quote:Op zondag 10 maart 2013 00:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
we komen allemaal eindelijk eens op een niveau dat we ons bek moeten houden en de stad moeten managen?
Tijdje niet op orde gehad, nu vuilverbranding, recycling, trade geval en 3000 vrachtwagensquote:
+7k wtf ik heb net +2.5kquote:Op zondag 10 maart 2013 00:10 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer eens een screen
Zit inmiddels weer rond de 12.5k/u, en piekte rond de 16k/u maar moest toch een ziekenhuis en een universiteit hebbenquote:
daar gaan het meeste van mijn geld heen, maar oh wat heerlijk. Nu teminste geen verkeers problemen, en kan dus met relatief weinig ambu/politie/brandweer/vuilnis de stad goed bedienenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zit inmiddels weer rond de 12.5k/u, en piekte rond de 16k/u maar moest toch een ziekenhuis en een universiteit hebben
edit: Oh en trams, wat zijn die dingen klereduur zeg.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
zo, german hi-speed rail tussen m'n steden
Blij dat de Fyra niet mee doet met deze servers...quote:Op zondag 10 maart 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
zo, german hi-speed rail tussen m'n steden
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Blij dat de Fyra niet mee doet met deze servers...
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Blij dat de Fyra niet mee doet met deze servers...
dat heeft zo z'n charme.. bij SC4 was het vrijwel altijd maar klakkeloos neerpleuren, ruimte zat immersquote:Op zondag 10 maart 2013 00:35 schreef _NZT_ het volgende:
Begin grootte van de map toch wel te klein te vinden... Het is echt weg voor weg uitdokteren of je er later geen last van gaat krijgen... Voor ik begin te bouwen zit ik eerst een kwartier te kijken hoe ik de stad ga indelen
toch vind ik het hinderlijk dat het zo klein isquote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft zo z'n charme.. bij SC4 was het vrijwel altijd maar klakkeloos neerpleuren, ruimte zat immers
zo, overgegaan van wind naar kernenergie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |