Dit dus.quote:
Nice, ik ben dr op de motor in +- 10-15min.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik woon op 5 minuten fietsen, bedoel ik meer. M'n pak aantrekken duurt nog langer
Deal, maar dan wel ouderwets met hooivorken en fakkels....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
als we morgen verliezen gewoon pizzageit lynchen
Mag je helemaal naar Brabant komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
als we morgen verliezen gewoon pizzageit lynchen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat is hier joods aan. GEWOON VERTROUWEN HEBBEN
Bijgeloof is een serieuze aangelegenheid.quote:
Breda toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mag je helemaal naar Brabant komen
Maaskantje ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mag je helemaal naar Brabant komen
Sisse in de basis! die doet het altijd goed in Kerkrade.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
Zou wel typisch Feijenoord zijn om idd morgen punten laten liggen, gaat het niet al jaren kut daar in Kerkrade. Op papier matig team, maargoed. Vorige week viel reuze mee, laten we dat zo voortzetten
Ik ook 'daar ergens'.quote:
Ik denk dat in heel de regio 20% een paar extra vrije dagen opneemt en dat het ziekteverzuim 4x boven gemiddeld ligt die week danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iedereen helemaal kapot dan![]()
Volgens mij zijn eindexamens ook zo rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |