Ik weet niet of ik moet lachen of huilen als dit doorgaat. Natuurlijk is het slecht, maar het is ook wel een soort van sado-masochistisch ramptoerisme om hier naar te kijken, als een soort van treinramp die zich in drie minuten aan je voorbij trekt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
Als dit door gaat ben ik best wel een beetje verdrietig
Niet mee eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb het na 1x wel gezien en vooral gehoord. Montenegro was grappiger.
Top 5, reken maar. Zeker als het tweede helft loot, ben ik daarvan overtuigd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd waar dit eindigt
Oneens. Montenegro was te modern om grappig te zijn. Wanneer een nummer te modern wordt, kan het niet meer grappig zijn, wat er ook gebeurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb het na 1x wel gezien en vooral gehoord. Montenegro was grappiger.
Ik ga er toch wel van uit dat de jury's dit dusdanig downgraden dat het de top10 niet haaltquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Top 5, reken maar. Zeker als het tweede helft loot, ben ik daarvan overtuigd.
In dit geval vind ik het jammer dat er vakjury´s bestaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat de jury's dit dusdanig downgraden dat het de top10 niet haalt
Niet veel zangers hebben een zulk hoog bereik. Ik vind het wel een lekker nummertje hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Ergens is het reteknap dat ie dat in zo'n stem zo zingt.
En het liedje zelf vind ik leuk. Die kerel verdient alle lof omdat ie dit durft.
Van mij mag ie in de top 10
Winnen gaat me iets te ver.
Ik vond het anders goed op m'n lachspieren wekken, die astronauten, Montenegrijns schreeuwend temidden van blije ESF-vlaggetjes, zo BOEM na Birds. Dan zal het als act niet zo bedoeld zijn maar het vermaakt me op YouTube meer dan dat matige deuntje dat -hahaha omg- gezongen wordt door een man. Moet gezegd worden dat het wel voor de nodige variatie in de finale zorgt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oneens. Montenegro was te modern om grappig te zijn. Wanneer een nummer te modern wordt, kan het niet meer grappig zijn, wat er ook gebeurt.
als de russische oma´s top 2 kunnen halen moet dit ook top 5 kunnen halenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Ergens is het reteknap dat ie dat in zo'n stem zo zingt.
En het liedje zelf vind ik best leuk. Die kerel verdient alle lof omdat ie dit durft.
Van mij mag ie in de top 10Alleen al qua entertainmentwaarde
Winnen gaat me echt te ver.
Eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
als de russische oma´s top 2 kunnen halen moet dit ook top 5 kunnen halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |