PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door TBakkert op 10-03-2013 00:36:33 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
voor OP?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had dit nou niet gezegd nu krijgen we mannen..
Tbakkert houdt niet van meisjes?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had dit nou niet gezegd nu krijgen we mannen..
jawel, meisjesquote:
Dat je op die post reageert zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, meisjes![]()
was vandaag met mijn team uit eten, heerlijke serveersters![]()
Maar dr heupen + buik..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een afzichtelijke trut trouwens, die onderste.Wat een lelijke doos.
A chick with a dick ?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, meisjes![]()
was vandaag met mijn team uit eten, heerlijke serveersters![]()
Ja ok, tis allemaal net iets te smooth.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je ziet gewoon aan alles dat het gephotoshopt is.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat je op die post reageert zegt eigenlijk al genoeg.
Hetero.
Not sure if serious?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
Het zal je trouwens maar overkomen dat je met een meisje te bed ga en dan kom je er achter dat je een lul heb
Dan had je al rood gehad. Liegen mag nietquote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik heb 15 min mee gedaan en ben de snelste van het team dus dan kan ik het niet hebben als iemand me inhaalt.
Heb 1x een neger neer getrapt, 1x iemand anders tegen zijn enkels getrapt en toen kwam ik laterm et gestrekt been in
Dan zie je bij Chelsea Torres en ze hebben geen andere spits (op Ba na) terwijl Lukaku de laatste tijd gewoon goed speelt.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Echte spitsengoal van Lukaku trouwens.Perfect geanticipeerd.
Godver ik heb het verkeerd opgeschrevenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je er dan pas achter komt dat je een lul hebt.![]()
Ik las daar eerst overheenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je er dan pas achter komt dat je een lul hebt.![]()
Wijze woordenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zie je bij Chelsea Torres en ze hebben geen andere spits (op Ba na) terwijl Lukaku de laatste tijd gewoon goed speelt.
Jij moet eens een keer je bek houden anders stomp ik je in elkaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:29 schreef vandermar het volgende:
Djeetje houdt dus van hetzelfde geslacht.
Gay
Djeetje, je begint een beetje een agressieve kutuser te wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer je bek houden anders stomp ik je in elkaar.
Ik zie nog steeds dezelfde dames!quote:
Ja baasquote:Op zondag 10 maart 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer je bek houden anders stomp ik je in elkaar.
Stoer.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier stond ik erstraks tussen. Tweede klasse here we come.
300 euoquote:Op zondag 10 maart 2013 00:33 schreef Toefjes het volgende:
165 IF's en 942K. Ik denk dat ik de grens van 3 miljoen nu virtueel gepasseerd ben
Best vervelend als je straks nergens meer kan zitten als publiek.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry had verloren met fifa van een pacesletje.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje, je begint een beetje een agressieve kutuser te worden
Even bedenken wat voor leuks ik daarmee kan gaan doenquote:
Wat ben jij een stomme mongool zeg. Dat je hier nog trots op bent ookquote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het wel gaan verkopen voordat het straks maar 5¤ per 100k waard isquote:Op zondag 10 maart 2013 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even bedenken wat voor leuks ik daarmee kan gaan doenKan al bijna een reis naar Man Utd - Man City boeken
dalen die prijzen zo snel dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet het wel gaan verkopen voordat het straks maar 5¤ per 100k waard is
Jeugd van tegenwoordig..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij een stomme mongool zeg. Dat je hier nog trots op bent ook
Donderstraal gewoon op en ga even snel in een Noord-Afrikaans land wonen als je dan toch wil rellen.
ooh ja...quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NeeMaar als je doorhebt dat de prijs is gedaald ben je te laat.
Boy, als onder-voorzitter van een politieke partij heb ik heus wat beters te doen dan te staan rellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Donderstraal gewoon op en ga even snel in een Noord-Afrikaans land wonen als je dan toch wil rellen.
Ik hoop dat ze die stoeltjes niet terugplaatsen.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat doet hij graag, lijkt mequote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die stoeltjes niet terugplaatsen.Ga maar lekker met je anus op het puntige ijzer zitten.
Nobody caresquote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Philos het volgende:
[..]
Boy, als onder-voorzitter van een politieke partij heb ik heus wat beters te doen dan te staan rellen.. Wil maar even mededelen dat mijn club een pijnlijke dood in de tweede klasse zal sterven, want dat is helaas ons lot na vanavond. (En in de financiële malaise waarin we NU al zitten)
Jij ook, domme worstquote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
voor welke club ben jij dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:40 schreef Philos het volgende:
[..]
Fuck off, kleuter. Dat geldt ook voor jouw bullshit die je hier post.
Oke boy.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Philos het volgende:
[..]
Boy, als onder-voorzitter van een politieke partij heb ik heus wat beters te doen dan te staan rellen.. Wil maar even mededelen dat mijn club een pijnlijke dood in de tweede klasse zal sterven, want dat is helaas ons lot na vanavond. (En in de financiële malaise waarin we NU al zitten)
Anderlecht volgens mijquote:
Even wat neuzen laten bloeien, niets mis meequote:
Eerst ga je beetje de badboy uithangen en daarna ga je je zelf er onder uit pratenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:40 schreef Philos het volgende:
[..]
Fuck off, kleuter. Dat geldt ook voor jouw bullshit die je hier post.
Nu is me duidelijk waarom jij nooit in de kuip bent, kunnen de stoelen niet aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even wat neuzen laten bloeien, niets mis mee
Naarling die je bentquote:Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu is me duidelijk waarom jij nooit in de kuip bent, kunnen de stoelen niet aan.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Philos het volgende:
[..]
Boy, als onder-voorzitter van een politieke partij
waarom ben jij hier?quote:
Feyenoordquote:
Ik heb ook in Waalwijk in zo'n vak opgesloten gezeten tussen ME'ers. De wedstrijd dat we degradeerden. Die waren vooral bang dat we zouden gaan rellen en stonden er preventief.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Philos het volgende:
[..]
Ik lach er nochtans niet mee, stuur maar een dm. Verder ga ik best zwijgen. Want de frustratie zit enorm diep.quote:
neuh, schamen voor familie kan nietquote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zag jouw username en dacht kwam ff gedag zeggen.
Maar oke, je schaamt je voor me merk ik
Oh shit bustedquote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Speltip 17: Vertrouw geen vrouwen op FOK!. Ze zijn man of lelijk. Of beiden.
Zeg je mij dan niet gedagquote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je echt zijn zusje?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
coffinsquote:Op zondag 10 maart 2013 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
I need a hunnet black dolphins for a hunnet bad men.
op FOK! wel.quote:
Ssst. Je verpest het moment.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij maakt zijn move ... ik herhaal TOEFJES MAAKT ZIJN MOVE!
Ja. Let op mannen.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij maakt zijn move ... ik herhaal TOEFJES MAAKT ZIJN MOVE!
Is ook niks voor mij, maar kom af en toe wat kletsen.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neuh, schamen voor familie kan niet
maar dit topic lijkt me niks voor jou
Ik kan geen UI op de ipad zien en weet niet wie voor welke club isquote:
Ik post al zo'n 1,1 jaar in ONZ hoorquote:
zal wel weer Ban hebben, iets dat er voor mij ook aan zit te komen, maar dat heeft nog niemand doorquote:Op zondag 10 maart 2013 00:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is ook niks voor mij, maar kom af en toe wat kletsen.
Waar is mijn mede asian Rijst?
Wil je weer bovenaan de dag posts staanquote:
Wat heeft hij gedaan dan? En jij?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal wel weer Ban hebben, iets dat er voor mij ook aan zit te komen, maar dat heeft nog niemand door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar iets mis mee?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wil je weer bovenaan de dag posts staan!
Nee, maar het omschrijft wel ietsquote:
Ja mannen. Zo pak je die kippetjes aan. hehequote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hard to get.... smart move Toefjes!
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja mannen. Zo pak je die kippetjes aan. hehe
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja mannen. Zo pak je die kippetjes aan. hehe
Dat heb ik niet gezegdquote:
Preciesquote:
hihiquote:Op zondag 10 maart 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om deze quote niet te editen
Van mij mag je, voel me heus niet aangevallen door fokkersquote:Op zondag 10 maart 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om deze quote niet te editen
misschien bestond hij niet en is hij het nu zat om in zijn rol te blijven?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey heb je gaygay gesproken? Helemaal niet meer op FOK! En ook nooit meer op whatsapp
Toch niet nee?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van mij mag je, voel me heus niet aangevallen door fokkers
Maar hij had ook FB en allesquote:Op zondag 10 maart 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
misschien bestond hij niet en is hij het nu zat om in zijn rol te blijven?
Ik heb hem ook al een maand niet meer gesproken...
Whatsapp je met iemand die zich hier gaygay noemt?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
misschien bestond hij niet en is hij het nu zat om in zijn rol te blijven?
Ik heb hem ook al een maand niet meer gesproken...
Ga.aguyimquote:Op zondag 10 maart 2013 00:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Whatsapp je met iemand die zich hier gaygay noemt?
Spelen jullie autistme op ja? Sorryquote:Op zondag 10 maart 2013 00:56 schreef DannyDeko het volgende:
Kssst ga is weg hier angel joy. Je maakt iedereen van streek hier!
Zal JOU proberen de situatie uit te leggen, want niet iedereen kan even serieus de discussie aangaan als jij. Toch een complimentje naar jou toe, want je bent één van de weinigen op dit forum waar daadwerkelijk een intelligent woord uit komt.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook in Waalwijk in zo'n vak opgesloten gezeten tussen ME'ers. De wedstrijd dat we degradeerden. Die waren vooral bang dat we zouden gaan rellen en stonden er preventief.
Maar wij droegen ons verlies waardig. Zonder 1 stoeltje te slopen, en zonder 1 iemand te verwonden, en vooral elkaar helpend de teleurstelling te verwerken.
Op de foto zie ik vooral een zooi oermensen die de tweede klasse van de mensheid niet eens waard zijn. Laat staan van een voetbalcompetitie.
Ik heb hem niet op FB, maar misschien fapt hij wel op jouw foto's?quote:
Daagquote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Spelen jullie autistme op ja? Sorry
Dan ga ik maar weer, doei
Dag broertje
Zusjequote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dag broertje
TL;DRquote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Philos het volgende:
[..]
Zal JOU proberen de situatie uit te leggen, want niet iedereen kan even serieus de discussie aangaan als jij. Toch een complimentje naar jou toe, want je bent één van de weinigen op dit forum waar daadwerkelijk een intelligent woord uit komt.
Ik ga niet goed praten wat mijn mede-supporters hebben gedaan, maar ik wil toch op de een of andere manier mijn frustratie van mij af praten want het is een heel moeilijke avond voor mij.
Vandaag speelde onze ploeg 'Beerschot' dus een allesbeslissende wedstrijd die zou beslissen of we veroordeeld zouden worden tot playoff 3 (oftewel een ticketje naar tweede). Deze match vond plaats bij één van onze rivalen, op ongeveer 15 kilometer van ons stadion. Oftewel: alsof Feyenoord zou gaan degraderen op Sparta Rotterdam ofzo. (Dat zou ook niet zonder geweld gebeuren) Na affluiten was er oorspronkelijk weinig herrie, maar doordat de politie zich plots hevig en zonder reden manifesteerde, en het 'gepest' van de rivaliserende ploeg (die minstens een uur gewoon op hun tribune zijn gebleven om ons te jennen) er enkel op erger werd, is het uit de hand gelopen. Tuurlijk is dit fout, en keur ik dit niet goed. Begrijpelijk, dat wel, denk ik.
Misschien ben ik ook wel fakequote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op FB, maar misschien fapt hij wel op jouw foto's?
ben je nu niet bang en voel je je niet heel onveilig?
Heb je nog wa gesloopt of hoe zit het?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Philos het volgende:
[..]
Zal JOU proberen de situatie uit te leggen, want niet iedereen kan even serieus de discussie aangaan als jij. Toch een complimentje naar jou toe, want je bent één van de weinigen op dit forum waar daadwerkelijk een intelligent woord uit komt.
Ik ga niet goed praten wat mijn mede-supporters hebben gedaan, maar ik wil toch op de een of andere manier mijn frustratie van mij af praten want het is een heel moeilijke avond voor mij.
Vandaag speelde onze ploeg 'Beerschot' dus een allesbeslissende wedstrijd die zou beslissen of we veroordeeld zouden worden tot playoff 3 (oftewel een ticketje naar tweede). Deze match vond plaats bij één van onze rivalen, op ongeveer 15 kilometer van ons stadion. Oftewel: alsof Feyenoord zou gaan degraderen op Sparta Rotterdam ofzo. (Dat zou ook niet zonder geweld gebeuren) Na affluiten was er oorspronkelijk weinig herrie, maar doordat de politie zich plots hevig en zonder reden manifesteerde, en het 'gepest' van de rivaliserende ploeg (die minstens een uur gewoon op hun tribune zijn gebleven om ons te jennen) er enkel op erger werd, is het uit de hand gelopen. Tuurlijk is dit fout, en keur ik dit niet goed. Begrijpelijk, dat wel, denk ik.
Nee lijkt me eerder dat de testosteronlevels door het plafond schieten.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dag broertje
quote:
Jji zit in de politiek pak ze aan die agenten !! Noem ze bij naam en achternaam !! Aan de schandpaal ermee! Als 'net niet helemaal - voorzitter' moet je toch iets van invloed hebben?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Philos het volgende:
[..]
je bent kleinerquote:
Dat is een groot leeftijdsverschil, zijn jullie dat gezin met 18 kinderen in Nederland?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn zusje van 3 kan betere zinnen produceren dan dit.
Nee, mijn ouders durfden pas weer een nieuw kind aan nadat ik het huis uit was.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een groot leeftijdsverschil, zijn jullie dat gezin met 18 kinderen in Nederland?
Wel 1.5 jaar ouderquote:
Wollah ben een buitenlander.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn zusje van 3 kan betere zinnen produceren dan dit.
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders durfden pas weer een nieuw kind aan nadat ik het huis uit was.
en kleiner.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel 1.5 jaar ouder
[..]
Wollah ben een buitenlander.
Stop met quoten, doei.
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel 1.5 jaar ouder
[..]
Wollah ben een buitenlander.
Stop met quoten, doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom bestaat er bier!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Best een gezellig feest gehad, maar toch de hele avond een beetje matige stemming gehadIk neem voetbal echt veel te serieus
Toch kies ik in dat soort gevallen altijd toch het hazenpad, omdat ik uit een risico analyse toch meestal de conclusie trek dat iemand met een paard en een knuppel waarschijnlijk mij meer pijn kan bezorgen dan andersom.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Philos het volgende:
[..]
quote:
Ja stimmt, maar aangezien ik gisteravond uit ben geweest en dat vandaag niet op de planning stond, heb ik ook een beetje rustig aan gedaan, zeker aangezien ik morgen eigenlijk maar eens aan de studie moet beginnen.quote:
Heb jij iets van een samenvatting voor marketing ofzo?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja stimmt, maar aangezien ik gisteravond uit ben geweest en dat vandaag niet op de planning stond, heb ik ook een beetje rustig aan gedaan, zeker aangezien ik morgen eigenlijk maar eens aan de studie moet beginnen.
Gewoon een kutgevoel
Er komt een moment dat je je schouders op kan halen over een verlies partij, maar wel oprecht blij kan zijn met een winstpartijquote:Op zondag 10 maart 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja stimmt, maar aangezien ik gisteravond uit ben geweest en dat vandaag niet op de planning stond, heb ik ook een beetje rustig aan gedaan, zeker aangezien ik morgen eigenlijk maar eens aan de studie moet beginnen.
Gewoon een kutgevoel
Ik heb nog nietsquote:Op zondag 10 maart 2013 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb jij iets van een samenvatting voor marketing ofzo?
Eerst maar eens zien wat de concurrenten doen morgenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon een kutgevoel
Ik moest hardoplachen. Die knul zijn best doen op zoeen verhaal.quote:
Nee, maar dit leek me het enige vak waar ik er een nodig hadquote:Op zondag 10 maart 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog nietsIk ben sowieso afhankelijk van anderen met dat soort dingen
Heb jij uberhaupt al samenvattingen dan?
Als Roda wint staan we 16e (en Pec een puntje haalt0. Dan krijgen we geloof ik de minst sterke eerste divisie club uit de play offs.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat de concurrenten doen morgenCompetitie is nog lang niet afgelopen.
Ik weet het, mijn vader vindt dat ik dat ook maar eens moet ontwikkelenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er komt een moment dat je je schouders op kan halen over een verlies partij, maar wel oprecht blij kan zijn met een winstpartij
Dit ja. Alhoewel ik er wel een erg slecht gevoel over heb.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat de concurrenten doen morgenCompetitie is nog lang niet afgelopen.
Zo lang AZ niet direct degradeert, zie ik ze volgend jaar wel gewoon in de Eredivisiequote:Op zondag 10 maart 2013 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Roda wint staan we 16e (en Pec een puntje haalt0. Dan krijgen we geloof ik de minst sterke eerste divisie club uit de play offs.
Nou ik ben niet zozeer meer geïnteresseerd in de concurrenten, als dat ik nu vooral bang ben voor het programma. Als dit soort wedstrijden op dit soort manieren verloren worden op dit soort momenten, dan wordt Roda/AZ en Twente uit echt een onneembare horde.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
lul niet zo slap homoquote:Op zondag 10 maart 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zal wel weer Ban hebben, iets dat er voor mij ook aan zit te komen, maar dat heeft nog niemand door
Bij mij scheelt het denk ik dat de basis voor mij was: eerste divisie, en een kleine club. Ik kan er nog steeds van genieten dat we in de eredivisie spelenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn vader vindt dat ik dat ook maar eens moet ontwikkelenMaar die heeft makkelijk praten, die heeft alle echte succesjaren van de club echt meegemaakt, en was in Stutgart in 88
Dat soort momenten ga ik sowieso al nooit meemaken, dus dan is zo'n kampioenschap na een lange tijd van droogte voor mij al een heel belangrijk iets
Dat dat vervolgens al verneukt wordt door dit soort wedstrijden, komt dan extra hard aan.
Met Maher en Altidore kan je niet degraderen. Toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Roda wint staan we 16e (en Pec een puntje haalt0. Dan krijgen we geloof ik de minst sterke eerste divisie club uit de play offs.
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja. Alhoewel ik er wel een erg slecht gevoel over heb.
Ja ik ook. Maar ook komende weken zal er wel weer onverwachts puntverlies worden geleden door de top 3. Er is geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zozeer meer geïnteresseerd in de concurrenten, als dat ik nu vooral bang ben voor het programma. Als dit soort wedstrijden op dit soort manieren verloren worden op dit soort momenten, dan wordt Roda/AZ en Twente uit echt een onneembare horde.
We kunnen op de 16e plek terecht komen, dus ja, het zou in theorie kunnen. Maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat we van een club als Volendam gaan verliezen in een eventuele play-off.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met Maher en Altidore kan je niet degraderen. Toch?
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klinkt als een of anders soort heroïne.
'Wat spuit je daar? Niks bijzonders. Angel Joy.'
over wie spuit je daar?quote:
Denk dat het wel losloopt inderdaad. Maher zal wel weg willen in de zomer, dan haal je weer 5+ miljoen op waarmee je de verdediging wat bij kan spijkeren, want zo gaat dat niet natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 01:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We kunnen op de 16e plek terecht komen, dus ja, het zou in theorie kunnen. Maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat we van een club als Volendam gaan verliezen in een eventuele play-off.
Ja dat is wel een verschil inderdaad. Mijn eerste seizoenskaart was in 99/2000, het eerste jaar van de succesjaren van PSV. Verwend gewoon. Nu een paar jaar zo matig, plus zoveel haat en misgunnen van andere clubs, dat een kampioenschap nu wel heel gewenst isquote:Op zondag 10 maart 2013 01:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het denk ik dat de basis voor mij was: eerste divisie, en een kleine club. Ik kan er nog steeds van genieten dat we in de eredivisie spelenBij PSV ligt de lat altijd hoger, een seizoen zonder titel is slecht, en een seizoen zonder een plek bij de eerste 2 een financieel drama.
Het nieuwste gerucht weerquote:Op zondag 10 maart 2013 01:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk dat het wel losloopt inderdaad. Maher zal wel weg willen in de zomer, dan haal je weer 5+ miljoen op waarmee je de verdediging wat bij kan spijkeren, want zo gaat dat niet natuurlijkAl dacht ik dat het bij PSV ook duidelijk was dat de verdediging verbeterd moest worden, bleek niet helemaal te zijn doorgedrongen bij de directie.
trustenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ik ga slapen, even bijslapen van een drukke week
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trustenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap dat dus ook niet. Als ik hoor dat die Varane van Real voor 10 miljoen is gekocht kan je voor die miljoenen die je aan Narsingh uit gaf toch wel 1 fatsoenlijke CV vinden?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk dat het wel losloopt inderdaad. Maher zal wel weg willen in de zomer, dan haal je weer 5+ miljoen op waarmee je de verdediging wat bij kan spijkeren, want zo gaat dat niet natuurlijkAl dacht ik dat het bij PSV ook duidelijk was dat de verdediging verbeterd moest worden, bleek niet helemaal te zijn doorgedrongen bij de directie.
dan hoop ik voor hem op Arsenal. En als hij zich daar ontwikkelt en daarna alsnog aaar City of zo gaat, dan krijgt AZ waarschijnlijk ook weer een percentagequote:Op zondag 10 maart 2013 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het nieuwste gerucht weer
[ afbeelding ]
Houdoe pikquote:Op zondag 10 maart 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat zou zonde zijn. Verdwijnt hij helemaal uit beeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop gewoon op een club die 10 miljoen wil betalen. Al is het Al-Ahlyquote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan hoop ik voor hem op Arsenal. En als hij zich daar ontwikkelt en daarna alsnog aaar City of zo gaat, dan krijgt AZ waarschijnlijk ook weer een percentage
quote:
quote:
quote:
Wat een liefde opeens hierquote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houdoe pik
Succes met SOGGEN morgen
Vind Maher nou nog niet echt goed genoeg voor zo'n club.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt niet aan jou, al gaf hij wel weer een belangrijke assist natuurlijk op Altidore in de Arena. Maar de glans is er wel een beetje van af inderdaad. De tijd is rijp voor hem te vertrekken. Dat straalt hij ook uit, en dat heeft geen goede invloed op het spel van AZ.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. Verdwijnt hij helemaal uit beeld.
Ligt het aan mij of speelt hij de laatste tijd minder opvallend goed?
Uit de vrachtwagen gevallen?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef vandermar het volgende:
Zo, een computer gevonden.
Wie heeft een kek silver team voor 50K
dat is ook waar, zodra hij bij AZ weg is, is het ook echt einde verhaal wat betreft die band. En dan zal hij wel lopen roepen dat ze hem niet naar PSV hebben laten gaan in de winterstopquote:Op zondag 10 maart 2013 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op een club die 10 miljoen wil betalen. Al is het Al-Ahly
Jucilei.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef vandermar het volgende:
Zo, een computer gevonden.
Wie heeft een kek silver team voor 50K
die gozer heeft rood haar, eerder Djee dusquote:
It's only a game, why u heff to be mad?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Best een gezellig feest gehad, maar toch de hele avond een beetje matige stemming gehadIk neem voetbal echt veel te serieus
Ja, problem?quote:
Misschien dat hij nog wel naar PSV komt, maar ik zie liever andere posities gevuld worden. Op 10 hebben we al Wijnaldum en Toivonen, aardig luxeprobleem.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, al gaf hij wel weer een belangrijke assist natuurlijk op Altidore in de Arena. Maar de glans is er wel een beetje van af inderdaad. De tijd is rijp voor hem te vertrekken. Dat straalt hij ook uit, en dat heeft geen goede invloed op het spel van AZ.
Zo'n jong ventje die met het Nederlands elftal heel sterk speelde tegen Italie, 1 van de beste spelers van de Nederlandse competitie is (wat toch als een kweekvijver wordt gezien), en op zo'n leeftijd al de natuurlijke leider is van AZ.. Dan is het niet vreemd dat er belangstelling van de grotere ploegen komt.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef Ebson het volgende:
[..]
Vind Maher nou nog niet echt goed genoeg voor zo'n club.
Eerst naar Europese subtop en dan doorgroeien.
Videoquote:
Teveel concurrentie is ook niet goed. Viergever zou een betere aankoop zijn dan Maher denk ik. Misschien Douglas, nu het wat fout gaat bij Twente.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien dat hij nog wel naar PSV komt, maar ik zie liever andere posities gevuld worden. Op 10 hebben we al Wijnaldum en Toivonen, aardig luxeprobleem.
Ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo'n jong ventje die met het Nederlands elftal heel sterk speelde tegen Italie, 1 van de beste spelers van de Nederlandse competitie is (wat toch als een kweekvijver wordt gezien), en op zo'n leeftijd al de natuurlijke leider is van AZ.. Dan is het niet vreemd dat er belangstelling van de grotere ploegen komt.
Het was zelfs niet eens zo erg als jij je het voorstelt. Qua vechten is er bitter weinig gebeurd in feite. Wel heel veel stoeltjes gesneuveld, zoals je hebt kunnen zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch kies ik in dat soort gevallen altijd toch het hazenpad, omdat ik uit een risico analyse toch meestal de conclusie trek dat iemand met een paard en een knuppel waarschijnlijk mij meer pijn kan bezorgen dan andersom.
Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat de gekrenkte trots ervoor zorgt dat de club nog meer schade toe wordt gebracht. Bijvoorbeeld Feyenoord had al zoveel verder kunnen zijn met een fatsoenlijke harde kern.
Maar ik heb veel ellende meegemaakt met vernederingen en degradaties, of net niet behaalde successen. Hier ga je nog zeker een week ziek van zijn. Ik ben toen ik thuis kwam uit Waalwijk gelijk mn bedje ingekropen
dat was zo'n liefen hondquote:Op zondag 10 maart 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
Ik kan nu niet fappen, mijn hond ligt naast mij en dat is vies om hem het te laten oplikken
Arsenal, die willen hem wel i.p.v Arteta of Diaby, lijkt me...quote:Op zondag 10 maart 2013 01:23 schreef Ebson het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens.
Maar, denk dat die niet echt een eerlijke kans krijgt bij een City.
Daarom zou het voor hem slim zijn om eerst subtop te kiezen.
aroucaquote:Op zondag 10 maart 2013 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik open alleen een pakje omdat ik fitness kaartjes nodig had![]()
[ afbeelding ]
dat zijn meer cm's.. maher is een camquote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Arsenal, die willen hem wel i.p.v Arteta of Diaby, lijkt me...
Inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Teveel concurrentie is ook niet goed. Viergever zou een betere aankoop zijn dan Maher denk ik. Misschien Douglas, nu het wat fout gaat bij Twente.
dan kun je Cazorla op CM kwijt, lijkt me wat meer voor hem, want heeft niet zo'n geweldig loopvermogen...quote:
CM loopt meer dan CAMquote:Op zondag 10 maart 2013 01:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan kun je Cazorla op CM kwijt, lijkt me wat meer voor hem, want heeft niet zo'n geweldig loopvermogen...
ik bedoel meer de explosieve loopacties, niet het duurlopen gedurende de hele wedstrijdquote:
CAM heeft meer hersteltijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik bedoel meer de explosieve loopacties, niet het duurlopen gedurende de hele wedstrijd
daarom ook. Cazorla kan veel lopen, maar niet zo explosief om echt de ruimte in te duiken, wel om een hele wedstrijd te controleren. Maher heeft het weer andersom.quote:
Ik wel, geile dildo hoorquote:
heb je de Caprice al verkocht?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik open alleen een pakje omdat ik fitness kaartjes nodig had![]()
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt inderdaad niet best. Hier in Nederland zijn ook een aantal clubs al gesneuveld. Eerst dit maar verwerken. Sterkte. En anders Feyenoord?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:23 schreef Philos het volgende:
[..]
Het was zelfs niet eens zo erg als jij je het voorstelt. Qua vechten is er bitter weinig gebeurd in feite. Wel heel veel stoeltjes gesneuveld, zoals je hebt kunnen zien.Er zijn nog vele redenen waardoor het zo ver is kunnen komen, maar die zal ik je besparen. Ik ga al sinds mijn 5 elke week wedstrijd kijken, zelfs heel vaak op verplaatsing, en de kans zit er dik in dat onze ploeg in tweede wéér (we zijn failliet gegaan in '99) 'kapot' zal gaan.
In feite gaat het hem niet eens om die degradatie voor mij. Wel omdat ik (en de meeste van onze supporters) onze ploeg niet veel overlevingskansen toedichten in tweede. En dat maakt mijn wanhoop enorm groot. Je mag er trouwens gerust van zijn dat ik met die week niet toe zal komen.
Die man komt wel weer uit zn vormcrisis. Beetje vertrouwen, boost van de grotere club en je hebt gewoon een sterke centrumverdediger. In het centrum met Jorgensen zouquote:Op zondag 10 maart 2013 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar die Douglas is ook helemaal weg gezakt. Weet niet of daar wat van over blijft.
Een CB die ook kan voetballen zou wel lekker zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 01:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet best. Hier in Nederland zijn ook een aantal clubs al gesneuveld. Eerst dit maar verwerken. Sterkte. En anders Feyenoord?
[..]
Die man komt wel weer uit zn vormcrisis. Beetje vertrouwen, boost van de grotere club en je hebt gewoon een sterke centrumverdediger. In het centrum met Jorgensen zouzijn
Truste Toefquote:Op zondag 10 maart 2013 01:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb al gefapt dus al die gifjes van vrouwen doen me niet zo veel. Daarom ga ik maar slapen. Weltrusten
is ook wel logisch als je met moeite 1 op 5 haalt met onze benzineprijzenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Nee, niet echt animo hier
En voor m'n ps3 spellen nog minder![]()
![]()
Door die gif van Rijst zie ik nu alleen maar tenenquote:
De 23.000 ben ik erbijquote:Op zondag 10 maart 2013 01:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Truste Toef![]()
Dan mis je wel mijn 22.000e post
Gewoon doorspelen NBAquote:Op zondag 10 maart 2013 01:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook wel logisch als je met moeite 1 op 5 haalt met onze benzineprijzenzeker ook al geprobeerd op chevrolet fansites?
En niemand wil mijn NBA kopen
Goede tie-.. Wacht. Waar zijn haar tieten?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat filmpje heb ik weleens gezien
linkquote:Op zondag 10 maart 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
die met die random scheetquote:Op zondag 10 maart 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Is al heel lang terugquote:
Mwah, is een auto voor de liefhebber..quote:Op zondag 10 maart 2013 01:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ook wel logisch als je met moeite 1 op 5 haalt met onze benzineprijzenzeker ook al geprobeerd op chevrolet fansites?
En niemand wil mijn NBA kopen
Kannie hotlinken of hoet dat ook heet naar skoftenquote:
Ohquote:Op zondag 10 maart 2013 01:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kannie hotlinken of hoet dat ook heet naar skoften
quote:
ik vind het wel echt toffe auto's, mocht ik later de mogelijkheden hebben om een echte muscle car te rijden dan doe ik dat sowiesoquote:Op zondag 10 maart 2013 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah, is een auto voor de liefhebber..
Iemand die voor zo'n wagen gaat kijkt niet naar het verbruik, daarnaast is ie met de huidige regeling nog wegenbelastingvrij.
Maar hij staat mooi in een schuurtje en eet geen brood dus ik wacht het rustig af
The OCquote:
Ik werk momenteel nog voor m'n club, dus dit seizoen doe ik zeker nog uit. Wat volgend jaar volgt weet ik nog niet. Mocht het huidige bestuur (lees: dictatoriale voorzitter) volgend seizoen nog aan de macht zijn, dan denk ik dat ik wat afstand ga nemen van m'n club. De kans is dan meteen ook erg groot dat ik een seizoenskaart op Feyenoord neem en elke 14 dagen in Rotterdam zal vertoeven.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:32 schreef Toefjes het volgende:
Klinkt inderdaad niet best. Hier in Nederland zijn ook een aantal clubs al gesneuveld. Eerst dit maar verwerken. Sterkte. En anders Feyenoord?
BPL teamsquote:Op zondag 10 maart 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Upcoming
Club International Cup
Exact number of clubs: 11 in the squad's starting 11
Min. number of nationalities: 4 in the squad's starting 11
Online bonus: 2500
Offline: 1500
Geen Brazilianen, maar de meeste van mijn teams voldoen ook niet aan de eisen
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:45 schreef TBakkert het volgende:
die ene waarvan VDM zei dat hij het filmpje had gezien. Ze heet Rebecca Linares.
quote:
Rijden doen ze fantastischquote:Op zondag 10 maart 2013 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het wel echt toffe auto's, mocht ik later de mogelijkheden hebben om een echte muscle car te rijden dan doe ik dat sowieso
ammer dat benzine zo achterlijk duur is en LPG ook steeds duurder wordtquote:Op zondag 10 maart 2013 01:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Rijden doen ze fantastischGewoon goed opletten bij aanschaf dat je een echte koopt en geen dichtgesmeerde strontpot, dan is het een soort investering en verlies je er nooit een hoop geld op.
Maarja,onderhoud ditdat.. Het blijft een dure hobby
trustenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga pitten. Was gezellig. Leuke gifjes.
quote:Op zondag 10 maart 2013 01:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ammer dat benzine zo achterlijk duur is en LPG ook steeds duurder wordt![]()
Ooit wil ik een Camaro SS hebben gehad![]()
quote:
dat vergeet ik echt nietquote:Op zondag 10 maart 2013 02:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Morgen top gear he ouwe, wordt weer genieten !
quote:
heerlijk tochquote:Op zondag 10 maart 2013 02:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog gehad, niet zo sportief maar wel fun; Cadillac sedan de ville uit '64.
Dobbelstenen aan je spiegel, snorretje laten staan en Corrie Konings op de radio![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2013 02:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dobbelstenen aan je spiegel, snorretje laten staan en Corrie Konings op de radio![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |