Ik wil helemaal niet naar Hongarije, ik verschafte alleen wat samenhangende informatie, om te laten zien dat locatie er inderdaad toe doet. Ik heb dat ook nooit ontkend.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
en
[..]
Wat doen jullie dan nog hier met al die onmenselijke woningellende? Volg je gevoel en ga lekker daar wonen. Win-win.
Geen idee, de link die je plaatst bestaat niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:55 schreef michaelmoore het volgende:
of is dit wat
http://www.huisenaanbod.nl/i
met zwembad
OW, kwam op mij over als onsamenhangende informatie, vandaar...quote:Op zondag 10 maart 2013 01:52 schreef Lemans24 het volgende:
ik verschafte alleen wat samenhangende informatie
Ik vergelijk twee woningen: één in het kuuroord en één in the middle of nowhere. Dat leek me een zeer samenhangend geheel. Sterker nog: dat was een zeer samenhangend geheelquote:Op zondag 10 maart 2013 02:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
OW, kwam op mij over als onsamenhangende informatie, vandaar...
Ik heb het nog eens gelezen en je geeft aan dat in het kuuroord een appartementje al duurder is dan wat MM aangaf als zijnde vrijstaande woning in dat kuuroord. Zoiets? In dat geval heb ik een en ander over het hoofd gezien. Sorry.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:16 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vergelijk twee woningen: één in het kuuroord en één in the middle of nowhere. Dat leek me een zeer samenhangend geheel. Sterker nog: dat was een zeer samenhangend geheel
Klopt helemaalquote:Op zondag 10 maart 2013 02:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens gelezen en je geeft aan dat in het kuuroord een appartementje al duurder is dan wat MM aangaf als zijnde vrijstaande woning in dat kuuroord. Zoiets? In dat geval heb ik een en ander over het hoofd gezien. Sorry.
Nu is verzorging daar goedkoop. Lijkt mij tegen de tijd dat jij dan verzorging nodig bent het al wat duurder is en tegen de tijd dat ik verzorging nodig ben, het hier goedkoper kan zijn dan daar.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:52 schreef michaelmoore het volgende:
ja als je ouder gaat worden , en in de zomer dan wil iemand liever je huis daar huren dan een corporatieflat in Nederland
En verzorging is daar erg goedkoop
dan laten we ze invliegen uit Afrikaquote:Op zondag 10 maart 2013 11:35 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Nu is verzorging daar goedkoop. Lijkt mij tegen de tijd dat jij dan verzorging nodig bent het al wat duurder is en tegen de tijd dat ik verzorging nodig ben, het hier goedkoper kan zijn dan daar.
Wat heb je aan verzorging als je niet eens aan je verzorger kan aangeven welke verzorging je nodig hebt vanwege de taalbarriere. Dan zou ik me meteen ook dement voelen als ik niet normaal kan communiceren.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:35 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Nu is verzorging daar goedkoop. Lijkt mij tegen de tijd dat jij dan verzorging nodig bent het al wat duurder is en tegen de tijd dat ik verzorging nodig ben, het hier goedkoper kan zijn dan daar.
Boerentaalgebruik verbeterdquote:Op zondag 10 maart 2013 11:35 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Nu is verzorging daar goedkoop. Lijkt mij tegen de tijd dat jij dan verzorging nodig bent hebt het al wat duurder is en tegen de tijd dat ik verzorging nodig ben heb, het hier goedkoper kan zijn dan daar.
ze hoeven niet te praten, ze moeten werkenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat heb je aan verzorging als je niet eens aan je verzorger kan aangeven welke verzorging je nodig hebt vanwege de taalbarrière. Dan zou ik me meteen ook dement voelen als ik niet normaal kan communiceren.
Saoedi Arabie is wellicht ook nog een optie voor je.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze hoeven niet te praten, ze moeten werken
Natuurlijk is dat onhoudbaar zijn genoeg oplossingen voor te bedenken die voor heel veel mensen pijn gaat doen. Niet bij vergten te melden dat in die landen ook tich mensen wonen in een wijkje met een hek eromheen met een bewaker voor de poort. In datzelfde land kun je ook een bouwvakker huren voor 5 dollar per dag en je zorg ook voor die prijs.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Boerentaalgebruik verbeterd![]()
Het grote verschil is dat je verzorging overal op aarde zelf moet betalen, behalve in Nederland. En van je van je 65e tot 85e krijg je naast enkele tonnen AOW ook (gemiddeld) enkele tonnen zorgkosten. Zeg maar een half miljoen euro per bejaarde. Uiteraard is dat onhoudbaar, maar de politiek gaat dat tot nog toe aardig uit de weg. Sterker nog: de rest van het land wordt er aardig voor wegbezuinigd.
nee daar is het te heet, Dubai vind ik ook 6 keer niks en Afrika ook niet , veel leeftijdgenoten trekken naar Spanje , maar ook Hongarije zit al heel wat volkquote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Saoedi Arabie is wellicht ook nog een optie voor je.
mag niet van de EUquote:Op zondag 10 maart 2013 12:42 schreef Basp1 het volgende:
Ik zie een mooie besparing, aow indexatie binnen europa.
en dat al die ouwetjes dan weer terug komen uit Spanje, Italie, Frankrijk en Hongarije ?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We gaan niet voor eeuwig het braafste jongetje van de klas blijven.
Omdat we dan toch niet meer het liefste jongetje van de klas zijn. Weggegaan blijft weggegaan dus als je terugkomt wordt je AOW niet meer omhoog gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 13:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dat al die ouwetjes dan weer terug komen uit Spanje, Italie, Frankrijk en Hongarije ?
Nee dat lijkt me niet zo verstandig
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:17 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Omdat we dan toch niet meer het liefste jongetje van de klas zijn. Weggegaan blijft weggegaan dus als je terugkomt wordt je AOW niet meer omhoog gedaan![]()
dat zal de straf zijn voor NL verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |