lening afsluiten of alles om het fikkende gebouw platgooien tot de fik voorbij is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Duuc-nl het volgende:
Heb nu 2000 euro, en er staat 1 huis in brand, en speel in mijn eentje in de regio.
Kan ik nu niet anders doen dan wachten tot die 20.000 en dan die station bouwen?
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef Kenkerlijp het volgende:
Update lijst
1: iScripters
2: Kenkerlijp
3:Katth
4:Yvdvaart
5:CaptSmits
6:S3R9I
7:Dennis3d
8:rmosselveld
Ik ga regio starten in 5min wordt denk ik gewoon oost 4
Zou graag alleen willen weten welke map we pakken
Ouch...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Adolecens het volgende:
Don't forget: Head of Maxis Lucy Bradshaw will be answering your questions on our official Twitter account from 12-12:45pm PST.
Got questions? Follow www.twitter.com/simcity and start tweeting your questions using the hashtag #asklucy.
[ afbeelding ]
die kan het aantal tweets echt niet bijhoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Adolecens het volgende:
Don't forget: Head of Maxis Lucy Bradshaw will be answering your questions on our official Twitter account from 12-12:45pm PST.
Got questions? Follow www.twitter.com/simcity and start tweeting your questions using the hashtag #asklucy.
[ afbeelding ]
Die zal een bak ellende over haar heen krijgen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Die zal een bak ellende over haar heen krijgen
dan had je kans dat je er uit was gegooid net zoals mij zo een 3 uur geledenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef Cowamundo het volgende:
Ik had nooit uit me stad moeten gaan om te updaten!
verander je origin naar engelstalig?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:15 schreef Xblister het volgende:
Iemand die weet hoe je simcity in het engels kan krijgen, hij is nu in het nederlands op origin ?
Ik zit er nog steeds in, en geen patch zover ik weet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan had je kans dat je er uit was gegooid net zoals mij zo een 3 uur geleden
Gedaan en dat werkt niet bij mij, bij jou wel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
verander je origin naar engelstalig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |