SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
Ey niet zo zeuren, muziek is chill, rare pivi, lekker voor je.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd
Kutburen met kut muziek, hele dag al, mag het nu wat minder?
Is het niet bedtijd voor jou kleuter?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Ey niet zo zeuren, muziek is chill, rare pivi, lekker voor je.
Nee? + ik ben geen kleuterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is het niet bedtijd voor jou kleuter?
en jij bent 11?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, was vergeten dat je al 13 bent.
Awhh..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe ik me voel..
Als je jarenlang een meisje jou leuk vind en je weet dat het niet werkt.
En dan op zaterdagavond liefdesliedjes luisteren je klem zuipen en medelijden met je zelf hebben.
Ben er vandaag pas achtergekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh..
Waarom niet gewoon verder gaan met je leven.
OT: sta op het punt om de politie te bellen, godsamme, ga weg met Gerard Joling muziek
Opstaan, mie maken, terug in bed, daar opeten!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef Ambipur het volgende:
Zal ik opstaan en mie eten of zal ik in bed blijven liggen.. Tis te koud.
Weltrusten!quote:Op zondag 10 maart 2013 00:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Klopt!![]()
OT: Weltrusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |