hm ja, kan er niet veel mee maar ik had als username STUD enne altijd caps daar hè in de darkroomquote:
Was dat MSNgroups die persoonlijke blogachtige dingen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
MSNgroups, bazig was dat.
En Angelfire.
Nee. Je had ook zoiets in het nederlands, maar ben de naam daarvan even kwijt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was dat MSNgroups die persoonlijke blogachtige dingen?
Het was MSN/Windows Live Spaces wat ik bedoeldequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Je had ook zoiets in het nederlands, maar ben de naam daarvan even kwijt.
Je had een onderwerp, bijvoorbeeld Dragonball Z, en daar maakte je een groep voor aan. Dan postte je daar onder afbeeldingen de plaatjes die je had. Je kon er kleine discussies posten, dat soort dingen.
Dan kon je op de hoofdpagina van groups zoeken op onderwerp en dan kreeg je 15 DBZ groepen, kijken welke leuk en actief was en dan werd je lid. En dan kon je meepraten en posten.
Meer een miniforum dan een blog.
Live spaces heb ik weer nooit gebruikt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het was MSN/Windows Live Spaces wat ik bedoelde
Ik kan me niet herinneren Groups te hebben gebruikt.
Je pets kunnen niet doodgaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:04 schreef Mitten het volgende:
Animeforum
Joinme2
Neopets! (Maar dat bestaat nog. Jammer genoeg wachtwoord kwijt dus mijn pets zullen wel dood zijn).
Daar speelde ik vroeger veel games opquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:01 schreef Skwish het volgende:
www.newgrounds.com
Bestaat nog. Vroeger vaak flash filmpjes aan het kijken als ik me verveelde.
Deze site bestaat nog volop manquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:01 schreef Skwish het volgende:
www.newgrounds.com
Bestaat nog. Vroeger vaak flash filmpjes aan het kijken als ik me verveelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |