PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Een verschil van 5% op 150.000 aan packs, kan totaal willekeurig zijn. Als hij een keer Ibra in een 7.5k pack had gehad was dat percentage veeeel beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als je kijkt naar hoeveel je coins je gemiddeld per pack terug verdient kun je beter een 5k pack kopen. Verder kan die ene rare soms beter zijn dan 3 rares die je in een 7.5k pack krijgt. Maar het wordt in deze video ook uitgelegd:
Ja inderdaad, het verschil in de 7,5k packs zit hem erin dat je kans 3 keer zo groot is om een erg waardevolle kaart te trekkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een verschil van 5% op 150.000 aan packs, kan totaal willekeurig zijn. Als hij een keer Ibra in een 7.5k pack had gehad was dat percentage veeeel beter.
Een echte Bedrijfseconoom hieroquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een verschil van 5% op 150.000 aan packs, kan totaal willekeurig zijn. Als hij een keer Ibra in een 7.5k pack had gehad was dat percentage veeeel beter.
Dit inderdaad. Bij bronze pakjes is het anders, daar wil ik het liefst geen verlies op lijden: daarom neem ik eigenlijk altijd die van 400c.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het verschil in de 7,5k packs zit hem erin dat je kans 3 keer zo groot is om een erg waardevolle kaart te trekkenMaar dat blijft altijd een kleine kans. Ik haal altijd 7,5k packs om die reden, ik wil mijn inzet niet terug, het gaat me om de kans zo'n klapper te maken
![]()
En toch krijg ik betere spelers in 400c packs terwijl daar 1 rare in zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bij bronze pakjes is het anders, daar wil ik het liefst geen verlies op lijden: daarom neem ik eigenlijk altijd die van 400c.
Volgens mij is de kans 2x zo groot i.v.m. de prijs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het verschil in de 7,5k packs zit hem erin dat je kans 3 keer zo groot is om een erg waardevolle kaart te trekkenMaar dat blijft altijd een kleine kans. Ik haal altijd 7,5k packs om die reden, ik wil mijn inzet niet terug, het gaat me om de kans zo'n klapper te maken
![]()
Ja, goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans 2x zo groot i.v.m. de prijs.
Bijvoorbeeld
2x7,5k= 15k. Dan heb je 6 rares.
3x5k= 15k. 3 rares.
Zelf koop ik sinds vorige week alleen 5k packs. Ik heb het idee dat er vaker formatie kaarten inzitten en de 352, 4321, 4231 zijn nog redelijk wat waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Als je gold packs gaat kopen moet je er gewoon vanuit gaan dat je verlies maakt. Ik maak iets minder verlies dan met 7.5k packs en als ik genoeg packs open krijg ik vanzelf iets goeds. Ook denk ik dat de non-shiny kaarten in 5k packs beter zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw DS2 ik dacht dat je makkelijk winst kon makenHij maakt gewoon minstens 40 procent verlies
Kansloos om dit te doen, en als je dus met 5 procent zit kun je veel beter de gok wagen en proberen een klapper te maken
Met gouden packs maak je altijd verlies. Zelf vind ik het leuk om pakjes te openen en met 5k packs en af en toe een wedstrijd blijf gewoon rond het zelfde bedrag hangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het enige wat dit onderzoek bewijst is dat je je geld wegflikkert als je gold packs koopt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je gold packs gaat kopen moet je er gewoon vanuit gaan dat je verlies maakt. Ik maak iets minder verlies dan met 7.5k packs en als ik genoeg packs open krijg ik vanzelf iets goeds. Ook denk ik dat de non-shiny kaarten in 5k packs beter zijn.
Ik ga denk ik alleen nog gold packs kopen met de TOTS, en dan aan het einde met de Happy hour dat al de beste TOTS weer terugkomenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met gouden packs maak je altijd verlies. Zelf vind ik het leuk om pakjes te openen en met 5k packs en af en toe een wedstrijd blijf gewoon rond het zelfde bedrag hangen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik open packs omdat ik het leuk vind, en er een klein beetje winst mee maak.Ik heb nu wat betere pulls met een Nelson, Duarte en een NY Red Bulls away kit maar ook in 2.5k silver packs is de kans niet groot dat je een goede non-shiny/shiny krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom dat 2x eenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je krijgt meer non shiny's, dus meer kans op een goede non- shiny. Onzin natuurlijk dat je betere non shiny s krijgt in een 5k pack
waard is maar ik heb al 2x David Luiz gehad, een aantal 3-5-2/4 atb formaties en nog wat andere goede non-shiny golds. Verder zijn de shiny kaarten in 7.5k packs vaak toch consumables.
Misschien doe ik dat nog wel, als ik dan weer wat coins heb opgebouwdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga denk ik alleen nog gold packs kopen met de TOTS, en dan aan het einde met de Happy hour dat al de beste TOTS weer terugkomenVorig jaar niet slecht uitgepakt
hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wow 100 kilo doe je mee aan obese ofzo vet klep
Iedere goede shiny of kit met waarde is extra: vaak kom ik redelijk rond met verkoop van contracten en fitness cardsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu wat betere pulls met een Nelson, Duarte en een NY Red Bulls away kit maar ook in 2.5k silver packs is de kans niet groot dat je een goede non-shiny/shiny krijgt.
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat 2x eenwaard is maar ik heb al 2x David Luiz gehad, een aantal 3-5-2/4 atb formaties en nog wat andere goede non-shiny golds. Verder zijn de shiny kaarten in 7.5k packs vaak toch consumables.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij zegt dat je met 5k packs altijd verlies maakt maar dat is dus niet zo. Maar we komen toch niet uit deze discussie want iedereen heeft zijn voorkeur qua packs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Dude jouw packs zijn geen maatstaaf ofzo. Je kan gewoon een keer mazzel en een keer pech hebben, over het algemeen zijn de Non rares in een 7.5 hetzelfde als in een 5, alleen heb je grotere kans in een 5 op een goede non rare
Divisie 9 is niet eens zo moeilijk, voornamelijk speed midgets en trucjes die je na één minuut al door hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit net even te kijken bij dat pro clubs filmpje van KSI.
"I don't want to go to division 9, we'll just get raped"
Ik zeg dat je altijd verlies maakt als je naar het totaal kijkt. Een enkele pack kun je mazzel hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je met 5k packs altijd verlies maakt maar dat is dus niet zo. Maar we komen toch niet uit deze discussie want iedereen heeft zijn voorkeur qua packs.
ZIJN WE ER TOCH WEER INGETUIND!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, dat was me zeker 25k waard.
[ afbeelding ]
Toppie.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, dat was me zeker 25k waard.
[ afbeelding ]
Toppie.
Komt in de buurt bij je inleg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, dat is al iets beter. Is die knul nog iets waard?
[ afbeelding ]
Het is geen discussie en het heeft niks met voorkeur te maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je met 5k packs altijd verlies maakt maar dat is dus niet zo. Maar we komen toch niet uit deze discussie want iedereen heeft zijn voorkeur qua packs.
Dit is toch wel duidelijk DS2?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans 2x zo groot i.v.m. de prijs.
Bijvoorbeeld
2x7,5k= 15k. Dan heb je 6 rares.
3x5k= 15k. 3 rares.
Zelf koop ik sinds vorige week alleen 5k packs. Ik heb het idee dat er vaker formatie kaarten inzitten en de 352, 4321, 4231 zijn nog redelijk wat waard.
Over het algemeen zijn packs dit jaar veel minder goed dan vorig jaar. Als je 25k packs opent dan kun je bijna zeker verwachten dat je verlies maakt of je moet teveel geluk hebben en een UP Falcao in een pack krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg dat je altijd verlies maakt als je naar het totaal kijkt. Een enkele pack kun je mazzel hebben.
En hoe vaak zijn die rares uit 7.5k packs goed?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is geen discussie en het heeft niks met voorkeur te maken.
[..]
Dit is toch wel duidelijk DS2?
Ik neem aan dat de kans op een rare overal gelijk is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe vaak zijn die rares uit 7.5k packs goed?
Zelfs dan nog maar 6k winst op mijn pack ofzoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Wauw dit is wel heel treurig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Deze dude op RF proberen in 3421. Bij gebrek aan beterPalladino met 5 chem bevalt me toch niet zo.
Wel lekkere pace, dribbel, weak foot en crossing op RanégieMaar 49 finishing
Niet schieten maar afgeven dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Toch niet, zo terugquote:
Hij heeft het over zijn ruk verslavingquote:
IF Labyrat of IF Mossoroquote:
#YOLOswekkswekkswekkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een 7.5k pack kopen?
Ligt een beetje aan de situatie inderdaad, maar met 75 crossing en 49 finishing weet ik het welquote:
THE NOSEquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHASHDJFLASHDLFSA
[ afbeelding ]
NO FUCKING WAYquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
No fucking wayquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ok 7.5k packs zijn beter gr grquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ik haat jouquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook een Messi in een 5k pack krijgen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef StijnDa het volgende:
Had er nog iemand iets te zeggen over de kans op klappers bij 5k packs en 7,5k packs?
Ronaldo niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan ook een Messi in een 5k pack krijgen hoor
Nu hoor je bij de club ik heb ook ibra uit pack gehaaldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde trollenquote:
Alsof je een 7.5k pack zou openenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
DOET JOUW PIEMEL HET NOG WELquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Nep zijn volgende video over 5k vs 7.5k packs trouwens. Nu ben ik op de console 2.5k packs aan het openen en ik moet nog even de halve finale van een toernooi spelen brb
Denken dat EA mij ooit eens wat leuks in een pakje gunt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik had mijn moeder al opgebeld om te vertellen dat Lindgren Ibra in een pack had..sta ik mooi voor lul nu
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik had mijn moeder al opgebeld om te vertellen dat Lindgren Ibra in een pack had..sta ik mooi voor lul nu
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Als het geen troll is, congrats.
quote:
I knew itquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denken dat EA mij ooit eens wat leuks in een pakje gunt.Hoe goedgelovig kun je zijn?
Mooi ook al die shiny'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
[ afbeelding ]LeonardoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
[ afbeelding ]Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Standaard.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
25K packs zijn de BOM![]()
zie alleen dat IF chiellini inmiddels al een ton gezakt is:(
moet ik hem dus zeker 2 maanden houden in de clubquote:
Had je hiervoor de NIF? Die is dat ook al wel. Ik ga hem wel even halen..normaal zou ik wachten tot maandag/dinsdag, maar met al die pack madness zal hij dit weekend wel de bodem bereiken denk ik. Net als IF Vertonghen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ik hem dus zeker 2 maanden houden in de club![]()
hij speelt trouwens wel heerlijk. heer en meester achterin.
Die Afrikanen pieken altijd vroeg en daarna zijn ze niets meer waard.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
Niemand koopt mijn WanyamaDie kerel zakt als een baksteen.
Alleen al voor de skill moves, pace en weak foot zou ik voor Labyad gaan.quote:
Daar hoefde je toch maar 1 wedstrijd voor te winnen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Halve finale na penalties (!) gewonnen tegen een 5-2-2-1 MLS/Koreaans team () Dat het penalties was is een wonder want ik had veeeeel meer kansen. Maar ik doe nu in ieder geval mee om die prijs
Ok, dan de rest van het team nogquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen al voor de skill moves, pace en weak foot zou ik voor Labyad gaan.
Marokkanen zijn cheap.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, dan de rest van het team nog
22K ofzo voor 8 spelers
Ja, en dit was mijn 1e overwinning dit weekendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hoefde je toch maar 1 wedstrijd voor te winnen?
TR gemachtquote:
ohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en dit was mijn 1e overwinning dit weekend
Nee hiervoor speelde ik met Hummels en Dante. nu ingeruild voor IF chiellini en Barzagli. Speelt best lekker. geven weinig weg. en zijn net iets sneller. alleen hopen dat ze er dan geen HH tegen aan gooien vanavondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je hiervoor de NIF? Die is dat ook al wel. Ik ga hem wel even halen..normaal zou ik wachten tot maandag/dinsdag, maar met al die pack madness zal hij dit weekend wel de bodem bereiken denk ik. Net als IF Vertonghen.
Ze zijn dinsdagmiddag waarschijnlijk op z'n laagst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee hiervoor speelde ik met Hummels en Dante. nu ingeruild voor IF chiellini en Barzagli. Speelt best lekker. geven weinig weg. en zijn net iets sneller. alleen hopen dat ze er dan geen HH tegen aan gooien vanavond
denk dat vandaag en morgen de IF's idd het laagst zijn. veel mensen gaan toch nog verkopen om packs te kunnen kopen.
Normaliter wel, maar nu verwacht ik dus dat het dit weekend zal zijn door al die packs die open gaan..daarna is het geld op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze zijn dinsdagmiddag waarschijnlijk op z'n laagst.
Dat is al lang niet meer zo...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lang niet altijd bij gewilde spelersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer zo...
In ieder geval niet bij de laatste 10 IF's die ik kocht.
Mee eensch. Altidore echter, die is 5 weken na zijn release op zijn laagstquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lang niet altijd bij gewilde spelers
Op links Assaidi, dan kan je daar wat BPL kwijtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
Ik verhoog het budget.
70K nog, iemand die kan helpen?
[ afbeelding ]
ach 140 keer een beetje is nog steeds een boel toefjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Mee eensch. Altidore echter, die is 5 weken na zijn release op zijn laagst
OKe, ik ga hier spijt van krijgen omdat het toch zonde van de tijd is en we morgen weer opnieuw beginnen, maar goed, zoiets?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
Ik verhoog het budget.
70K nog, iemand die kan helpen?
[ afbeelding ]
Ik had er 135. Op een gegeven moment nog maar 90. Nu heb ik er weer 111. Maar de duurste die ik gekocht heb was 12.5K ofzo. In 4-3-3. Ik blijf gewoon als een autist geloven in mijn strategiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach 140 keer een beetje is nog steeds een boel toefjes
NAIS!!!!! Jammer dat Boussoufa zo duur isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OKe, ik ga hier spijt van krijgen omdat het toch zonde van de tijd is en we morgen weer opnieuw beginnen, maar goed, zoiets?
[ afbeelding ]
Je hebt in iedergeval al 1 goed pluspunt. amerikanen zijn dom. dus uiteindelijk raak je ze wel kwijt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had er 135. Op een gegeven moment nog maar 90. Nu heb ik er weer 111. Maar de duurste die ik gekocht heb was 12.5K ofzo. In 4-3-3. Ik blijf gewoon als een autist geloven in mijn strategie
oh kudt, TOTW1 jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
NAIS!!!!! Jammer dat Boussoufa zo duur is
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OKe, ik ga hier spijt van krijgen omdat het toch zonde van de tijd is en we morgen weer opnieuw beginnen, maar goed, zoiets?
[ afbeelding ]
Ik verkoop ook af en toe een speler voor 35k terwijl ze er ook voor 23k opstaan. Moet je wel veel geduld hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval al 1 goed pluspunt. amerikanen zijn dom. dus uiteindelijk raak je ze wel kwijt.
trouwens nou echt niemand ie een knappe tripple link LB LM weet. ga ik toch alba pedro maar halen
dat laatste is er meestal niet. duurt altijd al te lang voordat die bundel BMI's en de vrij's de deur uit zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verkoop ook af en toe een speler voor 35k terwijl ze er ook voor 23k opstaan. Moet je wel veel geduld hebben
Die heb ik net voor 65k opgepikt en staat er nu voor 100k opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
IF El Zhar kan trouwens ook, goede stats
http://www.futhead.com/fifa/players/11812/
Of Carcela, ook silver.
Het gebeurt nog minder vaak dat de tegenstander niet weg gaat voordat het 6-0 staat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zonet de finale ook maar gespeeld en gewonnen met 6 goals verschil. Het gebeurt me niet zo vaak meer dat ik zo ruim win
en hij is 30k waard volgens UDB. Pricefixje zekerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die heb ik net voor 65k opgepikt en staat er nu voor 100k op
Het werd uiteindelijk 2-8. Het ging zo: eerst kwam ik op 0-1, een paar minuten later maakte de tegenstander de 1-1, daarna maakte ik nog 3 goals (waarvan 1 voor rust) en 2 minuten na de 1-4 maakte hij de 2-4 uit een vrije trap. In de slotfase maakte ik er nog 4.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gebeurt nog minder vaak dat de tegenstander niet weg gaat voordat het 6-0 staat.
Klassiek voorbeeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hij is 30k waard volgens UDB. Pricefixje zeker
Awkward moment wanneer je pa populairder is dan jijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:08 schreef vandermar het volgende:
Godmiljaar, continue gaat de whatsapp van mijn pa afirritant geluidje en ik kan het niet uitzetten
Anders koop ik ze allemaal op als ik hem niet kwijt raak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klassiek voorbeeld. 5 spelers voor 100k plaatsen en dan eentje voor 60k, dat lijkt dan een zieke deal, terwijl zijn normale prijs 30k is.
![]()
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Awkward moment wanneer je pa populairder is dan jij
Kohlenpott derby, altijd een wedstrijd op zichquote:
heb ik een team voor jou gemaakt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:13 schreef BDIL het volgende:
Dudeweiser post is dat team van je met Negredo ( die je voor mij had gemaakt)
Baasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik een team voor jou gemaakt?
http://www.futhead.com/fifa/squads/6821297/
die toevallig?
Saaie wedstrijd. Bayern erg slecht. Wel wat kansjes, maar het is echt ver onder niveau.quote:
Wat een kutteamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik een team voor jou gemaakt?
http://www.futhead.com/fifa/squads/6821297/
die toevallig?
Zet op Dortmund inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
Godver, ik wilde wachten tot de odd rond de 1.7 zou zitten, scoort Bayern
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Awkward moment wanneer je pa populairder is dan jij
quote:
Die gaan niet winnen manquote:
Nee hoor. Bojan is gewoon echt slechts en modric ongeschikt als WideCam deze Fifa. Ik zou Negredo en Benzema dan omdraaien, zodat hij er iig al is als je een voorzet wil geven ipv dat hij moet komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaan we beetje bijdehand lopen doen
jouw mening is gewoon stomquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoor. Bojan is gewoon echt slechts en modric ongeschikt als WideCam deze Fifa. Ik zou Negredo en Benzema dan omdraaien, zodat hij er iig al is als je een voorzet wil geven ipv dat hij moet komen.
Dan klopt de Chem natuurlijk niet meer, maar dat is qua positiesmijn mening
Sorry he. Ik vind het wel een tof team qua hoe het gemaakt is, het gaat alleen niet fijn spelen en dat is zondequote:
verzin jij eens een leuk 4231 team met IF Negredo danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sorry he. Ik vind het wel een tof team qua hoe het gemaakt is, het gaat alleen niet fijn spelen en dat is zonde
En dan ook nog 5-4 winnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn tegenstander zette een mannetje op de doellijn bij mijn vrije trappen. Dan moet je ook niet zeiken als je dit soort goals tegen krijgt
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/153218895
Karma is a bitch
Ik zal er eens naar gaan kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verzin jij eens een leuk 4231 team met IF Negredo dan
graag binnen nu en 6 uur.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar gaan kijken
Geef me een paar minutenquote:
Waarom niet Proto op goal? En ik zou een andere LB pakken, die niet 1* wf heeftquote:
Tshimangaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet Proto op goal? En ik zou een andere LB pakken, die niet 1* wf heeft
Edit; Mareval deed het goed bij mij. Ook handig voor vrijetrappen/corners.
Vargas kan alles. Geniale speler.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Functioneert Vargas - met "slechts" 79 pace - wel als wide CAM?
Mareval is erg goed ja. Ik speelde vorig jaar met Tshimanga in mijn België en later NL/België team en daar was hij echt heel erg goed. Dit jaar niet mee gespeeld, maar stats zijn hetzelfde geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pacehoer![]()
Mareval verdedigend een stuk beter.
Ik denk dat je ze niet kwijtraak allemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga denk ik zelf wel alle SIF Altidores tot 15K opkopen
Ik heb ze vrijwel allemaal voor 15K of meer kwijt gekund. Er zijn slechts 6.5 pagina's in totaalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze niet kwijtraak allemaal
http://www.futhead.com/fifa/players/2958/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/12096/
Longshots
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/2958/
longshots
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds met hem proberen te scorenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
longshots
dan woon je vlakbijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef DePresident. het volgende:
Goed dat dit wordt gedaan. Ik kom zelf dagelijks in de Ridderhof, want ik zit hier vlakbij op school.
[ afbeelding ]
Ik vind die Safari echt heel fijn spelen. En Padt keept goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet Proto op goal? En ik zou een andere LB pakken, die niet 1* wf heeft
Edit; Mareval deed het goed bij mij. Ook handig voor vrijetrappen/corners.
Ja, het ligt niet alleen aan de pace of iemand daar functioneert hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/4045/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
longshots
Weer een fraai staaltje van onze politiek. Alle steun toezeggen daags na het drama, vervolgens er nooit meer naar omkijken en de mensen in de steek latenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef DePresident. het volgende:
Goed dat dit wordt gedaan. Ik kom zelf dagelijks in de Ridderhof, want ik zit hier vlakbij op school.
[ afbeelding ]
Dan kan je beter de pass knop gebruiken dan de schiet knop denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds met hem proberen te scoren
jezus wat een kutteam zeg, godsammequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hiermee zou ik wel over weg kunnen, maar jij zal het wel kut vinden
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:40 schreef StijnDa het volgende:
Wust
Kijk het wel regelmatig, nu toevallig even niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wust
Meestal 1 rondje en dan heb ik zelf genoeg fantasie om alle andere rondjes in te beelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hiermee zou ik wel over weg kunnen, maar jij zal het wel kut vinden
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal 1 rondje en dan heb ik zelf genoeg fantasie om alle andere rondjes in te beelden.
aldus koning kutteamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]veel beter dan dat andere kutteam
Wust
Alleen 1500 meter en de kortere afstanden zijn leuk, rest is geen ene flikker aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezus wat een kutteam zeg, godsamme![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]veel beter dan dat andere kutteam
Tja dat kan. Ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal 1 rondje en dan heb ik zelf genoeg fantasie om alle andere rondjes in te beelden.
Maar jij vond jouw team serieus beter dan dezequote:
Ik herken de kutteams dusquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jij vond jouw team serieus beter dan deze?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]______________________________!
gaat het?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde de eerste zijn die dit ging zeggen
Je kan helemaal niet zien wat voor attribute kaartjes hij zijn spelers heeft gegevenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:55 schreef Ebson het volgende:
Speel nu tegen iemand die z'n halve team all attributes kaartjes heeft gegeven....
Zucht...
Eindelijk weer!quote:
value op de draw imoquote:
Winstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |