hetnet ofzo dacht ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef rubbereend het volgende:
KPN had toch ooit een soort eigen internetje met allemaal clubs, bestaat dat nog?
Bestaat nog gewoon hoor.... Vorige week mijn profiel nog aangepast, EN reactie gekregen :-)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Cu2.nl. De voorloper van hyves imo. Enkel een vragenlijst kreeg je en je kon plaatjes toevoegen en dat was het wel.
Ja dat zag ik.. Maar hoe? Mijn profiel van 9 jaar geleden stond er nog wel op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef Glesse het volgende:
[..]
Bestaat nog gewoon hoor.... Vorige week mijn profiel nog aangepast, EN reactie gekregen :-)
Mijn favo site die niet meer bestaat: Xoom.com -> onbeperkte webruimte, FTP-toegang. En door een heel simpel trucje kon je hun reclamebalk die bovenin kwam weghalen...
En nog steeds klopt ie niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef female81 het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat www.kanariepiet.com nog bestaat. Deze toch niet héél erg inhoudelijke site was er in 1999 ook al (ik had hem destijds altijd als startpagina, omdat 'ie zo lekker snel laadt - Google was toen nog niet zo toonaangevend als nu).
Dat had moeten zijn:quote:kanariepiet
Nee, piet ken arie niet
quote:kanariepiet
Nee, arie ken piet niet.
Waarom is die wegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef cupcake33 het volgende:
Sexwoordenboek - Door deze site leerde ik toen ik 9 was wat een condoom is.En veel andere dingen zal ik hier vast ook van geleerd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |