ik heb juist teveel kut koters moest zelfs 2 basis scholen bouwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:10 schreef mschol het volgende:
ik heb een challenge.. "have 1200 students attend schools.."
ik krijg ze alleen niet binnen
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:13 schreef davedavy het volgende:
Dit spel is over 1 maand hartstikke dood.
Hoe de hell krijg je 16 mln bij elkaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zit je bij mij in de buurt? geloof van wel
dan kunnen we morgen met buurman wel wat regelen die heeft mij ook cash gegevenheeft 16 miljoen ofzo
ik onder wijs 2087 students.. in totaal..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb juist teveel kut koters moest zelfs 2 basis scholen bouwen
Industrie, (alloys en chips etc) verhandelen, dan gaat het echt flink hard. Zat op een ruime miljoen per maand uit handel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe de hell krijg je 16 mln bij elkaar?
Als die maps zo klein blijven denk ik dat ook ja. Ik dacht dat het niet zo'n deal breaker zou zijn, maar ik heb nu een map vol en weinig mogelijkheden om nog uit te breiden. Ik maak leuk resources en ben bezig met een Great Work. Maar das een kwestie van een knopje aan zetten en dan heb je weer niets te doen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:13 schreef davedavy het volgende:
Dit spel is over 1 maand hartstikke dood.
dat en ik was het nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Industrie, (alloys en chips etc) verhandelen, dan gaat het echt flink hard. Zat op een ruime miljoen per maand uit handel.
Probleem is dat er geen constante vraag is naar chips, dus soms verdien je heel veel en dan weer een tijdje niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Industrie, (alloys en chips etc) verhandelen, dan gaat het echt flink hard. Zat op een ruime miljoen per maand uit handel.
Gaf het ook al eerder aan. Maakt gewoon een regio waar je 2 "steden" kan claimen. Is veel uitdagender. Ben je met 8 man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als die maps zo klein blijven denk ik dat ook ja. Ik dacht dat het niet zo'n deal breaker zou zijn, maar ik heb nu een map vol en weinig mogelijkheden om nog uit te breiden. Ik maak leuk resources en ben bezig met een Great Work. Maar das een kwestie van een knopje aan zetten en dan heb je weer niets te doen...
in principe, ik zit nu even te brainstormen, kan je uit de acties van EA wel opmaken dat ze die grote maps wel moeten maken.. Ze zien hoe noodzakelijk was om de servercapaciteit met zo'n 300% uit te breiden vanwege de vraag, en dat doen ze (logisch).. De vraag om grotere maps/betere speelbaarheid is over een maand net zo groot.. dan moeten ze ook in die vraag voorzien..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als die maps zo klein blijven denk ik dat ook ja. Ik dacht dat het niet zo'n deal breaker zou zijn, maar ik heb nu een map vol en weinig mogelijkheden om nog uit te breiden. Ik maak leuk resources en ben bezig met een Great Work. Maar das een kwestie van een knopje aan zetten en dan heb je weer niets te doen...
Ja, en recycling etc etcquote:
Zal wel tegen betaling over een paar maanden kunnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
in principe, ik zit nu even te brainstormen, kan je uit de acties van EA wel opmaken dat ze die grote maps wel moeten maken.. Ze zien hoe noodzakelijk was om de servercapaciteit met zo'n 300% uit te breiden vanwege de vraag, en dat doen ze (logisch).. De vraag om grotere maps/betere speelbaarheid is over een maand net zo groot.. dan moeten ze ook in die vraag voorzien..
als je rioolwater behandelt komt er water terug de grond in, althans dat dacht ik gezien te hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:30 schreef dj_ko het volgende:
Iemand een oplossing voor mn watertoevoer? ik heb zo'n beetje op elke hoek van de straat een watertoren, maar overal is het grondwater weg. De steden bij me in de buurt hebben ook geen aanbod van water.
Ik moet duidelijk nog wat meer gaan spelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Voor de mensen die het nog niet weten... Als je het kan betalen kun je ook ALLEEN een High School gebruiken om je mensen te onderwijzen!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb juist teveel kut koters moest zelfs 2 basis scholen bouwen
Moet je wel je city hall uitbreiden met een education departmentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:37 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Voor de mensen die het nog niet weten... Als je het kan betalen kun je ook ALLEEN een High School gebruiken om je mensen te onderwijzen!!
2 volledig ge-upgrade Grade Schools houden samen 1900 studenten, kosten samen 4400 per uur, en je heb 20 bussen die 50 studenten per stuk ophalen!
1 volledig ge-upgrade High school houd 5200 studenten, kost 3750 per uur en je heb 8 bussen die 80 studenten per stuk ophalen!
True, maar dat is toch regio wijd... met 16 steden heb je binnen 15min alle departments als iedereen een andere bouwt!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je wel je city hall uitbreiden met een education department
Ah shit, nu kunnen we EA niet meer de schuld geven en heilig blijven geloven in het geweldige Maxis.quote:Lucy: @derekdonovan Hey, this is on Maxis. EA does not force design upon us. We own it, we are working 24/7 to fix it, and we are making progress
upgrade je wegenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:27 schreef MrTorture het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz, let effe niet op heMaar eeuhm 14 branden per dag in een dorpje met 11.000 inwoners, 8 surveillance wagens nodig... En de brandweer die overal te laat is, terwijl je maar 4km² hebt
Moet zeggen dat het, zelfs met details op allerhoogst, erg lekker speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |