PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Een verschil van 5% op 150.000 aan packs, kan totaal willekeurig zijn. Als hij een keer Ibra in een 7.5k pack had gehad was dat percentage veeeel beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als je kijkt naar hoeveel je coins je gemiddeld per pack terug verdient kun je beter een 5k pack kopen. Verder kan die ene rare soms beter zijn dan 3 rares die je in een 7.5k pack krijgt. Maar het wordt in deze video ook uitgelegd:
Ja inderdaad, het verschil in de 7,5k packs zit hem erin dat je kans 3 keer zo groot is om een erg waardevolle kaart te trekkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een verschil van 5% op 150.000 aan packs, kan totaal willekeurig zijn. Als hij een keer Ibra in een 7.5k pack had gehad was dat percentage veeeel beter.
Een echte Bedrijfseconoom hieroquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een verschil van 5% op 150.000 aan packs, kan totaal willekeurig zijn. Als hij een keer Ibra in een 7.5k pack had gehad was dat percentage veeeel beter.
Dit inderdaad. Bij bronze pakjes is het anders, daar wil ik het liefst geen verlies op lijden: daarom neem ik eigenlijk altijd die van 400c.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het verschil in de 7,5k packs zit hem erin dat je kans 3 keer zo groot is om een erg waardevolle kaart te trekkenMaar dat blijft altijd een kleine kans. Ik haal altijd 7,5k packs om die reden, ik wil mijn inzet niet terug, het gaat me om de kans zo'n klapper te maken
![]()
En toch krijg ik betere spelers in 400c packs terwijl daar 1 rare in zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bij bronze pakjes is het anders, daar wil ik het liefst geen verlies op lijden: daarom neem ik eigenlijk altijd die van 400c.
Volgens mij is de kans 2x zo groot i.v.m. de prijs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het verschil in de 7,5k packs zit hem erin dat je kans 3 keer zo groot is om een erg waardevolle kaart te trekkenMaar dat blijft altijd een kleine kans. Ik haal altijd 7,5k packs om die reden, ik wil mijn inzet niet terug, het gaat me om de kans zo'n klapper te maken
![]()
Ja, goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans 2x zo groot i.v.m. de prijs.
Bijvoorbeeld
2x7,5k= 15k. Dan heb je 6 rares.
3x5k= 15k. 3 rares.
Zelf koop ik sinds vorige week alleen 5k packs. Ik heb het idee dat er vaker formatie kaarten inzitten en de 352, 4321, 4231 zijn nog redelijk wat waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Als je gold packs gaat kopen moet je er gewoon vanuit gaan dat je verlies maakt. Ik maak iets minder verlies dan met 7.5k packs en als ik genoeg packs open krijg ik vanzelf iets goeds. Ook denk ik dat de non-shiny kaarten in 5k packs beter zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw DS2 ik dacht dat je makkelijk winst kon makenHij maakt gewoon minstens 40 procent verlies
Kansloos om dit te doen, en als je dus met 5 procent zit kun je veel beter de gok wagen en proberen een klapper te maken
Met gouden packs maak je altijd verlies. Zelf vind ik het leuk om pakjes te openen en met 5k packs en af en toe een wedstrijd blijf gewoon rond het zelfde bedrag hangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het enige wat dit onderzoek bewijst is dat je je geld wegflikkert als je gold packs koopt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je gold packs gaat kopen moet je er gewoon vanuit gaan dat je verlies maakt. Ik maak iets minder verlies dan met 7.5k packs en als ik genoeg packs open krijg ik vanzelf iets goeds. Ook denk ik dat de non-shiny kaarten in 5k packs beter zijn.
Ik ga denk ik alleen nog gold packs kopen met de TOTS, en dan aan het einde met de Happy hour dat al de beste TOTS weer terugkomenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met gouden packs maak je altijd verlies. Zelf vind ik het leuk om pakjes te openen en met 5k packs en af en toe een wedstrijd blijf gewoon rond het zelfde bedrag hangen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik open packs omdat ik het leuk vind, en er een klein beetje winst mee maak.Ik heb nu wat betere pulls met een Nelson, Duarte en een NY Red Bulls away kit maar ook in 2.5k silver packs is de kans niet groot dat je een goede non-shiny/shiny krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom dat 2x eenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je krijgt meer non shiny's, dus meer kans op een goede non- shiny. Onzin natuurlijk dat je betere non shiny s krijgt in een 5k pack
waard is maar ik heb al 2x David Luiz gehad, een aantal 3-5-2/4 atb formaties en nog wat andere goede non-shiny golds. Verder zijn de shiny kaarten in 7.5k packs vaak toch consumables.
Misschien doe ik dat nog wel, als ik dan weer wat coins heb opgebouwdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga denk ik alleen nog gold packs kopen met de TOTS, en dan aan het einde met de Happy hour dat al de beste TOTS weer terugkomenVorig jaar niet slecht uitgepakt
hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wow 100 kilo doe je mee aan obese ofzo vet klep
Iedere goede shiny of kit met waarde is extra: vaak kom ik redelijk rond met verkoop van contracten en fitness cardsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu wat betere pulls met een Nelson, Duarte en een NY Red Bulls away kit maar ook in 2.5k silver packs is de kans niet groot dat je een goede non-shiny/shiny krijgt.
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat 2x eenwaard is maar ik heb al 2x David Luiz gehad, een aantal 3-5-2/4 atb formaties en nog wat andere goede non-shiny golds. Verder zijn de shiny kaarten in 7.5k packs vaak toch consumables.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij zegt dat je met 5k packs altijd verlies maakt maar dat is dus niet zo. Maar we komen toch niet uit deze discussie want iedereen heeft zijn voorkeur qua packs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Dude jouw packs zijn geen maatstaaf ofzo. Je kan gewoon een keer mazzel en een keer pech hebben, over het algemeen zijn de Non rares in een 7.5 hetzelfde als in een 5, alleen heb je grotere kans in een 5 op een goede non rare
Divisie 9 is niet eens zo moeilijk, voornamelijk speed midgets en trucjes die je na één minuut al door hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit net even te kijken bij dat pro clubs filmpje van KSI.
"I don't want to go to division 9, we'll just get raped"
Ik zeg dat je altijd verlies maakt als je naar het totaal kijkt. Een enkele pack kun je mazzel hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je met 5k packs altijd verlies maakt maar dat is dus niet zo. Maar we komen toch niet uit deze discussie want iedereen heeft zijn voorkeur qua packs.
ZIJN WE ER TOCH WEER INGETUIND!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, dat was me zeker 25k waard.
[ afbeelding ]
Toppie.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Nou, dat was me zeker 25k waard.
[ afbeelding ]
Toppie.
Komt in de buurt bij je inleg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, dat is al iets beter. Is die knul nog iets waard?
[ afbeelding ]
Het is geen discussie en het heeft niks met voorkeur te maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je met 5k packs altijd verlies maakt maar dat is dus niet zo. Maar we komen toch niet uit deze discussie want iedereen heeft zijn voorkeur qua packs.
Dit is toch wel duidelijk DS2?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans 2x zo groot i.v.m. de prijs.
Bijvoorbeeld
2x7,5k= 15k. Dan heb je 6 rares.
3x5k= 15k. 3 rares.
Zelf koop ik sinds vorige week alleen 5k packs. Ik heb het idee dat er vaker formatie kaarten inzitten en de 352, 4321, 4231 zijn nog redelijk wat waard.
Over het algemeen zijn packs dit jaar veel minder goed dan vorig jaar. Als je 25k packs opent dan kun je bijna zeker verwachten dat je verlies maakt of je moet teveel geluk hebben en een UP Falcao in een pack krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg dat je altijd verlies maakt als je naar het totaal kijkt. Een enkele pack kun je mazzel hebben.
En hoe vaak zijn die rares uit 7.5k packs goed?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is geen discussie en het heeft niks met voorkeur te maken.
[..]
Dit is toch wel duidelijk DS2?
Ik neem aan dat de kans op een rare overal gelijk is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe vaak zijn die rares uit 7.5k packs goed?
Zelfs dan nog maar 6k winst op mijn pack ofzoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Wauw dit is wel heel treurig
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Deze dude op RF proberen in 3421. Bij gebrek aan beterPalladino met 5 chem bevalt me toch niet zo.
Wel lekkere pace, dribbel, weak foot en crossing op RanégieMaar 49 finishing
Niet schieten maar afgeven dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Toch niet, zo terugquote:
Hij heeft het over zijn ruk verslavingquote:
IF Labyrat of IF Mossoroquote:
#YOLOswekkswekkswekkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een 7.5k pack kopen?
Ligt een beetje aan de situatie inderdaad, maar met 75 crossing en 49 finishing weet ik het welquote:
THE NOSEquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHASHDJFLASHDLFSA
[ afbeelding ]
NO FUCKING WAYquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
No fucking wayquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ok 7.5k packs zijn beter gr grquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ik haat jouquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook een Messi in een 5k pack krijgen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef StijnDa het volgende:
Had er nog iemand iets te zeggen over de kans op klappers bij 5k packs en 7,5k packs?
Ronaldo niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan ook een Messi in een 5k pack krijgen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |