PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Strootman en VDM zijn mongolen zou een betere TT zijn
Ik wilde psv fey 10-0 doen en dat ze toen moesten huilenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Strootman is een mongool zou een betere TT zijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Vandermar is een mongool zou een betere TT zijn
Nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef detennismaster het volgende:
Was die maintenance al aangegeven door EA?
Baje, doe normaal man, kutlulquote:
quote:
Het is sowieso mijn soort muziek. Nadat hij de BAFTA won voor beste documentaire ben ik hem gaan kijken. Heb hem gelijk 2x in 1 week gezien. Was mooi om te zien dat hij ook een Oscar won.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]Normaal niet veel gehad met dat soort muziek maar hier voel ik wat voor
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Wat een vreselijk verhaal, en wat mooi dat AZ hier zijn medewerking aan verleent..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo jong. Vreselijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Wat een vreselijk verhaal, en wat mooi dat AZ hier zijn medewerking aan verleent..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol 2-0quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig draait het spelbeeld al een beetje, hopelijk heeft Heerenveen zich moe gespeeld.
Moet me ergens aan vastklampen
Ik snap niet wat Advocaatje in die speler ziet. Misschien traint hij wel goed.quote:
faalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig draait het spelbeeld al een beetje, hopelijk heeft Heerenveen zich moe gespeeld.
Moet me ergens aan vastklampen
haha, ze haten jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit dus te kijken naar dat reputation gedoe en ik zie dit:
29% preferred you or did not submit a review about you.
71% avoided you.
Details
Communications
Trash talk: 5%
Language: 5%
Disruptive: 0%
Behavior
Aggressive: 0%
Unsporting: 35%
Quit early: 11%
Ik ga nu huilen denk ik
Tuig ben jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
71% avoided you.
Details
Communications
Behavior
Ik ga nu huilen denk ik
vuile quitterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
71% avoided you.
Details
Communications
Behavior
Ik ga nu huilen denk ik
Profile > view repquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuig ben je
Waar vind je dat trouwens?
Hij speelde hiervoor bij West Bromquote:
Morgen zelf weer janken, hypocriet ook hèquote:
Ik heb niet eens geragequit, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik van de server word gegooid.quote:
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die positief scoren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
71% avoided you.
Details
Communications
Behavior
Ik ga nu huilen denk ik
Als ik feedback zou versturen, doe ik dat toch wel negatief. Hecht je toch geen waarde aan johquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
71% avoided you.
Details
Communications
Behavior
Ik ga nu huilen denk ik
Via xbox.nl toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Profile > view rep
Maar ik snap niet hoe dit kan want ik heb nog nooit iets raars gedaanMisschien heeft iedereen in div 1 me dan gereport.
Als ik het niet doe, wordt het morgen alsnog tegen Ajax gedaan hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Morgen zelf weer janken, hypocriet ook hè
Oh, dan kan het nu nietquote:
echt vies weerquote:
Ik lach Ajax niet uit als ze verliezen, ik vind het triest en zoveel boeit het mij eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, wordt het morgen alsnog tegen Ajax gedaan hoor.en mij hoor je niet klagen als iemand Ajax uitlacht, moet je vooral doen.
Klopt, het regent best wel hard.quote:
Leuk uitgespeelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.Net weggezapt. Was het een mooie goal?
Ja, eerst ronaldo chop, toen scoop turn (niet lopend want 4* skill) daarna rainbow flick en toen scorpion kickquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.Net weggezapt. Was het een mooie goal?
Is het 't kofschipl?quote:
Ah, niets bijzonders dus. Thanks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, eerst ronaldo chop, toen scoop turn (niet lopend want 4* skill) daarna rainbow flick en toen scorpion kick
Ik heb MBO gedaanquote:
Waar kun je die downloaden/kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goede aflevering van TWD deze week.
en HAHAHAHAHAHH PSV
het internetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waar kun je die downloaden/kijken
DAt had ik je ook wel kunnen meldenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef DuTank het volgende:
Wat een kneuzenbrigade support ik toch ook zeg
je dacht toch niet dat ze echt geld kregen voor een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef DuTank het volgende:
PSV wordt keihard afgebluft... en jullie verdediging is echt poep.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef DuTank het volgende:
Ga eens snel zo'n verhaaltje schrijven in een hoekjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Je wordt ook alleen als PSV-supporter geboren. Dat wordt er met de vlaailepel ingeslagen in Lêmburg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als weldenkend persoon fan wordt van PSV.Dan moet je echt mentaal uitgedaagd zijn.
Ik vind dit niet om te lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Je wordt ook alleen als PSV-supporter geboren. Dat wordt er met de vlaailepel ingeslagen in Lêmburg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je als weldenkend persoon fan wordt van PSV.Dan moet je echt mentaal uitgedaagd zijn.
Voor welke club is dat wel dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren. kan zulke dingen altijd zo mooi verwoordenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
PSV countert alleen maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Godver als Koert al gelijk heeft
En maar meer aanvallers willen kopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
PSV wordt keihard afgebluft... en jullie verdediging is echt poep.
Bij die tweede goal..Marcelo
haha madquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga eens snel zo'n verhaaltje schrijven in een hoekje
Ik ben niet een grote fan van PSV, maar wel een beetje. Dat komt door de tijd in 2004 toen ze echt een heel tof elftal hadden en onder andere ook de halve finale van de Champions League haalden. Tegenwoordig vind ik er nog maar bar weinig aan, en ook qua elftal mag ik die voetballers niet heel erg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
En maar meer aanvallers willen kopen.
kanker beleid
quote:
Je bedoelt dat team met al die buitenlanders en huurlingen? Ja, erg tof.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben niet een grote fan van PSV, maar wel een beetje. Dat komt door de tijd in 2004 toen ze echt een heel tof elftal hadden en onder andere ook de halve finale van de Champions League haalden. Tegenwoordig vind ik er nog maar bar weinig aan, en ook qua elftal mag ik die voetballers niet heel erg.
PSV vanaf 2000 tot 2006quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben niet een grote fan van PSV, maar wel een beetje. Dat komt door de tijd in 2004 toen ze echt een heel tof elftal hadden en onder andere ook de halve finale van de Champions League haalden. Tegenwoordig vind ik er nog maar bar weinig aan, en ook qua elftal mag ik die voetballers niet heel erg.
Tyf lekker opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Ebson het volgende:
Vraag aan een P$V supporter waarom die voor PSV is.
Je zult nooit een duidelijk antwoord krijgen.
Zeg ome Geert waarom kan een team met buitenlanders net tof zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat team met al die buitenlanders en huurlingen? Ja, erg tof.
Vertaal je nou de voetbalwereld naar de normale wereld?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg ome Geert waarom kan een team met buitenlanders net tof zijn.
Wat een kutvraag ook. Ik snap wel dat mensen hier niet normaal op kunnen antwoorden.quote:
Nee, ik stel je een vraag. Nu nog een antwoord.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertaal je nou de voetbalwereld naar de normale wereld?
PSV is mijn club, geboren 2 straten van het stadion, verliefd geworden toen ik op mijn 4de voor het eerste naar een wedstrijd ben geweest. Sfeer (waar wij zitten dan), shirt, spelers waarvoor ik naar het stadion kwam, gemoedelijkheid op de herdgang toen ik daar als klein kind heen ging.quote:
Die El Ghanassy speelt wel heel goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:42 schreef strakkeman het volgende:
El ghanassy staat basis omdat Van la parra te laat was
Dat is geen vraag, dat is een suggestie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, ik stel je een vraag. Nu nog een antwoord.
Link van topic?quote:
Stop jij eventjes met de trol de voeren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV is mijn club, geboren 2 straten van het stadion, verliefd geworden toen ik op mijn 4de voor het eerste naar een wedstrijd ben geweest. Sfeer (waar wij zitten dan), shirt, spelers waarvoor ik naar het stadion kwam, gemoedelijkheid op de herdgang toen ik daar als klein kind heen ging.
Het is nu een paar jaar wat minder, maar dat betekent niet dat ik mijn club laat zitten
Ik vind dat echt een hilarisch fragment. En ik mag best even lachen om me even 2 seconde niet te ergeren aan de kut eerste helftquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is toch niet grappig man. Steun je club eens.
Ik vraag waarom een team met buitenlanders niet tof kan zijn. Zie liever Ronaldinho en Ronaldo in mijn team dan De Jong en Lukoki.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is geen vraag, dat is een suggestie.
Wat doe jij eigenlijk in het FUT-topic? Kun je niet even vragen of je vader je wil voorlezen?quote:
Waarschijnlijk heb je zelf niet eens een fatsoenlijk antwoord op je eigen vraag.quote:
Mag ik mijn mening niet hebben?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het FUT-topic? Kun je niet even vragen of je vader je wil voorlezen?
ligt bij ajacieden iets anders hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zelf niet eens een fatsoenlijk antwoord op je eigen vraag.
Kom op man, 9/10 fans zijn het al van kinds af aan.
Ja zeker.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat team met al die buitenlanders en huurlingen? Ja, erg tof.
Hoe slecht het ook gaat, hij is een van onze betere spelers op het veld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben trouwens ook super teleurgesteld in Van Bommel. Die vent kwam hierheen om ons juist door dit soort wedstrijden heen te lozen. Nou er zijn er alleen nog maar meer van bijgekomen
Ik wist helemaal niet dat jij voor PSV was johquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zeker.
Gomes
Bouma Alex Oojer Lee
Vogel Van Bommel Cocu
Farfan Vennegoor of Hesselink Ji-Sung Park
Ik denk Dede.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
mag wel maar je hoeft hem niet te uiten hier
Hoeft niet, mag wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
mag wel maar je hoeft hem niet te uiten hier
Welke spits?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zeker.
Gomes
Bouma Alex Oojer Lee
Vogel Van Bommel Cocu
Farfan Vennegoor of Hesselink Ji-Sung Park
Alleen als het hem uitkomtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij voor PSV was joh![]()
Daar ben ik het echt niet mee eens. Zoveel balverlies op zijn positiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe slecht het ook gaat, hij is een van onze betere spelers op het veld.
Wat is dat voor bullshit?quote:
Ja klopt. 9/10 Ajacieden zijn simpelweg successupportersquote:
Wie doen het beter dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens. Zoveel balverlies op zijn positie
Oh je bedoelde vandaag? Ja tis allemaal troep vandaagquote:
werken voor hun geld da moeten ze he!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh je bedoelde vandaag? Ja tis allemaal troep vandaag
Het maakt je niet veel uit toch? Dat zei je netquote:
quote:
Ik ben geen hardcore PSV fan inderdaad ja. Maar jij bent ook geen hardcore Feyenoord fan toch? Je bezoekt bijna nooit wedstrijden enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het maakt je niet veel uit toch? Dat zei je net
Daarom moeten ze ook meer met sportpsychologen werken. Er zit een verschil tussen zeggen dat je het wel en het echt willen. In voetbal dringt het nog niet echt door.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ik straks bedoelde is dat k een beetje de passie mis van een ploeg die koste wat het kost kampioen wil worden
Dan nog maakt het mij wel heel veel uit wat ze doen. Sowieso hardcorequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben geen hardcore PSV fan inderdaad ja. Maar jij bent ook geen hardcore Feyenoord fan toch? Je bezoekt bijna nooit wedstrijden enzo.
Lens was weer aan het knokken in de catacomben geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lens was weer aan het knokken in de catacomben geloof ik
Of Pieters sloeg een raam in, kweet niet
Ben geen rasechte Amsterdammer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja klopt. 9/10 Ajacieden zijn simpelweg successupporters
Ik zie dat ook zo mooi op mijn studie, mensen die van heinde en verre naar Amsterdam zijn gekomen om te studeren, bezoeken opeens allemaal wedstrijden van Ajax en gaan naar het kampioensfeest enzo. Rot op man
De enige Ajacieden waar ik respect voor heb, zijn die rasechte Amsterdammers die heel de dag met hun AFCA Can't Be Stopped truien rondlopen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Ebson het volgende:
[..]
Ben geen rasechte Amsterdammer.
Heb nu al zo'n 10 jaar een seizoenskaart, ben er elke thuiswedstrijd.
Bezoek ook met regelmaat een uitwedstrijd in het uitvak.
En ja, ik loop ook met AFCA CBS met trots
Jij bent zo'n kale pauper waar elke fatsoenlijke Ajacied zich voor schaamt zeker?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Ebson het volgende:
[..]
Ben geen rasechte Amsterdammer.
Heb nu al zo'n 10 jaar een seizoenskaart, ben er elke thuiswedstrijd.
Bezoek ook met regelmaat een uitwedstrijd in het uitvak.
En ja, ik loop ook met AFCA CBS met trots
Voor de lulz, hoge funfactorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom zenden Engelse zenders eigenlijk eredivisie wedstrijden uit?
ze moeten wat als de webapp down isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Altijd gezellig hier als een club uit de traditionele top 3 aan het falen is.
Ok, ze zijn niet helemaal wijs, maar ze hebben toch een puntquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef detennismaster het volgende:
El-ke keer lig ik hier weer dubbel om.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Altijd gezellig hier als een club uit de traditionele top 3 aan het falen is.
nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent zo'n kale pauper waar elke fatsoenlijke Ajacied zich voor schaamt zeker?
FA cup ..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef FCsuarez het volgende:
tevez een IF'je woensdag denk. weer lekker cashen voor EA.
maar die zal vast al voorbij gekomen zijn.
Is beker.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef FCsuarez het volgende:
Alsof iemand hem wil hebben. Hij is lelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef FCsuarez het volgende:
beter krijg ik toch nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof iemand hem wil hebben. Hij is lelijk.
Goed voor je zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof iemand hem wil hebben. Hij is lelijk.
Sowieso, al die gevaarlijke schopjes en ellebogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
met Toivonen is het wel al gelijk een stuk gevaarlijker
Eto'oquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie spits?
HAHA JA KUTTEAM IK WEET HET
Kopte hem er alweer bijna in hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, al die gevaarlijke schopjes en ellebogen.
Ben je zijn moeder?quote:
quote:Toivonen is een schlimme schpeler
Dat is allemaal een masker hé, hij wilde niet meer de vrouwen om zich heen vanwege zijn uiterlijk maar wel vanwege zijn bankrekening.quote:
quote:
En dan zeggen: "ik vind het zo lekker om in m'n nek gelikt te worden"quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is allemaal een masker hé, hij wilde niet meer de vrouwen om zich heen vanwege zijn uiterlijk maar wel vanwege zijn bankrekening.
Ow, haha, wist ik niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
.. [ afbeelding ]
Hij heeft als kind kokend water over zich heen gehad.
Gelukkig was het niet op hem maar over hem heen. Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als hij het op zich zou hebben gekregenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
.. [ afbeelding ]
Hij heeft als kind kokend water over zich heen gehad.
Waarschijnlijk driekwart, aangezien het ook hersencellen aan schijnt te tasten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, haha, wist ik niet.
Excuses voor iedereen die als kind kokend water over zich heen heeft gehad.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet op hem maar over hem heen. Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als hij het op zich zou hebben gekregen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, aan zijn naam te zien zal hij zwart zijn haha
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, aan zijn naam te zien zal hij zwart zijn haha
ik weet wel betere hoeren te vinden voor minderquote:
Daar was hij alweer, de gevaarlijke Toivonenquote:
Linda is dus de mol?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Spoiler alertquote:
die waar jij een verbod hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
Over hoeren gesproken.
Ik kom geregeld in de lokale supermarkt waar ik vaker een mooie dame zie, beetje getint, lief gezichtje en een mooi gevormd lichaam.
Deze stond vanmiddag voor me in de rij waarna ik in haar beurs(die lag op de toonbank) een sticker zie met een website op.
Ik zocht deze net op blijkt een een erotische bar te zijn.
Wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
die waar jij een verbod hebt?
WebApp werkt nu wel weer.
Alweer een slechte grap Thorb.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
die waar jij een verbod hebt?
WebApp werkt nu wel weer.
sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alweer een slechte grap Thorb.
Helaas heb ik geen verbod in supermarkten. Alleen in 1 discotheek.
Waarom? Ik neem wel altijd afscheid dat kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry
je hebt nu ook een BOB verbod trouwens
Ik zeg altijd doei maar niemand luistert.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem wel altijd afscheid dat kunnen we van jou niet zeggen.
Omdat ze oud en technisch zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn al die spelers in de Liga bbva zo sloom
Omdat ze nooit hun pace kunnen laten zien tegen Barcelonaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn al die spelers in de Liga bbva zo sloom
Jawel maar je hoort hem nooitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem wel altijd afscheid dat kunnen we van jou niet zeggen.
De kamer naast me liggen mensen te slapen dus ik praat niet zo hard nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel maar je hoort hem nooit
Net zo'n verlegen jongetje die maar snel even doei roept terwijl mensen tegen elkaar praten. En als dat gesprek af is denken ze: Hee waar is Thorben?
Potjes spelen dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb geen ideeën meer voor een nieuw team
Dat doen ze normaal nooit in thuiswedstrijden. Debiel van een trainert zit er nuquote:
En toch wel begrijpelijk natuurlijk met deze stand icm Milan-uit komende week. Wel fucked up voor de fans, maar ja..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal nooit in thuiswedstrijden. Debiel van een trainert zit er nu
Ja maar tis zo lullig als je er nu zitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch wel begrijpelijk natuurlijk met deze stand icm Milan-uit komende week. Wel fucked up voor de fans, maar ja..
Heerlijke bal jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
ThiagoDie mcgeady en daarna goede lange pass
En voor de mensen die uit alle hoeken van de wereld een wedstrijdje Barca komen kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch wel begrijpelijk natuurlijk met deze stand icm Milan-uit komende week. Wel fucked up voor de fans, maar ja..
Ik dacht dat Messi altijd speelde? Of heeft hij een blessure?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Video analyticus toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal nooit in thuiswedstrijden. Debiel van een trainert zit er nu
Nee de coach maakt goede beslissingenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Messi altijd speelde? Of heeft hij een blessure?
Doet de Webapp het weer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef FCsuarez het volgende:
die 25K packs leveren wel heerlijke CB's opna IF chiellini nu deze held er in.
[ link | afbeelding ]
Toen ik er was een paar jaar geleden kreeg Messi ook rust. Maakte Bojan er 3quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En voor de mensen die uit alle hoeken van de wereld een wedstrijdje Barca komen kijken
Hiphop Pintoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef Grandesco het volgende:
Wie keept daar op het moment bij Barca? Ik neem aan dat Valdez nog steeds geschorst is.
Was vorig jaar vooral vanwege dat record..Nu gaat het gewoon om de CL.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat Messi altijd speelde? Of heeft hij een blessure?
Bojan de speler die meer dan 1000 goals maakte in de jeugdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik er was een paar jaar geleden kreeg Messi ook rust. Maakte Bojan er 3
Oh god, die Rustu clone?quote:
Jammer dat hij sinds de E1 niet meer gegroeid is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bojan de speler die meer dan 1000 goals maakte in de jeugd
Hij komt waarschijnlijk na dit seizoen weer terugquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij sinds de E1 niet meer gegroeid is.
Dan is hij de Kandji van Barcelonaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En die nu verpauperd in Italië.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bojan doet het in Italië ook echt niet goed, maar dat is ook echt geen competitie voor hem. Snap niet dat ze hem niet in Spanje hebben verhuurd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij komt waarschijnlijk na dit seizoen weer terug
Sanchez en Tello weg doen.
Ja hopelijk krijgt hij nog een kans.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bojan doet het in Italië ook echt niet goed, maar dat is ook echt geen competitie voor hem. Snap niet dat ze hem niet in Spanje hebben verhuurd.
Hij is verkocht hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bojan doet het in Italië ook echt niet goed, maar dat is ook echt geen competitie voor hem. Snap niet dat ze hem niet in Spanje hebben verhuurd.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En die nu verpauperd in Italië.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |