PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door TBakkert op 10-03-2013 00:36:33 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
voor OP?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had dit nou niet gezegd nu krijgen we mannen..
Tbakkert houdt niet van meisjes?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had dit nou niet gezegd nu krijgen we mannen..
jawel, meisjesquote:
Dat je op die post reageert zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, meisjes![]()
was vandaag met mijn team uit eten, heerlijke serveersters![]()
Maar dr heupen + buik..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een afzichtelijke trut trouwens, die onderste.Wat een lelijke doos.
A chick with a dick ?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, meisjes![]()
was vandaag met mijn team uit eten, heerlijke serveersters![]()
Ja ok, tis allemaal net iets te smooth.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je ziet gewoon aan alles dat het gephotoshopt is.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat je op die post reageert zegt eigenlijk al genoeg.
Hetero.
Not sure if serious?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
Het zal je trouwens maar overkomen dat je met een meisje te bed ga en dan kom je er achter dat je een lul heb
Dan had je al rood gehad. Liegen mag nietquote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik heb 15 min mee gedaan en ben de snelste van het team dus dan kan ik het niet hebben als iemand me inhaalt.
Heb 1x een neger neer getrapt, 1x iemand anders tegen zijn enkels getrapt en toen kwam ik laterm et gestrekt been in
Dan zie je bij Chelsea Torres en ze hebben geen andere spits (op Ba na) terwijl Lukaku de laatste tijd gewoon goed speelt.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
Echte spitsengoal van Lukaku trouwens.Perfect geanticipeerd.
Godver ik heb het verkeerd opgeschrevenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je er dan pas achter komt dat je een lul hebt.![]()
Ik las daar eerst overheenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je er dan pas achter komt dat je een lul hebt.![]()
Wijze woordenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zie je bij Chelsea Torres en ze hebben geen andere spits (op Ba na) terwijl Lukaku de laatste tijd gewoon goed speelt.
Jij moet eens een keer je bek houden anders stomp ik je in elkaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:29 schreef vandermar het volgende:
Djeetje houdt dus van hetzelfde geslacht.
Gay
Djeetje, je begint een beetje een agressieve kutuser te wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer je bek houden anders stomp ik je in elkaar.
Ik zie nog steeds dezelfde dames!quote:
Ja baasquote:Op zondag 10 maart 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer je bek houden anders stomp ik je in elkaar.
Stoer.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier stond ik erstraks tussen. Tweede klasse here we come.
300 euoquote:Op zondag 10 maart 2013 00:33 schreef Toefjes het volgende:
165 IF's en 942K. Ik denk dat ik de grens van 3 miljoen nu virtueel gepasseerd ben
Best vervelend als je straks nergens meer kan zitten als publiek.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry had verloren met fifa van een pacesletje.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje, je begint een beetje een agressieve kutuser te worden
Even bedenken wat voor leuks ik daarmee kan gaan doenquote:
Wat ben jij een stomme mongool zeg. Dat je hier nog trots op bent ookquote:Op zondag 10 maart 2013 00:32 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het wel gaan verkopen voordat het straks maar 5¤ per 100k waard isquote:Op zondag 10 maart 2013 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even bedenken wat voor leuks ik daarmee kan gaan doenKan al bijna een reis naar Man Utd - Man City boeken
dalen die prijzen zo snel dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet het wel gaan verkopen voordat het straks maar 5¤ per 100k waard is
Jeugd van tegenwoordig..quote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij een stomme mongool zeg. Dat je hier nog trots op bent ook
Donderstraal gewoon op en ga even snel in een Noord-Afrikaans land wonen als je dan toch wil rellen.
ooh ja...quote:Op zondag 10 maart 2013 00:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NeeMaar als je doorhebt dat de prijs is gedaald ben je te laat.
Boy, als onder-voorzitter van een politieke partij heb ik heus wat beters te doen dan te staan rellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij een stomme mongool zeg. Dat je hier nog trots op bent ook
Donderstraal gewoon op en ga even snel in een Noord-Afrikaans land wonen als je dan toch wil rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |