Fysiek hoef je toch ook niet sterk te zijn tegenover je collega's. Of gaan jullie vechtenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Zit in het vrouwenkarakter opgesloten om zaken zo achterbaks te spelen.
Jullie zijn nu eenmaal fysiek niet sterk, dus lossen jullie zaken op deze manier op. Vrouwen.
Het zit in jullie genenpoel, dat bedoel ik. Mannen vochten altijd hun ruzies fysiek uit, jullie konden dat niet dus door de eeuwen heen hebben jullie achterbakse roddelskills ontwikkeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:58 schreef sophie26 het volgende:
[..]
Fysiek hoef je toch ook niet sterk te zijn tegenover je collega's. Of gaan jullie vechtenVerbaal wel
Oh, dus omdat je een conflict had met een vrouw zijn alle vrouwen per definitie moeilijk om mee samen te werken?quote:Op zondag 10 maart 2013 08:05 schreef BadObsession het volgende:
Samenwerken met vrouwen
Op mijn vorige werk kwam ooit eens een nieuwe vrouwelijke collega werken. Het klikte vrij goed tussen mij en haar en we hebben ook leuk met elkaar gepraat. We hadden beiden al een relatie.
Is het op een gegeven moment valentijnsdag, krijg ik een grote kaart in de vorm van een hart van haar. Ja shit, wat moet je daar nou weer mee? Dus ik op een gegeven moment - okee, misschien een beetje bot - die kaart terug gegeven met de mededeling dat ik het op zich wel een leuk gebaar vond, maar niet gepast.
Nou daar heb ik nog maanden "plezier" van gehad. Ze vertelde tegen de directeur dat ik niet goed samenwerkte met haar, terwijl ik altijd netjes deed wat ze vroeg.. ze roddelde achter mijn rug om dat ik niet genoeg inzet toonde, enzovoorts.
Vrouwen
Toen de directeur mij ermee confronteerde, was ik met stomheid geslagen. Ik heb toen maandenlang geprobeerd de boel te lijmen en haar extra aandacht gegeven als ik iets voor haar moest doen, voordat de boel weer een beetje overgewaaid was en we weer normaal met elkaar omgingen.
Op zich vind ik het met vrouwen wel gezelliger op kantoor, maar dit soort dingen kunnen de pret wel bederven.
Ik vind het persoonlijk wel moeilijker inderdaad. Ik zal niet zeggen dat het in het algemeen geldt voor iedereen, maar voor mij wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dus omdat je een conflict had met een vrouw zijn alle vrouwen per definitie moeilijk om mee samen te werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |