SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winnaars
2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom
2004 Jörg Jaksche (GER) Team CSC
2005 Bobby Julich (USA) Team CSC
2006 Floyd Landis (USA) Phonak
2007 Alberto Contador (ESP) Discovery Channel
2008 Davide Rebellin (ITA) Gerolsteiner
2009 Luis León Sánchez (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Alberto Contador (ESP) Astana
2011 Tony Martin (GER) HTC-Highroad
2012 Bradley Wiggins (GBR) Team Sky
Blanco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vacansoleil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het openingsweekend is geweest. Een week later gaan we fietsen naar de zon. Vorig jaar werd Westra tweede op acht tellen achter Wiggins. Wat kan hij dit jaar? Afijn koers.sig verwijderd door FA![]()
Dit zie ik Gilbert toch niet winnen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Chavanel weer voorbij Westra in het alg. klassement ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet nog zien of Westra morgen beter gaat rijden dan Chavanel.
Chavanel in vorm kan ook redelijk bergop en een korte klimtijdrit is nou niet echt het ding van Westra.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Reed vorig jaar een fantastische klimtijdrit naar de Col d'Ezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Moet nog zien of Westra morgen beter gaat rijden dan Chavanel.
Chavanel in vorm kan ook redelijk bergop en een korte klimtijdrit is nou niet echt het ding van Westra.![]()
Uiteraard podium. Porte kan alleen met pech en valpartij nog zijn 1e plek verliezen. En zelfs dan haalt ie het waarschijnlijk nog wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Porte wint toch makkelijk. Of bedoelen jullie podium Westra?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
FRIET!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef marcodej het volgende:
De grote mannen nemen er een patatteke op:
[ afbeelding ]
Trotse Belg.![]()
Dit is me trouwens ook een prachtig lijstje
quote:Laatste winnaars
2010 Alberto Contador (ESP) Astana![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Laatste winnaars
2010 Alberto Contador (ESP) Astana2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Streep Julich ook maar door.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die overwinning van Chavanel was nog niet eens zo bijzonder. Dan eerder de plotselinge progressie van VDB3 en Kwiatkowski die plots kan klimmen in Tirreno.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?![]()
Volgens eigen zeggen alleen tussen '96 en '98, wat gezien zijn resultaten zou kunnen kloppen. Hij was toch een mogelijke tourwinnaarquote:![]()
![]()
"@CouckeMarc Congratulations with the victory. Please pass on my congratulations to dr. Ibarguren also! #tirreno #parisnice"
Zal ik op Send drukken?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
also --> tooquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
"@CouckeMarc Congratulations with the victory. Please pass on my congratulations to dr. Ibarguren also! #tirreno parisnice"
Zal ik op Send drukken?![]()
Wuyts en Vannieuwkerke zullen Team Ibarguren nooit kritisch benaderen. Je moet de kip met de gouden eieren namelijk niet slachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo moet... en vandaag won team Ibarguren opnieuw. Hoe lang nog totdat in Belgie ook de oogjes eens open gaan? Of blijven ze daar hun helden koesteren en is het leed niet te overzien wanneer de bom barst?![]()
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
"@CouckeMarc Congratulations with the victory. Please pass on my congratulations to dr. Ibarguren also! #tirreno #parisnice"
Zal ik op Send drukken?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
Zal ik op Send drukken?![]()
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind je wel een twitterbaasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?![]()
![]()
Oh ik dacht dat die nu een van de weinigen was die wel voor zijn principes stond. maar ik lees dan ook niet alles.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik heb er eentje verstuurdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom zetten ze nu Mart in en niet de persoon die de afgelopen dagen de samenvattingen heeft mogen doen? Zo krijg je als NOS toch nooit waardige opvolgers.quote:![]()
Misschien heb je gelijk hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zetten ze nu Mart in en niet de persoon die de afgelopen dagen de samenvattingen heeft mogen doen? Zo krijg je als NOS toch nooit waardige opvolgers., maar met een half uurtje Mart is niks mis mee.
![]()
Wie zit er hier mee te lezen?twitter:classicomano twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 17:25:46@CouckeMarc Congrats on the win, also congrats to Ricardo Ricco's docter, Ibarguren.. #ridethefuture reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Begrijp me niet verkeerd, liever Mart dan die commentator van afgelopen zondag maar nu moeten ze Mart inhuren kost dus meer geld en je krijgt geen opvolgers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk hoor, maar met een half uurtje Mart is niks mis mee.
![]()
Mani89 = Classicomano?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef marcodej het volgende:
Wie zit er hier mee te lezen?twitter:classicomano twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 17:25:46@CouckeMarc Congrats on the win, also congrats to Ricardo Ricco's docter, Ibarguren.. #ridethefuture reageer retweet
ja dus![]()
Zou Mart zo duur zijn? Dit is gewoon een leuke aanvulling op z'n AOW.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, liever Mart dan die commentator van afgelopen zondag maar nu moeten ze Mart inhuren kost dus meer geld en je krijgt geen opvolgers.![]()
Dankje lieverd.quote:
Ze hebben bij de NOS wel duidelijk een paar decibel ingeleverd
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik doe wel mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
Er zijn toch meer twitteraars hier mag ik hopen? Klein twitterbommetje?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Heb rt gedaan, alleen is mijn twitternaam niet dezelfde als hier.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: