altijd een knieblessure
Farfan natuurlijkquote:
One Directionquote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar zou Bony 'het beest van Arnhem' naar luisteren als hij zo'n koptelefoon op heeft?
GET HYPER!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar zou Bony 'het beest van Arnhem' naar luisteren als hij zo'n koptelefoon op heeft?
Bony M natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aanvallend, net als de verdedigers.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef quer het volgende:
bij een 4-3-3 formatie, zijn jullie cm's dan meestal verdedigend of aanvallend gericht? of mix van beide?
All-roundersquote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef quer het volgende:
bij een 4-3-3 formatie, zijn jullie cm's dan meestal verdedigend of aanvallend gericht? of mix van beide?
Ik doe meestal de middelste een verdedigend ingestelde middenvelder. De andere 2 wat aanvallender.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef quer het volgende:
Op de middelste plek probeer ik dan een type Ofoe/Toure op te stellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef quer het volgende:
CAM-CDM-CAMquote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef quer het volgende:
centrale man moet kunnen verdedigen en fysiek sterk zijn imo. Max 1 echt aanvallende man erbij, maar hangt ook van de workrates van je backs af.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef quer het volgende:
scam city?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
Hele dag voor History Channel/Discovery hangenLeve op jezelf wonen
kan je nu gaan wassen, schoonmaken en daarna kokenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
Gewoon een TV op je kamer kopen bij je ouders thuis kan toch ook? Scheelt tevens ook tijd in verband met boodschappen doen, wassen, koken, etc.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
Nah, eet vanavond op het werkquote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan je nu gaan wassen, schoonmaken en daarna koken
Moeten ze kopen van PSVquote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax zou die Mokthar moeten halen voor op rechtsvoor
Boerrigter deed het beter bij Zwolle dan hij tot nu toe.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax zou die Mokthar moeten halen voor op rechtsvoor
Stap over naar player attributesquote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
De contracten markt gaat weer in elkaar zakken. zilver contract 500c bin verkoopt niet meer.
Merk het ook wel ja (400 hier dan), maar dat is meestal zo in de loop van de dag.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
De contracten markt gaat weer in elkaar zakken. zilver contract 500c bin verkoopt niet meer.
Mokthar vind ik dit seizoen echt heel goed spelen, sterk aan de bal en in de combinatie + een goede passeerbeweging.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boerrigter deed het beter bij Zwolle dan hij tot nu toe.
oquote:
Bizar jaquote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
Boukhari alweer handsDie had er allang af gemoeten met zijn 2e geel.
Ik heb er ook centen op staan ja..spelen slecht zeg.quote:
Ik ga stuk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fi(...)0/82/97/70/85/65/99/
Ze hebben wel een paar grote kansen alleen RKC op de counter is gevaarlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er ook centen op staan ja..spelen slecht zeg.
quote:
JAquote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Alziend-Oog het volgende:
Verkoopt er hier iemand coins?
Wil woensdag TOTW Palacio halen maar mijn handel loopt niet![]()
Heb zo'n 150k nodig.
15 euroquote:
Ik ookquote:
JIj hebt je bet-bril op.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
WTF
Die scheids heeft zijn bril niet op
Nee maar het was Ramos met de overtreding maar viel wel mee achteraf, prima slidingquote:
¤13, eenmaal andermaal...quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef Alziend-Oog het volgende:
Er zitten zelfs undercutters op FOk!
Heb een DM gekregen van Thorb dat ik ze voor 14 euro mag overnemen.
Ik heb nog 10 euro op mijn rekening staan..
Iemand waarvan ik ze voor die prijs mag overnemen?
Traden heet dat. Kutnoob.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
De ene week koop je en de andere week verkoop je?
Goedkoop inkopen, duur verkopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
De ene week koop je en de andere week verkoop je?
Mobiele site dan gewoon gekkie.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde ajax ook nog met handicap pakken van 1.5 of 2. Alleen mijn moeder moest facebooken
Niet aan gedacht en toen was de 1-0 ook al gevallenquote:
Na een vol uur of direct?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Oh, nu verkopen silver non shiney contracten weer wel voor 500c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Gelijkspelletje is ook goedquote:
Dan pak ik geen geld, alleen is het wel mooi voor de top 3quote:
Maar ik welquote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan pak ik geen geld, alleen is het wel mooi voor de top 3
Als je gaat handelen is het dan niet beter dat je ze direct verkoopt.quote:
Dan heb je alleen geen tijd om ook iets anders te doen (en dit ging denk ik om packs openen, dat doe ik althans).quote:Op zondag 10 maart 2013 16:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je gaat handelen is het dan niet beter dat je ze direct verkoopt.Zo maak je toch veel meer winst in hetzelfde tijdsbestek.
Oh ja, jullie hebben geen autobuyers natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je alleen geen tijd om ook iets anders te doen (en dit ging denk ik om packs openen, dat doe ik althans).
En Toefjes heeft 5 accounts dus dat kost sowieso wat tijd.
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ja, jullie hebben geen autobuyers natuurlijk.
die bestaan nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op mijn pack only account was ik net ff ouderwets aan het 'autobuyen'.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een ontstoken pees gehad in m'n schouder door al dat geklik in die webapp.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op mijn pack only account was ik net ff ouderwets aan het 'autobuyen'.
Contracten kopen voor 200 verkopen voor 350. Morgen even naar de dokter want volgens mij heb ik rsi
Ik wil ook een autobuyerquote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een ontstoken pees gehad in m'n schouder door al dat geklik in die webapp.
Daarom autobuyers.
En een auto-site-bouwer graag.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil ook een autobuyerDan kan ik andere dingen doen.
Bij gelijkspel in het lampen stadion Feyenoordquote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Wie staat er eigenlijk bovenaan nu in de Eredivisie?
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
quote:
Overlopers zijn het.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
ah ajax heeft er vandaag ook weer 2 miljoen fans bij
Congratzquote:
je ziet wat je wil zienquote:Op zondag 10 maart 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie direct 100x de teletekstpagina 819 op alle social media voorbij vliegen
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Mijn oog viel eerst op een mooie turnster die wat foto's had gepost hoorquote:
dan moet je geld bijleggen als je wintquote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
Wat zouden de odds zijn van Castaignos not to score
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je geld bijleggen als je wint
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet je geld bijleggen als je wint
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Daar kan je een leuk auto'tje van huren
Wel met waterval doen dan hè.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je,en gewoon unibet
[..]
Ja, anders is het nutteloos natuurlijk
waarom ben je geen geit meerquote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
Mario Gomez speelt echt fantastisch. Nog beter dan reus bij mij
Lewandowski speelt bij mij echt geweldig, prima allround spits.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
Mario Gomez speelt echt fantastisch. Nog beter dan reus bij mij
Omdat Bob Rossquote:
Ik wilde die 2 als duo doen, maar 4-5-1 speelt zo lekker. Toen even Reus als lone-striker, maar dat werd helemaal niks. Gomez nu 5 uit 2. En inderdaad, zijn dribbling is wel bagger, maar hij schiet en kopt alles erinquote:Op zondag 10 maart 2013 16:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lewandowski speelt bij mij echt geweldig, prima allround spits.En hoge dribbling natuurlijk, dat is ook waarom ik afknap op Gomez.
pingel?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef vandermar het volgende:
WTF scheids
Niet doorhebben dat Brama een duikelaar is
Nee, Vitesse scoorde alleen ging Brama liggen terwijl er helemaal niets wasquote:
Afgekeurde goal van Vitesse. Maar gewoon terecht.quote:
Nee man, is een contactsport en Brama gaat liggen omdat iemand in zijn oor blaast.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgekeurde goal van Vitesse. Maar gewoon terecht.
OMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Maver24 het volgende:
JUVENTUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 in blessuretijd maken !!!,
![]()
![]()
![]()
![]()
FORZA JUVENTUS!,quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Maver24 het volgende:
JUVENTUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 in blessuretijd maken !!!,
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Welke odd heb je nu?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
X2 voor nog wat kijkplezier
Ik had +1 Vitesse handicap gespeeldquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
X2 voor nog wat kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |