Wie kijkt nog meer?quote:Hoe werkt WEET IK VEEL?
In de zaterdagavondshow van RTL 4 test Linda de Mol de algemene kennis van Nederland. In de studio krijgen 300 studenten en 3 BN'ers verschillende kennis vragen en ook als kijker thuis kun je live meespelen met de speciale WEET IK VEEL-app
De BNers en studenten krijgen 50 kennisvragen voorgeschoteld die allemaal in het teken staan van algemene kennis: van popmuziek en geschiedenis tot sport, wetenschap en topografie. De BNer met de meeste juiste antwoorden gaat door naar de grande finale van de aflevering om met de beste student een zo hoog mogelijk bedrag in de wacht te slepen.
Uiteindelijk mag de BNer iemand in zijn of haar naaste omgeving verrassen met het gewonnen bedrag, gewoon omdat diegene het geld keihard nodig heeft. De student doet ook niet voor niets mee, die gaat uiteindelijk met een mooi geldbedrag naar huis. Veel weten is in deze nieuwe zaterdagavondshow nog nooit zo lucratief geweest.
De app faalt inderdaad best wel zo te lezen jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef scrub_nurse het volgende:
de app doet het niet en de vragen zijn simpel..
Inderdaad, wel jammer. Misschien wordt het volgende afleveringen nog lastiger?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef scrub_nurse het volgende:
de app doet het niet en de vragen zijn simpel..
twitter:staceyzelf twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 20:48:04Dames en heren : #TNPT app werkt hoor
#weetikveel hè? ✩ The Next Pop Talent ✩ reageer retweet
Ja,quote:
Ik had hem goed!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
Beetje saai programma. Lijkt op de nationale iq test.
App doet het bij mij niet dus ik hou de score gewoon in notes van de Ipad bij.
Verbaasde mij trouwens dat iets van ruim 75% van die studenten de vraag over Maarten Luther fout ha
Ik ook. Maar ik vond geschiedenis ook altijd interessant, dit leer je echt al op de basisschool.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had hem goed!En ik ben student
Leuk he!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
Een astronaut die zijn kind Sterre noemt.
Den Haag he.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
Spike vind ik toch wel een aparte hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |