abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124006208
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef Micson het volgende:

[..]

Zit in het vrouwenkarakter opgesloten om zaken zo achterbaks te spelen.

Jullie zijn nu eenmaal fysiek niet sterk, dus lossen jullie zaken op deze manier op. Vrouwen. :r
Fysiek hoef je toch ook niet sterk te zijn tegenover je collega's. Of gaan jullie vechten :? Verbaal wel ;)
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:52:54 #102
240618 Micson
The lonely stoner
pi_124011051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:58 schreef sophie26 het volgende:

[..]

Fysiek hoef je toch ook niet sterk te zijn tegenover je collega's. Of gaan jullie vechten :? Verbaal wel ;)
Het zit in jullie genenpoel, dat bedoel ik. Mannen vochten altijd hun ruzies fysiek uit, jullie konden dat niet dus door de eeuwen heen hebben jullie achterbakse roddelskills ontwikkeld.
pi_124012517
Je moet op je werk ook gewoon een target uitzoeken. Daar oefen je gewoon constant op zonder verdere shit, en op een gegeven moment hoor je dat je creepy bent ja. Fuck yeah! Creepy is een vrijbrief om non stop naar der tieten te kijken en proberen stiecum haar stringetje los te knippen.

De nederlandse man moet bewoon weer lekker nasty creepy worden. ˆOˆ
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_124016294
Alleen OP gelezen, het is jouw collega, dus gewoon vanaf nu alleen werkgerelateerd communiceren. Oefenen met vrouwen doe je maar tijdens het uitgaan.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:05:13 #105
394704 Blue.Stratos
Blue Blue Blue
pi_124016424
TS je bent waarschijnlijk een lelijke aspie. Was je een knappe aspie geweest dan had ze vast niet zo gereageerd. Als onbeholpen aspie kun je haar maar het beste met rust laten. Je kunt het helaas niet goed doen. Als je van jezelf weet dat je geen sociale vaardigheden hebt moet je ook niet doen alsof want zoals je merkt komt dat op anderen heel geforceerd over.

Misschien niet wat je wilt horen, maar als je interesse in een vrouw hebt zul je er voor moeten betalen of er eentje ophalen in Azië. Succes!
Free as a bird!
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:49:22 #106
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_124052834
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:05 schreef BadObsession het volgende:
Samenwerken met vrouwen :')

Op mijn vorige werk kwam ooit eens een nieuwe vrouwelijke collega werken. Het klikte vrij goed tussen mij en haar en we hebben ook leuk met elkaar gepraat. We hadden beiden al een relatie.

Is het op een gegeven moment valentijnsdag, krijg ik een grote kaart in de vorm van een hart van haar. Ja shit, wat moet je daar nou weer mee? Dus ik op een gegeven moment - okee, misschien een beetje bot - die kaart terug gegeven met de mededeling dat ik het op zich wel een leuk gebaar vond, maar niet gepast.

Nou daar heb ik nog maanden "plezier" van gehad. Ze vertelde tegen de directeur dat ik niet goed samenwerkte met haar, terwijl ik altijd netjes deed wat ze vroeg.. ze roddelde achter mijn rug om dat ik niet genoeg inzet toonde, enzovoorts.

Vrouwen :')

Toen de directeur mij ermee confronteerde, was ik met stomheid geslagen. Ik heb toen maandenlang geprobeerd de boel te lijmen en haar extra aandacht gegeven als ik iets voor haar moest doen, voordat de boel weer een beetje overgewaaid was en we weer normaal met elkaar omgingen.

Op zich vind ik het met vrouwen wel gezelliger op kantoor, maar dit soort dingen kunnen de pret wel bederven.
Oh, dus omdat je een conflict had met een vrouw zijn alle vrouwen per definitie moeilijk om mee samen te werken?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124052884
En hoe is het afgelopen?
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:34:26 #109
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_124053220
Typisch achterbaks vrouwengedoe weer natuurlijk, maarja:

1) focus je meer op je werk ipv op haar (dus ook midner contact)
2) hou dat laatste eigenlijk vast, laat het contact lekker van haar kant afkomen, want blijkbaar heeft ze geen behoefte aan contact wat bij jou begint.

Kortom, laat haar beginnen met praten en besteedt niet zoveel aandacht aan haar.

En, bijna vergeten, WEES JEZELF.
pi_124084278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, dus omdat je een conflict had met een vrouw zijn alle vrouwen per definitie moeilijk om mee samen te werken?
Ik vind het persoonlijk wel moeilijker inderdaad. Ik zal niet zeggen dat het in het algemeen geldt voor iedereen, maar voor mij wel.

Misschien komt dat ook omdat ik een beetje typisch ben. No nonsense, recht voor zijn raap, geen zin in subtiel gedoe. En dan zijn vrouwen vaker op hun tenen getrapt dan mannen.

Ze zijn ook gevoeliger voor hoe ik doe. Of ik wel leuk op ze reageer enzo, terwijl mijn mannelijke collega's wat meer zoiets hebben van "zo is hij gewoon". Die vinden mij ook zeker niet de makkelijkste, maar we kunnen gewoon nog door 1 deur :) Soms hebben we eens wat geruzie en scheldpartijen, maar een uur later lachen we erom.

Probeer dat maar eens met de gemiddelde vrouw. Pfff.
Monkey see, monkey do.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')