SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winnaars
2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom
2004 Jörg Jaksche (GER) Team CSC
2005 Bobby Julich (USA) Team CSC
2006 Floyd Landis (USA) Phonak
2007 Alberto Contador (ESP) Discovery Channel
2008 Davide Rebellin (ITA) Gerolsteiner
2009 Luis León Sánchez (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Alberto Contador (ESP) Astana
2011 Tony Martin (GER) HTC-Highroad
2012 Bradley Wiggins (GBR) Team Sky
Blanco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vacansoleil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het openingsweekend is geweest. Een week later gaan we fietsen naar de zon. Vorig jaar werd Westra tweede op acht tellen achter Wiggins. Wat kan hij dit jaar? Afijn koers.sig verwijderd door FA![]()
Dit zie ik Gilbert toch niet winnen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Chavanel weer voorbij Westra in het alg. klassement ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet nog zien of Westra morgen beter gaat rijden dan Chavanel.
Chavanel in vorm kan ook redelijk bergop en een korte klimtijdrit is nou niet echt het ding van Westra.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Reed vorig jaar een fantastische klimtijdrit naar de Col d'Ezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Moet nog zien of Westra morgen beter gaat rijden dan Chavanel.
Chavanel in vorm kan ook redelijk bergop en een korte klimtijdrit is nou niet echt het ding van Westra.![]()
Uiteraard podium. Porte kan alleen met pech en valpartij nog zijn 1e plek verliezen. En zelfs dan haalt ie het waarschijnlijk nog wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Porte wint toch makkelijk. Of bedoelen jullie podium Westra?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
FRIET!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef marcodej het volgende:
De grote mannen nemen er een patatteke op:
[ afbeelding ]
Trotse Belg.![]()
Dit is me trouwens ook een prachtig lijstje
quote:Laatste winnaars
2010 Alberto Contador (ESP) Astana![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Laatste winnaars
2010 Alberto Contador (ESP) Astana2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Streep Julich ook maar door.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die overwinning van Chavanel was nog niet eens zo bijzonder. Dan eerder de plotselinge progressie van VDB3 en Kwiatkowski die plots kan klimmen in Tirreno.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?![]()
Volgens eigen zeggen alleen tussen '96 en '98, wat gezien zijn resultaten zou kunnen kloppen. Hij was toch een mogelijke tourwinnaarquote:![]()
![]()
"@CouckeMarc Congratulations with the victory. Please pass on my congratulations to dr. Ibarguren also! #tirreno #parisnice"
Zal ik op Send drukken?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
also --> tooquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
"@CouckeMarc Congratulations with the victory. Please pass on my congratulations to dr. Ibarguren also! #tirreno parisnice"
Zal ik op Send drukken?![]()
Wuyts en Vannieuwkerke zullen Team Ibarguren nooit kritisch benaderen. Je moet de kip met de gouden eieren namelijk niet slachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?![]()
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
"@CouckeMarc Congratulations with the victory. Please pass on my congratulations to dr. Ibarguren also! #tirreno #parisnice"
Zal ik op Send drukken?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
Zal ik op Send drukken?![]()
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind je wel een twitterbaasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?![]()
![]()
Oh ik dacht dat die nu een van de weinigen was die wel voor zijn principes stond. maar ik lees dan ook niet alles.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik heb er eentje verstuurdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom zetten ze nu Mart in en niet de persoon die de afgelopen dagen de samenvattingen heeft mogen doen? Zo krijg je als NOS toch nooit waardige opvolgers.quote:![]()
Misschien heb je gelijk hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zetten ze nu Mart in en niet de persoon die de afgelopen dagen de samenvattingen heeft mogen doen? Zo krijg je als NOS toch nooit waardige opvolgers., maar met een half uurtje Mart is niks mis mee.
![]()
Wie zit er hier mee te lezen?twitter:classicomano twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 17:25:46@CouckeMarc Congrats on the win, also congrats to Ricardo Ricco's docter, Ibarguren.. #ridethefuture reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Begrijp me niet verkeerd, liever Mart dan die commentator van afgelopen zondag maar nu moeten ze Mart inhuren kost dus meer geld en je krijgt geen opvolgers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk hoor, maar met een half uurtje Mart is niks mis mee.
![]()
Mani89 = Classicomano?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef marcodej het volgende:
Wie zit er hier mee te lezen?twitter:classicomano twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 17:25:46@CouckeMarc Congrats on the win, also congrats to Ricardo Ricco's docter, Ibarguren.. #ridethefuture reageer retweet
ja dus![]()
Zou Mart zo duur zijn? Dit is gewoon een leuke aanvulling op z'n AOW.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, liever Mart dan die commentator van afgelopen zondag maar nu moeten ze Mart inhuren kost dus meer geld en je krijgt geen opvolgers.![]()
Dankje lieverd.quote:
Ze hebben bij de NOS wel duidelijk een paar decibel ingeleverd
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik doe wel mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Heb rt gedaan, alleen is mijn twitternaam niet dezelfde als hier.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Hopelijk voor ze wint Westra nietquote:Op zondag 10 maart 2013 14:00 schreef Chiappucci het volgende:
Ben benieuwd hoe zakelijk het vandaag zal zijn.![]()
![]()
Snelste tijd voor Roy, 20.59. 2 seconden sneller dan vorig jaar.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Bij eindpunt 24 seconden achter.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:52 schreef Steven184 het volgende:
Herrada op 9 seconden van Roy bij het tussenpunt.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik weet niet voor wie dit doe, maar de voorlopige top 10:quote:1. CATTANEO Mattia 20' 51''
2. ROY Jérémy ' + 00' 08''
3.LARSSON Gustav + 00' 21''
4.SUTHERLAND Rory + 00' 26''
5.HERRADA LOPEZ Jesus + 00' 32''
6.SICARD Romain + 00' 39''
7.SOUPE GEOFFREY + 00' 49''
8.DIDIER Laurent + 00' 50''
9.VOIGT Jens + 00' 53''
10.KEIZER Martijn + 00' 54''Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
thanksquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef Steven184 het volgende:
Ik weet niet voor wie dit doe, maar de voorlopige top 10:
[..]was al uren op zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Javier Moreno zet de nieuwe snelste tijd neer, 4 seconden sneller.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
thankswas al uren op zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Nou voor luie mensen zoals ik die geen zin hebben om die ticker in de gaten te houden.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef Steven184 het volgende:
Ik weet niet voor wie dit doe, maar de voorlopige top 10:
[..]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedankt voor de ondersteunde berichten
Coppel nu de snelste met een tijd van 20.33.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Tjallingii de snelste Blanco op Col d'Eze. Sneller dan Krachtwijk dus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vorig jaar 9,5 kilometer, nu staat er 9,6 kilometer voor. Denk het dus niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef Wrijfhout het volgende:
Westra had hier vorig 19.14 op dit parcours?![]()
Wuyts heeft gewoon een plaat voor z'n kop.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
En Wuyts wat denk je van de OPQS doktor?![]()
![]()
Dan zal de start 100 meter verschoven zijn misschien, ik hou de tijden van vorig jaar maar aan, zoveel verschil zal er niet zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vorig jaar 9,5 kilometer, nu staat er 9,6 kilometer voor. Denk het dus niet.
Westra 11.29 tussenmeting en 19.14 op het eind.
Wiggens 11.31 en 19.12 geloof ik.
Zit nog wel wat verschil in als je de eindtijden tot nu toe bekijkt![]()
![]()
Quintana, snel ziet ut er niet uit, maar dat is het wel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar is Dijkstra?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
die is te enthousiast voor de NOSquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat weet ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die doet het schaatsen volgens mij.Zie PI.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom zit die bij het schaatsen, daar hoeft het niet zakelijk.quote:
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
"Ik ga het merk van deze fiets niet noemen.""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De vraag zou moeten luiden : Kent Quintana Mart ?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kent Mart Quintana eigenlijk?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mart deed vorig jaar toch de Vuelta? Dan moet hij hem kennen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kent Mart Quintana eigenlijk?![]()
twitter:robertslippens twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:21:41Wat een mooie renner die @GarderenCycling maar volgens #UCI reglement zou hij toch gediskwalificeerd worden door houding van zijn onderarmen reageer retweet
"Het schuift als de pest."
José denkt aan de Nederlandse kijker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
twitter:robertslippens twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:30:17Ook @lieuwewestra moet volgens dit reglement gediskwalificeerd worden. Maar wtf go lieuwe go!!! reageer retweet
Weet ik niet maar het werkt niet in ieder geval.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Chavanel vast ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef knep het volgende:
Porte zal wel als enige onder die tijd van Quintana duiken.
Wel vreemd dat Quintana juist op het wat vlakkere gedeelte tijd pakt op iedereen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
hij piekt nu wel naar de driedaagse de panne-koksijde, wil daar niet weer tweede wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:33 schreef Marcoss het volgende:
Westra was vorig jaar veel sneller dan Quintana nu..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
hij piekt nu wel naar de driedaagse de panne-koksijde, wil daar niet weer tweede worden
♫![]()
Smeets zei ; "een prestatie van jewelste", mag dat wel gezien de richtlijnen van de NOS?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef TheArt het volgende:
Porte pakt 21 sec. op de rest op het tussenpuntWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Valt tegen van Porte. 21 Seconden sneller maar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is dan ook een erg jong talent die nog veel marge heeft....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
28 jaarquote:Op zondag 10 maart 2013 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Het is dan ook een erg jong talent die nog veel marge heeft....![]()
twitter:robertslippens twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:38:17Onderarmen behoren in een horizontale positie te blijven. Er zijn op de baan ploegen en ind. renners na hun rit voor gediskwalificeerd. reageer retweet
UK Postal
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eigenlijk gewoon een normale prestatie voor Westra."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niet goed van Westra maar je kunt ook zeggen dat ie vorig jaar extreem goed was in PN.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat verschil tussen Talansky en Porte.
Talansky zit echt af te zien. Porte rijdt tien kilometer per uur sneller en puft niet eens.![]()
fixedquote:Op zondag 10 maart 2013 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Niet goed van Westra maar je kunt ook zeggen dat ie vorig jaar extreem goede middelen had in PN.♫![]()
Hij ziet eruit of ie nog wel een km of 50 een berg op kan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij doet je naam eer aan !quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Porte is echt goed geworden. Wat heeft ie zich ontwikkeld....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij schijnt onderweg nog even gestopt te zijn en een bakkie koffie genomen te hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Zelva het volgende:
Porte moest zich nog inhouden, anders viel het wel heel veel op.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het parcours is zeker 100 meter langer...quote:Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
wel sneller als westra niet sneller als wiggins![]()
Als Mart dat zegt dan is dat zo.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dioon heeft er al een Oprah-fauteuiltje bij gepakt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Is dat zodadelijk binnen 5 a 10 minuten?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef marcodej het volgende:
Dioon heeft er al een Oprah-fauteuiltje bij gepakt.![]()
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat zodadelijk binnen 5 a 10 minuten?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Iddquote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef marcodej het volgende:
Dioon heeft er al een Oprah-fauteuiltje bij gepakt.![]()
![]()
dione en kritischquote:Op zondag 10 maart 2013 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Dione nog wat kritische vragen stellen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Henry Schut deed het bij het WK Allround een stuk beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Dione was best een talent maar uiteindelijk is ze maar een matige presentatrice geworden.![]()
ze zit er ook alleen maar voor het plaatjequote:Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Dione was best een talent maar uiteindelijk is ze maar een matige presentatrice geworden.![]()
En dat onder duidelijk slechtere omstandighedenquote:Paris-Nice, Col d'Eze (first 5.6 km, 5.23 %, 293 m) | 2012 vs. 2013
-1. Richie Porte --------- AUS | 11:24 | 2013
-2. Lieuwe Westra -------- NED | 11:29 | 2012
-3. Bradley Wiggins ------ GBR | 11:31 | 2012
-4. Andrew Talansky ------ USA | 11:45 | 2013
-5. Jean-Christophe Peraud FRA | 11:46 | 2012
-6. Simon Spilak --------- SLO | 11:47 | 2012
-7. Jerome Coppel -------- FRA | 11:49 | 2012
-8. Jean-Christophe Peraud FRA | 11:51 | 2013
-9. Simon Spilak --------- SLO | 11:53 | 2013
10. Nairo Quintana ------- COL | 11:55 | 2013
11. Alejandro Valverde --- ESP | 11:56 | 2012
12. Damiano Cunego ------- ITA | 11:57 | 2012
13. David Moncoutie ------ FRA | 11:58 | 2012
14. Andreas Klöden ------- FRA | 11:59 | 2012
15. Diego Ulissi --------- ITA | 12:00 | 2013
16. Tejay van Garderen --- USA | 12:00 | 2013
17. Michele Scarponi ----- ITA | 12:01 | 2013
18. Sylvain Chavanel ----- FRA | 12:01 | 2013
19. Rigoberto Uran ------- COL | 12:02 | 2012
20. Tejay van Garderen --- USA | 12:02 | 2012
21. Javier Moreno -------- ESP | 12:03 | 2012
22. Maxime Bouet --------- FRA | 12:04 | 2012
23. Daniel Navarro ------- ESP | 12:04 | 2012
24. Eros Capecchi -------- ITA | 12:07 | 2012
25. Arnold Jeannesson ---- FRA | 12:07 | 2012
26. Jon Izagirre --------- ESP | 12:08 | 2013
27. Andreas Klöden ------- GER | 12:12 | 2013
28. Sylvain Chavanel ----- FRA | 12:12 | 2012
29. Arnold Jeannesson ---- FRA | 12:13 | 2013
30. Levi Leipheimer ------ USA | 12:13 | 2012
31. Sylvester Szmyd ------ POL | 12:15 | 2012
32. Peter Velits --------- SVK | 12:16 | 2013
33. Jerome Coppel -------- FRA | 12:16 | 2013
34. Angel Vicioso -------- ESP | 12:16 | 2012
35. Diego Ulissi --------- ITA | 12:17 | 2012
36. Maxime Monfort ------- BEL | 12:18 | 2012
37. Richie Porte --------- AUS | 12:19 | 2012
38. Thomas de Gendt ------ BEL | 12:19 | 2012
39. Jens Voigt ----------- GER | 12:19 | 2012
40. Tony Martin ---------- GER | 12:21 | 2012
41. Igor Anton ----------- ESP | 12:21 | 2012
42. Frank Schleck -------- LUX | 12:21 | 2012
43. Maxime Bouet --------- FRA | 12:22 | 2013
44. Denis Mentshov ------- RUS | 12:22 | 2013
45. Nicolas Roche -------- IRL | 12.22 | 2012
46. Alberto Losada ------- ESP | 12:23 | 2013
47. Lieuwe Westra -------- NED | 12:23 | 2013
48. Alexandre Geniez ----- FRA | 12:23 | 2012
49. Hubert Dupont -------- FRA | 12:23 | 2012
50. Robert Kiserlovski --- CRO | 12:25 | 2013
http://www.fillarifoorumi(...)=1989326#post1989326![]()
![]()
Zo makkelijk om in deze periode het doping-argument te gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat onder duidelijk slechtere omstandigheden.
![]()
Vind je het gek? Deelnemersveld stelde natuurlijk helemaal niets voor. Die andere rit heeft daarentegen een heel sterk deelnemersveld en dat wordt dan weer niet uitgezonden bij de NOSquote:Op zondag 10 maart 2013 18:48 schreef TheArt het volgende:
Lees net dat Porte eigenlijk Parijs-Nice niet eens wilde rijden![]()
![]()
Dat weinig zin had denk ik helemaal niets met het deelnemersveld te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vind je het gek? Deelnemersveld stelde natuurlijk helemaal niets voor. Die andere rit heeft daarentegen een heel sterk deelnemersveld en dat wordt dan weer niet uitgezonden bij de NOS
Forum Opties Forumhop: Hop naar: