Succes man!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... ik ga zometeen bepakt en bezakt voor onbepaalde tijd naar Goes toe om intern te revalideren. Niet dat ik al helemaal beter ben, maar dit moet een stapje in de goede richting zijnZal waarschijnlijk de hele dag bezig zijn met sport om aan conditie en kracht te winnen en m'n hart kunnen luchten bij leu er die daar voor zitten.
Niet dat ik vanaf zometeen niet meer op Fok! te vinden ben aangezien er draadloos internet is, maar ik wilde het gewoon even mededelen
Nog wat laatste wijze woorden voordat ik zometeen opgehaald word: kontneuk'n 14.gif
tja, hele dag fokken zit er niet inquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, hele dag fokken zit er niet in
Geniet er dan maar van!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Mdrop het volgende:
Heerlijk, op school niets doen en op FOK! niets doen. Top dagje dus.
De DOOD aan Prince2!
Hier ook niet.. maar boeie!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben aan het werk, en dat gaan ze niet waarderen
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Geniet er dan maar van!Gelukkig nooit heel veel van gehad. Maar wordt wel veel gebruikt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:39 schreef Mdrop het volgende:
Nja ben nu 'projectleider' dus moet alles via Prince, en dat was dus een van de lessen die ik niet heel boeiend achtte.
Je moet het ook via je pc doen hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben nu bij een klant en als ik daar continue met mijn telefoon loop te kloten, dan valt dat wel op
Dankje, maar ik ga dus zo weinig mogelijk doen in de hoop dat de assistent projectleider het vandaag op paktquote:
Die schoolmentaliteit ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef Mdrop het volgende:
Dankje, maar ik ga dus zo weinig mogelijk doen in de hoop dat de assistent projectleider het vandaag op pakt.
zou eventueel kunnen, maar ze lopen ook continue achter mij langsquote:
alt-tab for the winquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou eventueel kunnen, maar ze lopen ook continue achter mij langs
Heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hah, natuurlijk nooit meer doen dan de rest
Joa, heb tijdens het eten met een ouwe Feyenoorder en een jonge Ajacied zitten discussierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |