Minimaal 2 x, vaak 3 keer en dan tijdens het opstaan weer.. ja. Niet elke dag hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Ter verduidelijking, jij moet 4x er uit om te urineren?
Ik ben niet iemand die medisch geschoold is maar ik vind wakker worden om te moeten pissen al een indicator...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Minimaal 2 x, vaak 3 keer en dan tijdens het opstaan weer.. ja. Niet elke dag hoor
Teveel vocht in de avond, dat is duidelijk
Snelle KH's => hallo diabetes, het verkeerde vet, 30% van worst is geen varkensvlees en varkensvlees is ontstekingsbevorderend. Mijn mensenlichaam heeft heel andere dingen nodig om echt goed te functioneren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Behalve dat het groente mist ben ik wel benieuwd wat je er zo verkeerd aan vind?
Snelle KH's, veel vet, veel aminozuren (varken heeft er gewoon veel), zo'n beetje alles wat een mensenlichaam nodig heeft om goed te ontwikkelen...
In mate vind ik dit gewoon een goed voedingsmiddel....
Nah, vind het zelf niet vreemd iigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die medisch geschoold is maar ik vind wakker worden om te moeten pissen al een indicator...
No we have not!quote:
Dan had je het verkeerde recept. Ik heb er eentje van internet: smaakt prima!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met een huisgenoot net iets heel goors geprobeerd: muffin in een kop
Je maakt een prutje en dat doe je in de magnetron en tadaa er iets wat op een muffin moet lijken (en wat ik oneetbaar vies vond)
Oh, dat heb ik ook een keer gedaan. Wat een smerig goedje was datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met een huisgenoot net iets heel goors geprobeerd: muffin in een kop
Je maakt een prutje en dat doe je in de magnetron en tadaa er iets wat op een muffin moet lijken (en wat ik oneetbaar vies vond)
Jij was toch die persoon die het niet erg vond als je niet zoveel afviel, maar het weefsel veranderde? Dat gebeurd nu toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Halleluja wat gaan deze topics snel, zeg! Erg druk gehad op stage de afgelopen twee weken, dus wel wat bijgelezen maar ongetwijfeld een hoop gemist.
Update van mijn gewicht: ik was 54.8, vorige week aangekomen naar 55.0 maar wel vetpercentage van 25.5 naar 25%. Afgelopen week weer aangekomen naar 55.2, vetpercentage naar 24.5%. Dus in elk geval 450 gram vet kwijt en blijkbaar dus zo'n 850 gram spieren erbij (of ik hou vocht vast, haha). Hoop dat het nu een beetje samen gaat werken om weer wat af te vallen, want op wat langere termijn is aankomen natuurlijk niet het doel, haha.
Vandaag de planning:
O: bakje magere kwark met cruesli
T: sinaasappel
L: met oma ergens lunchen, zal wel iets van 2 plakken volkorenbrood met gerookte zalm en een eitje worden, jummie.
T: appel en smoothie van half doosje diepvriesfruit 'zomerfruit' met beetje hero fruitsap en beetje magere kwark
D: vega-hamburger met gebakken aardappeltjes, Italiaanse roerbakgroente en wat mayonaise
T: schaaltje half om half magere aardbeienyoghurt en magere kwark met cruesli
Ik hoef er bijna nooit uit om te plassen (hoogzwanger daargelaten) en ook overdag kan ik een toiletbezoek ongeveer oneindig uitstellen. Laatst kreeg ik op mijn kop va de fysio. Op die manier rek je je blaas uit met hogere kans op blaasontsteking en ander ongemak. Dus: vaak plassen is echt beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die medisch geschoold is maar ik vind wakker worden om te moeten pissen al een indicator...
^^quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Snelle KH's => hallo diabetes, het verkeerde vet, 30% van worst is geen varkensvlees en varkensvlees is ontstekingsbevorderend. Mijn mensenlichaam heeft heel andere dingen nodig om echt goed te functioneren.
Niks... Verveelde mequote:
Oke, maar tot 4x per nacht?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoef er bijna nooit uit om te plassen (hoogzwanger daargelaten) en ook overdag kan ik een toiletbezoek ongeveer oneindig uitstellen. Laatst kreeg ik op mijn kop va de fysio. Op die manier rek je je blaas uit met hogere kans op blaasontsteking en ander ongemak. Dus: vaak plassen is echt beter.
Ayequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit post net iemand op facebook:
[..]
Functienaamquote:Super film geweest met mij lieverd *insert naam lieverd*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Maar hoe lang ben je nu al bezig? Als je gewoon gezond leeft en sport moet dat vanzelf rustig goed komenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:44 schreef vlindertje89 het volgende:
@CotS, in principe wel ja, als ook m'n lichaam verandert (mn benen wat dunner worden in elk geval) zodat ik van de 10 spijkerbroeken die ik heb, ik er in elk geval weer 5 aan kan in plaats van maar 2. En dat is nu in elk geval nog niet zo.
Ik ging net weer op de weegschaal staan en woog nu ineens 54.6 en 25.5% vet, dus ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt, want sinds gister 0.4 kilo vet aankomen en een kilo spier verliezen lijkt me sterk, heb gister niet eens gesport ofzo en normaal gegeten. Moet maar weer eens bij de fysio-fitness op de fancy weegschaal gaan staan.
Als iemand trouwens de gouden oefening heeft om die vetjes aan de binnenkant van je bovenbenen weg te toveren, hou ik me aanbevolen!
'k heb echt respect voor je en hoe je bezig bent!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren een paar minuten tegen de bokszak geslagen, getrapt en met mijn medicijnbal gespeeld. Toen bonsde mijn hart heel pijnlijk onderin mijn keel en struikelde ik bijna over mijn tong
Vandaag eigenlijk wandelen, maar het is erg nat buiten...
Zo ontbijten en dan weer even 'sporten'
Wij moeten op de studie onszelf behandelen op onze uitspraakquote:Op zondag 10 maart 2013 11:21 schreef loveli het volgende:
www.beterspellen.nl
Ben aan het denken over een cursusje uitspraak, hoorde pas een fragmentje terug waar meer rotterdams tussen zat dan me lief is.
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sinds we het hier hadden over spelling @FB begin ik me trouwens steeds meer te ergeren.
Niet dat mijn spelling zo uitmuntend is
[..]
FunctienaamNet zag ik een foto van iemand met een nieuwe tattoo, en de tekst "whoop whoop na sensation". Dus ik dacht dat hij ze na sensation had laten zetten ofzo. Weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ontdekte ik (doordat mensen hem veel plezier wensen) dat hij dus naaR sensation gaatEn de tattoo is daar niet aan gerelateerd.
Dan mag ik met je meequote:Op zondag 10 maart 2013 11:21 schreef loveli het volgende:
www.beterspellen.nl
Ben aan het denken over een cursusje uitspraak, hoorde pas een fragmentje terug waar meer rotterdams tussen zat dan me lief is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |