jupquote:
omgquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef JRRY het volgende:
Sof, wat vind jij muziekliefhebber nou van dit geweldige liedje:
jaquote:
Op een mars.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
ga niet zo vaag praten zeg gewoon waar het op staat :S
Neequote:
Ook goed:@quote:
awhquote:
Ik hoop zo dat het op school ligtquote:
heb je al gezocht buiten, de route naar school opnieuw gefietst enzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het op school ligt
Jawelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je al gezocht buiten, de route naar school opnieuw gefietst enzo?
Heb je pandorum al gezien?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Gaat wel, vind m alleen weinig toevoegen :S
Zo fijn is zij gewoonquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je schaal tot tien gaat hoe kan je dan elf raten
Misschien kun je dat doen? Maarja niet echt lekker weer ervoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawelnee niet opnieuw gefietst
DOE IK AARDIG IS HET WEER NIET GOEDquote:
friet*quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DOE IK AARDIG IS HET WEER NIET GOED
Ik ga wel PAH-TAT eten
hij bedoelt 11/10, dus 11 gedeeld door 10quote:
De nieuwe aflevering was kut.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat wel, heb spongebob gemist door die wedstrijd
quote:
oh oh nu snap ik tquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij bedoelt 11/10, dus 11 gedeeld door 10
11 / 10 = 1.1
hij geeft Hypo dus een 1.1, afgerond een 1
kusje ik hou van je.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DOE IK AARDIG IS HET WEER NIET GOED
Ik ga wel PAH-TAT eten
quote:
maar maar maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
11 / 10 = 1.1
nee nog nietquote:
Volgens mij gebruikt hij een E-functie, dus terug tellen, dus een 1, maar het komt op hetzelfde neer ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
11 / 10 = 1.1
Dus ik heb niets gemistquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De nieuwe aflevering was kut.
Octo en Spongebob vormen en band en dan gaan ze touren met Mr. Krabs en zo. Maar ze falen.
Volgens mij komt de aflevering morgen om 11.00 of zo weer.
JULLIE ZIJN GEMEENquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij een E-functie, dus terug tellen, dus een 1, maar het komt op hetzelfde neer ja.
Beetje gemeen wel.
preciesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik heb niets gemist
Zo vroeg ga ik niet opstaan
Misschien is het wel leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee nog niet
en ik zou vanavond naar een verjaardag gaan van iemand die ik sinds mei niet meer heb gezien en die best ver weg woont, eigenlijk geen zin in
Wel jammer dat spongebob nu faaltquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
precies
het is het ook niet waard nee.
Niet gaan. Als een autist de hele nacht blijven FOK!ken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee nog niet
en ik zou vanavond naar een verjaardag gaan van iemand die ik sinds mei niet meer heb gezien en die best ver weg woont, eigenlijk geen zin in
ga gewoonquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee nog niet
vaquote:
moet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat je ziek bent?
Ik moet zo naar de bioscoop
Hypoquote:
Ja al 10 seconden niet meerquote:
Ja ik word gedwongen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet?![]()
mja kan, geen zin om 9000km te fietsen en ik heb geen rijbewijs meer dus dat is ook geen optie, kut
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hypo
[..]
Ja al 10 seconden niet meer
mistequote:
Bij 2 flessen pepsi krijg je een beyonce poster volgende week bij de AH. Dat je het weetquote:
wow vet!!! jer, pak die kans!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij 2 flessen pepsi krijg je een beyonce poster volgende week bij de AH. Dat je het weet
Ik kan het sarcasme vanaf hier ruiken.quote:
PEPSIquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij 2 flessen pepsi krijg je een beyonce poster volgende week bij de AH. Dat je het weet
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het sarcasme vanaf hier ruiken.
Bij mij op school is iedereen fan van Beyonce.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef JRRY het volgende:
Ik zie de echte Beyonce-fans, de BeyHivers wel echt naar de AH gaan speciaal voor zo'n poster.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij mij op school is iedereen fan van Beyonce.
Welke school ik ga naar jouw school omgquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als jij ze irriteert moeten zij maar weg gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:42 schreef JRRY het volgende:
Genoeg over Beyonce voordat ik doordraai en ik jullie ermee ga irriteren.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)artje-tussenuit.html
Dit ga ik niet overleven help
Sowieso Nelly Furtadoquote:
Bij haar staat het wel leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pittig kort kapsel
logisch tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)artje-tussenuit.html
Dit ga ik niet overleven help
ooooh all good things come to an end stond ook op mijn mp3 vroegahquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sowieso Nelly Furtado
En deze, echt fuccccking onterecht dat ie maar 217000 views heeft na 2 weken (faal)
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh all good things come to an end stond ook op mijn mp3 vroegah
Die gaan we nog kijken Hypoquote:
De uitspraak is nogal verschillend thoughquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef JRRY het volgende:
Oh Keane is best wel raar dak die niet ken, die hebben best wel veel hits
Wel raar om je bandnaam zo dichtbij een andere bandnaam te hebben liggen..
Ja maar de leesspraak niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
De uitspraak is nogal verschillend though
quote:
quote:
Go DJ VAquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Set voor de DJ-wedstrijd zo goed als af en ik deed hem net foutloos
Ik moet en zal winnen deze keer
Klinkt goed manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Set voor de DJ-wedstrijd zo goed als af en ik deed hem net foutloos
Ik moet en zal winnen deze keer
Kom aanmoedigen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vrijdagquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom aanmoedigen danAls het kon deed ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Krijgen wij een demo te horen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VrijdagAls ik hem morgen af heb kan ik nog flink oefenen
quote:
Ik moest overgeven in mijn mond met de eerste aflevering. ''Oh ik heb tieten en een koptelefoon en draai een top40 plaatje, check mij talent hebben''quote:
Cool manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VrijdagAls ik hem morgen af heb kan ik nog flink oefenen
quote:
iewquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik moest overgeven in mijn mond met de eerste aflevering. ''Oh ik heb tieten en een koptelefoon en draai een top40 plaatje, check mij talent hebben''![]()
Was inderdaad een zeer slecht programma, en is wegens tegenvallende kijkcijfers verplaatst van primetime naar laat in de avondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik moest overgeven in mijn mond met de eerste aflevering. ''Oh ik heb tieten en een koptelefoon en draai een top40 plaatje, check mij talent hebben''![]()
Ik ga zo even opnemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Krijgen wij een demo te horen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit is de eerste ronde, maar naast de promotie ook nog een draaiplaatsje op MYSTERYLAND!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool man
Waar? Niet dat ik kan komen maar ben gewoon nieuwsgierig
Wat kun je eigenlijk winnen
Beter welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef JRRY het volgende:
Please Beyonce of Rihanna ga nooit samenwerken met J.Bieber :S
Coolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de eerste ronde, maar naast de promotie ook nog een draaiplaatsje op MYSTERYLAND!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de eerste ronde, maar naast de promotie ook nog een draaiplaatsje op MYSTERYLAND!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo even opnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat is wel heel erg relaxedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Big Time Rushquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce ft. One Direction zou wel kunnen werken, Jordin Sparks ft. Big Time Rush was ook leuk
Eerst zeg je kut..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kutserie maar leuke liedjes
Grapje leuke serie.
geen echte fangirl jijquote:
Vetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
De clip is opgenomen in Angel (10 minuten lopen van mijn huis)
omg omg nu kunnen we je stalkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
De clip is opgenomen in Angel (10 minuten lopen van mijn huis)
Je mag gerust weten waar ik woon hoor. Je komt toch niet langsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
omg omg nu kunnen we je stalken
Ooit wel hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag gerust weten waar ik woon hoor. Je komt toch niet langs
OMG OMGquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:18 schreef Stuart het volgende:
Trouwens, als je op Twitter kijkt zie je me straatnaam LB dus vandaar kun je kijken
Mini Cooper in de straat, +1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:18 schreef Stuart het volgende:
Trouwens, als je op Twitter kijkt zie je me straatnaam LB dus vandaar kun je kijken
quote:
wat voor auto heb je?quote:
en daarvoor wel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb dus een soort filter-effect ingeladen en standaard kapt ie alles onder de 50Hz af, ook als je hem niet gebruiktEn je kan het niet naar 0Hz zetten
Daar gaat mn volle bass
Ik zie hem ik zie hemquote:
Nee ik woon er nepquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij woont toch niet echt in london?
voordat je hem had ingeladenquote:
Ik woon er al 7 jaarquote:
Mijn broer studeert erquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon er al 7 jaar
Waar ga je naartoe?
Ja welquote:
Leuk! Als je nou een leuke buurt zoekt om te stappen kom je vast bij mij in de buurt terechtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn broer studeert erDus die ga ik opzoeken en dan 2 dagen de ultieme toerist uithangen en s'avonds zuipen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk! Als je nou een leuke buurt zoekt om te stappen kom je vast bij mij in de buurt terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Ik woon 10 minuten lopen vanaf Angel (N1, ik woon in Barnsbury)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Aha, nou dat zal dan dus welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon 10 minuten lopen vanaf Angel (N1, ik woon in Barnsbury)
Ja, jullie zijn niets gewend met die kleine klote glaasjes in NL. En dan hier pints komen drinkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha, nou dat zal dan dus wel![]()
als je over 2 weken een kapot dronken Nederlander ziet dan is de kans groot dat ik het ben
Ik ben student hier hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn niets gewend met die kleine klote glaasjes in NL. En dan hier pints komen drinken
Ik heb twentsch bloed. Ik kan wat hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn niets gewend met die kleine klote glaasjes in NL. En dan hier pints komen drinken
uhquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HEBBES. Gewoon de dry/wet knop ook de on/off laten moduleren. Waarde 0: uit, waarde 1-127: aan
Dat denken veel mensen maar als je pints drinkt in de snelheid van flesjes ben je snel dronken hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student hier heIk kan wel wat hebben, maar heb er nu al vet veel zin in
Ik zou je bijna willen uitdagen. De gemiddelde vrouw hier drinkt de meeste mannen nog onder tafelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb twentsch bloed. Ik kan wat hebben
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denken veel mensen maar als je pints drinkt in de snelheid van flesjes ben je snel dronken hoor.
Maar je zult het vast leuk hebben
Wonen en werken. Daarvoor 2 jaar in NL gewoond en daarvoor ook in Engeland maar toen in de West Midlandsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ongetwijfeld![]()
Wat doe jij daar eigenlijk al 7 jaar?
quote:
ok vetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wonen en werken. Daarvoor 2 jaar in NL gewoond en daarvoor ook in Engeland maar toen in de West Midlands
Meerdere fucnties op 1 draaiknop zet.quote:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meerdere fucnties op 1 draaiknop zet.ja manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nevermind thenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je bijna willen uitdagen. De gemiddelde vrouw hier drinkt de meeste mannen nog onder tafel
haha coolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Af en toe spreek ik af hier met iemand van Fok als ze in London zijn
Nee hoorquote:
Je kunt ongetwijfeld best wat drinken hoor maar ik kan het hier nog steeds niet bijhoudenquote:
Nee, ik ken jou ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha cool
Ik dan niet hooris mijn 1e keer in London en mijn bro is dan ook vrij van de uni enzo
Pizzaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
Ik heb voor straks een pizza in de koelkast liggen
Ik heb altijd een pizza in de vriezerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
Ik heb voor straks een pizza in de koelkast liggen
Ja, ik ben ook gek op pizzaquote:
Klinkt lekker manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb altijd een pizza in de vriezer
Maar voor vanavond had ik schnitzel met aardappels en mais
full English breakfast is een ontbijtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook gek op pizza
Geen idee wat ik morgen moet eten though. Waarschijnlijk ga ik voor een full English breakfast of een roast beef
Dat eet ik meestal als brunchquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
full English breakfast is een ontbijt
Ik heb het vaak in huis als ik weet dat ik ga stappenquote:
Ik eet sowieso vaak beans on toast eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb het vaak in huis als ik weet dat ik ga stappen
anti-kater ontbijt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eet sowieso vaak beans on toast eigenlijk
Maar met eieren, hash browns, bacon en sausages erbij is het perfect
Ik was extra enthousiastquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zegt altijd: woop woop
Mijn autistme, wat doe je
quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok. Opname nummer 2. Als ie goed is krijgen jullie een linkje![]()
aldoquote:
stiekem is stu altijd dronken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo vrolijk? Ben je weer dronken???
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
aldo
Vanwaar eigenlijk AldoTheApache? Wat betekent het
lukte het jaquote:
quote:
Toffe film, tof personage, en ik moest een nieuwe username bedenkenquote:
Nah, vind het niet zo leuk tbhquote:
quote:
Awhh, het komt wel goed schatje. *AJ geeft een koekje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In een hoekje, het enigste wat me kan opvrolijken is een koekje, maar ik ben superzielig
[ afbeelding ]
Wat betekent apache danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Toffe film, tof personage, en ik moest een nieuwe username bedenken
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
[..]
Awhh, het komt wel goed schatje. *AJ geeft een koekje.
Dat is zijn bijnaam, want hij heeft een beetje apachebloed, en ze scalperen nazi's enzoquote:
ohja dat weet ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is zijn bijnaam, want hij heeft een beetje apachebloed, en ze scalperen nazi's enzo
ja die snapte ik niet helemaalquote:
Ja, chill hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van een koekje? Ben je een hond ofzo
Dankuquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1944507
Dat doen alleen duitsers tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
Doet AJ aan afspreken met mensen die zich laten aanbieden om op te eten?
Waar gaat dat over?quote:
Nee, ik meet met geile Fokkers en vermoord zequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
Doet AJ aan afspreken met mensen die zich laten aanbieden om op te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |