Een gay paus!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
Bovendien is het hoog tijd dat ze een aantal dogma's overboord gooien, anders zal het draagvlak vanzelf verder afnemen; zeker in Europa.
Dat valt wel mee. Als de Kerk daar nog groeit, is dat door bevolkingsgroei, en die is in Z-Amerika niet veel hoger dan in Europa en N-Amerika. Met name in Brazilië heeft de RK Kerk veel last van pinkstergemeenten die opkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat het een zuid-amerikaan gaat worden. Want daar groeit de RK kerk wel nog.
Bijna allemaal denk ik. Maar ik bedoel natuurlijk openlijk gay. Je weet wel, in zo'n limo met twee hondjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarvan zijn er al meerdere geweest.
Zoiets?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bijna allemaal denk ik. Maar ik bedoel natuurlijk openlijk gay. Je weet wel, in zo'n limo met twee hondjes.
De uitsnede van GeenStijl maakt het nog iets beter:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef freako het volgende:
[ afbeelding ]
De voorpagina van Het Parool van vandaag. Bron: GeenStijl
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
De uitsnede van GeenStijl maakt het nog iets beter:
[ afbeelding ]
die lui zijn gewoon in de sixtijnse kapel aan het gamen op groot scherm.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: Make That The Cat Wise
Hoezo? Experts verwachten dat het wel vijf dagen kan duren voordat er witte rook is. Als het allemaal enorm vlotjes gaat, duurt het zo'n 2,5 dag. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat we voor donderdag iets zullen horen.quote:
Maar wordt het een neger-lul dit keer?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo? Experts verwachten dat het wel vijf dagen kan duren voordat er witte rook is. Als het allemaal enorm vlotjes gaat, duurt het zo'n 2,5 dag. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat we voor donderdag iets zullen horen.
Bovendien is de uitkomst toch allang bekend. De winnaar wordt een conservatieve, ouwe lul....
De jure mogelijk ja.quote:
Vertel... welke Nederlandse kandidaat bevindt zich daar binnen de muren van het Vaticaan?quote:
Ons Wimke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel... welke Nederlandse kandidaat bevindt zich daar binnen de muren van het Vaticaan?
(Antwoord - bij mijn weten - geen: Simonis is niet bij het conclaaf, want die is te oud)
Kardinaal Wim Eijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel... welke Nederlandse kandidaat bevindt zich daar binnen de muren van het Vaticaan?
(Antwoord - bij mijn weten - geen: Simonis is niet bij het conclaaf, want die is te oud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |